Bah.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamen
Soms is hij best komisch maar ik word echt gek van dat irritante, overdreven personage.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag hem laatst weer fietsen door Utrecht
Ik wil een dikke en goede hamburger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets geks. Iets met zalm.
Halen dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil een dikke en goede hamburger.
Ook een goede. Zometeen even halen dan. Eerst even film afkijken (die jongen van mijn UI heeft kanker en gaat binnenkort doodquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil een dikke en goede hamburger.
Kun je weer een nieuwe UI nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook een goede. Zometeen even halen dan. Eerst even film afkijken (die jongen van mijn UI heeft kanker en gaat binnenkort dood).
Deze man weet! Van mij mogen ze nog meer seizoenen maken van hetzelfde, op naar de Televizierring voor de Van Rossems. Als VI hem krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Paxcon het volgende:
Die serie met zn broer en zus was ook geniaal
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
frikadellen zijn de bron van het eeuwige leven.
mbo-student...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mij
Energydrink heb ik nooit lekker gevonden, dus die meuk haal ik nooit. Ik voldoe dus niet helemaal aan het stereotype mbo-student.
Nouja..quote:
Al die Energydrink die zij naar binnen werken moet toch wel op de lange termijn medische gevolgen hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mij
Energydrink heb ik nooit lekker gevonden, dus die meuk haal ik nooit. Ik voldoe dus niet helemaal aan het stereotype mbo-student.
dat doet het ook. Zal niet lang duren voordat daar restricties op komen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Al die Energydrink die zij naar binnen werken moet toch wel op de lange termijn medische gevolgen hebben?
Jammer dat je er bij IS-strijders er niks van ziet. Het schijnt dat IS-strijders dol zijn op Red Bull.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat doet het ook. Zal niet lang duren voordat daar restricties op komen.
die zijn wel dol op meer westerse dingen. Dat is dan ook het toffe van het kalifaat, lekker stoer doen met je grote pistol een beetje real life gta spelen. Allemaal onder de noemer "ja dat wil allah".quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jammer dat je er bij IS-strijders er niks van ziet. Het schijnt dat IS-strijders dol zijn op Red Bull.
Net reactie van hoogleraar daarover. Ook lichamelijk letsel valt daaronder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.
Oei oke...quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:29 schreef Accursius het volgende:
[..]
Net reactie van hoogleraar daarover. Ook lichamelijk letsel valt daaronder.
Nop, had zelf de vraag iets anders gesteld hier. De vraag was welke fout er in het pakket zat. En dat was dus de taakstraf. De vervangende hechtenis die daaraan zat gekoppeld was wel correctquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei oke...
maar dan heeft het antwoordmodel het dus fout?
Op zich wel een beetje apart, want bij noodweer(exces) maken ze wel onderscheid tussen schending van lijf, eerbaarheid of goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nop, had zelf de vraag iets anders gesteld hier. De vraag was welke fout er in het pakket zat. En dat was dus de taakstraf. De vervangende hechtenis die daaraan zat gekoppeld was wel correct
Wat voor saus is dat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
aaahquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)er-met-avocadosalade
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
Ik zit in de master.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
welk jaar zit je nu aan de EUR?
Mijn eerste jaar vond ik wel redelijk te doen, maar ik had makkelijk praten. Ik had namelijk door mijn afgeronde hbo-bachelor vrijstelling voor vier vakken in het eerste jaar. Hierdoor hoefde ik maar vier vakken in het eerste jaar te doen. Inmiddels is er in vergelijking met toen ik in het eerste jaar startte veel veranderd. Nu heb je blokken van vijf weken waarin een vak centraal staat met veel intensieve werkvormen naast de hoorcolleges. Toen ik startte had je nog blokken van acht weken met twee vakken met hoorcolleges, werkgroepen en vaardighedengroepen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat vond je van het eerste jaar aan de eur?
Hmm oke, naja ik zie het wel. Bedankt iig voor je reactie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar vond ik wel redelijk te doen, maar ik had makkelijk praten. Ik had namelijk door mijn afgeronde hbo-bachelor vrijstelling voor vier vakken in het eerste jaar. Hierdoor hoefde ik maar vier vakken in het eerste jaar te doen. Inmiddels is er in vergelijking met toen ik in het eerste jaar startte veel veranderd. Nu heb je blokken van vijf weken waarin een vak centraal staat met veel intensieve werkvormen naast de hoorcolleges. Toen ik startte had je nog blokken van acht weken met twee vakken met hoorcolleges, werkgroepen en vaardighedengroepen.
Ze kunnen ook erg goede muziek makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
die zijn wel dol op meer westerse dingen. Dat is dan ook het toffe van het kalifaat, lekker stoer doen met je grote pistol een beetje real life gta spelen. Allemaal onder de noemer "ja dat wil allah".
Waarvan? Treinen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, fuckt mijn opname apparaatje me, half uur aan opnames wegFML
Zonde man, buitengewoon zonde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Slimme meneer van een een topfirma die mij aan het overladen was met scriptie-materie.
ik ben onmogelijk chagrijnig door bovenstaande. Dus kom maar op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:57 schreef Valid het volgende:
Hoipiepelepoi. Valt er hier nog wat te rellen? Wel zin in een verzetje.
Ja, dat is kut. Ook dat nog. Maar goed komt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben onmogelijk chagrijnig door bovenstaande. Dus kom maar op.
jij zit ook in Amsterdam nu toch? We kunnen wel effe in oost ofzo met een pvv shirt gaan lopen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Ook dat nog. Maar goed komt.
Ons is geleerd dat het de rechter is die een facet ''invult'', en dat er geen vaste normen zijn. Het is dus maar net hoe jij de wederrechtelijkheid bij een bepaalde bepaling inkleedt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef underground1009 het volgende:
Even een vraag over facetwederrechtelijkheid hier. Hierbij is bij ieder delict een andere betekenis van het bestanddeel wederrechtelijk, zo is bij vrijheidsberoving de betekenis zonder geldige titel. Weet iemand meer over andere delicten en hun specifieke betekenis volgens de leer van de facetwederrechtelijkheid?
Is het nodig om van allerlei delicten hun specifieke betekenis conform deze leer te noemen of is het voldoende om te zeggen dat deze overal verschillend is, en dat een rechtvaardigingsgrond deze dus niet kan ontkrachten?
dat je wederrechterlijkheid invult aan de hand van het delict waardoor er dus eigenlijk automatisch aan is voldaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef underground1009 het volgende:
Even een vraag over facetwederrechtelijkheid hier. Hierbij is bij ieder delict een andere betekenis van het bestanddeel wederrechtelijk, zo is bij vrijheidsberoving de betekenis zonder geldige titel. Weet iemand meer over andere delicten en hun specifieke betekenis volgens de leer van de facetwederrechtelijkheid?
Is het nodig om van allerlei delicten hun specifieke betekenis conform deze leer te noemen of is het voldoende om te zeggen dat deze overal verschillend is, en dat een rechtvaardigingsgrond deze dus niet kan ontkrachten?
"in oost ofzo"quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij zit ook in Amsterdam nu toch? We kunnen wel effe in oost ofzo met een pvv shirt gaan lopen?
Oost, Bijlmer, Bos en Lommer, dat soort wijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"in oost ofzo"
Een echt kenner van de stad.
jij denkt dat dat een succes is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"in oost ofzo"
Een echt kenner van de stad.
Zuurpruim. Pessimist. Doemdenker. Azijnpisser.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef Blistering het volgende:
Nou, fantastisch allemaal joh. Ik geniet iedere dag weer van dit land.
Ik denk zelf niet dat zoiets op tentamen terugkomt. Wel dat met remmelink en HR volgens het dreigbriefarrest:quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef underground1009 het volgende:
zeiken op mensen die zeiken over zeikenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuurpruim. Pessimist. Doemdenker. Azijnpisser.
Ik denk dat dit een mooier land zou zijn als mensen niet alle problemen zo zouden overdrijven en meer zouden waarderen wat ze wel hebben. Altijd dat gezeur over alles... Bah.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeiken op mensen die zeiken over zeiken
zeur niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een mooier land zou zijn als mensen niet alle problemen zo zouden overdrijven en meer zouden waarderen wat ze wel hebben. Altijd dat gezeur over alles... Bah.
En ik besef me wel dat dit zelf ook gezeur is. Maar goed.
Geen zin in joh. Prutsding. Komt wel goed verder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop maar te klieren. Hoe gaat de scriptie?
Retrospectieve versus integrale benadering, bipo versus bob, blablablaquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Grondenfuik zus, onderdelenfuik zo. Blabla, etc.
Geen ingewikkeld vak verder, toch? Leuk is uiteraard anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Retrospectieve versus integrale benadering, bipo versus bob, blablabla
Bah. Ik ga zo maar eens verder. Vandaag t/m college 3 doen en dan morgen de rest. Vrijdag voor het tentamen maar ff oefentoetsje bekijken of zo...quote:
Neuh, maar het is vooral dat laatste.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Geen ingewikkeld vak verder, toch? Leuk is uiteraard anders.
Even duur als een fatsoenlijk MTM pak.quote:
Welkom op FOK!.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef Blistering het volgende:
Wat een zeiksnollen zeg in dat FB topic. Enkel omdat er een balkje bovenaan de pagina is toegevoegd
Nouja, ik ben zelf op bepaalde gebieden ook zeer autistisch, maar zo'n balkje kan mij dus echt aan mijn reet roesten hé.quote:
Ik heb er ook geen last van, alleen had ik het netter afgewerkt, identiek aan het forumlayout. Maar zo is ook wel sjiek.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, ik ben zelf op bepaalde gebieden ook zeer autistisch, maar zo'n balkje kan mij dus echt aan mijn reet roesten hé.
Waar heb je laten maken, je pak?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:18 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Even duur als een fatsoenlijk MTM pak.
Als ik daarmee pijnloos kan lopen heb ik dat er voor over.
Met sneakers nooit ergens last van gehad. Sinds ik vanwege stages/werk zo'n 4-5 dagen met nette schoenen loop heb ik standaard blaren en schaafwonden (met verschillende modellen/maten)quote:
wat een optimist ben je toch ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
"Een paar technische dingen uitwerken" aldus Wiebes. Ben benieuwd wat we van dit gedoetje moeten gaan verwachten.
Hmmmm, raarquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Met sneakers nooit ergens last van gehad. Sinds ik vanwege stages/werk zo'n 4-5 dagen met nette schoenen loop heb ik standaard blaren en schaafwonden (met verschillende modellen/maten)
Ach, dat wordt toch helemaal niets. Te weinig tijd, geen meerderheid, teveel mitsen en maren. Neem gewoon een goede aanloop, ga een jaar ervoor zitten met het minfin en een stabiele meerderheid en hervorm dat stelsel als je het zo nodig wil. Nu schermen een aantal partijen met hervorming, volgens mij wordt het gewoon een verlaging en dan heb je de poppen weer aan het dansen.quote:
Dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
"Een paar technische dingen uitwerken" aldus Wiebes. Ben benieuwd wat we van dit gedoetje moeten gaan verwachten.
Volgens mij hebben ze nog geen flikker gedaan joh.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
Andere merken proberen met een bredere leest?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Met sneakers nooit ergens last van gehad. Sinds ik vanwege stages/werk zo'n 4-5 dagen met nette schoenen loop heb ik standaard blaren en schaafwonden (met verschillende modellen/maten)
Weet je iets met een vergelijkbare prijs/kwaliteitverhouding als magnanni? C&J is meteen zon grote stap..quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Andere merken proberen met een bredere leest?
Even de sale afwachten. Oger en Pauw geven vooral aan het einde echt harde korting op Santoni etc. Heb daardoor laatst ook een paar santoni's met 60% korting kunnen kopen. Mooie zwarte oxford, hopelijk nog 10 jaar plezier vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Weet je iets met een vergelijkbare prijs/kwaliteitverhouding als magnanni? C&J is meteen zon grote stap..
Hangt van het programma af?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens, ik kom binnenkort op tv. Jullie gaan wel kijken he?
Die zenders mag ik niet zien van mijn vader.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:05 schreef Etsu het volgende:
Hey jongens, ik kom binnenkort op tv. Jullie gaan wel kijken he?
Zeker een zaak over inklemming? /only-in-Grunnquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnenkort zo'n rijdende rechter uitzending bijwonen met Pax
Geen idee, ik hoop op een leuke zaak. Heel vaak registergoederenrechtzaak teruggezien. Wil eens iets anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker een zaak over inklemming? /only-in-Grunn
Thug life deuntje bij Wildersquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Blistering het volgende:
http://www.101.tv/artikel(...)-geeft-liefdesadvies
Hier zijn politici toch niet voor. Man man man wat een item.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:16 schreef Tchock het volgende:
Geen Europese Spelen in Nederland. Wat een fijn stukje realisme.
Wanneer is die sale eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:04 schreef Accursius het volgende:
[..]
Even de sale afwachten. Oger en Pauw geven vooral aan het einde echt harde korting op Santoni etc. Heb daardoor laatst ook een paar santoni's met 60% korting kunnen kopen. Mooie zwarte oxford, hopelijk nog 10 jaar plezier van.
Als je echt niet kan wachten:
- Gokken dat Meermin gaat passen, 170,- voor een paar schoenen die echt meer dan goed zijn. Probleem is dat je ze moet bestellen via het internet
- Gewoon C&J halen en ogen dichtdoen als je moet betalen. Heb je toch 15 jaar plezier van met goede verzorging
Geen idee eigenlijk wat betreft bredere leesten in die prijsrange. Ik ben van de smallere leest.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Weet je iets met een vergelijkbare prijs/kwaliteitverhouding als magnanni? C&J is meteen zon grote stap..
Is dat niet dezelfde presentatrice die een omelet bakte en opat dat was gemaakt van het sperma van vreemde mannen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Blistering het volgende:
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde presentatrice die een omelet bakte en opat dat was gemaakt van het sperma van vreemde mannen?
Ze konden beter mij of Yreal vragen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Blistering het volgende:
Bah.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:43 schreef Henrys het volgende:
Deze was dat
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_wetenschap.html
![]()
Update: teruggevonden in de wcquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:45 schreef Tchock het volgende:
Ik ben vannacht een oordopje kwijtgeraakt en ik kan hem nergens vinden. Hele bed overhoop gehaald.
mooiquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:16 schreef Tchock het volgende:
Geen Europese Spelen in Nederland. Wat een fijn stukje realisme.
Geloof dat het een iets lagere prijsklasse is, maar ik loop inmiddels al meer dan 2 jaar op een paar oxfords van Van Lier. Ik heb ook behoorlijk brede voeten maar deze zitten echt heerlijk, het leer vormt zich naar je voet geloof ik. Goed, ik loop er absoluut niet dagelijks op, maar misschien is het een tipquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Nu is de pre-sale bij Oger aan de gang maar ik gok dat over 2 weken ongeveer de sale van start gaat. Als je echt flinke korting wilt, en een risico wilt lopen dat niet alles er meer is, moet je gewoon de eerste week van augustus langs. Dan is 50% - 60% niet ongewoon.quote:
Eens binnenstappen dan, kijken of we een koopje mee kunnen ritsen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:19 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nu is de pre-sale bij Oger aan de gang maar ik gok dat over 2 weken ongeveer de sale van start gaat. Als je echt flinke korting wilt, en een risico wilt lopen dat niet alles er meer is, moet je gewoon de eerste week van augustus langs. Dan is 50% - 60% niet ongewoon.
Mshauri, heeft Pelger niet meer die studentenkorting op schoenen? Dan kun je C&J halen met 20 of 30%. Dat is best wel lekker!
Van Bommels, die slijten als een gek toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef Blistering het volgende:
Wat een prijzen zeg. En blijkbaar nog mensen die het kopen ook. Ik vond mijn Van Bommels van 200 euro al duur, maar als je die prijzen bij Oger ziet
En hoe duur is een MTM pak dat jij fatsoenlijk vindt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:18 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Even duur als een fatsoenlijk MTM pak.
Als ik daarmee pijnloos kan lopen heb ik dat er voor over.
Geen idee, draag ze misschien 3x per jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van Bommels, die slijten als een gek toch?
Overigens eens hoor, ik geef nooit meer dan EU 200 uit aan schoenen.
Dat plaatje zie ik voor de tweede keer vandaag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Geen idee, draag ze misschien 3x per jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef Blistering het volgende:
Wat een prijzen zeg. En blijkbaar nog mensen die het kopen ook. Ik vond mijn Van Bommels van 200 euro al duur, maar als je die prijzen bij Oger ziet
Punt is dat een paar schoenen van ~500,- wel echt aanzienlijk langer meegaat dat een paar voor 200,-. Als je een paar Santoni's / C&J etc goed verzorgt en op spanners zet, poetst etc doe je daar gerust 10 jaar mee en dan zien ze er nog perfect uit. Bij een paar Van Bommels is dat absoluut niet het geval.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik wissel graag van schoenen, dus dan heb ik niet zo veel aan 1 duur paar. Ik heb nu 32 paar schoenen, die gemiddeld rond de 50 euro per paar hebben gekost. Afwisselingquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:09 schreef Accursius het volgende:
[..]
[..]
Punt is dat een paar schoenen van ~500,- wel echt aanzienlijk langer meegaat dat een paar voor 200,-. Als je een paar Santoni's / C&J etc goed verzorgt en op spanners zet, poetst etc doe je daar gerust 10 jaar mee en dan zien ze er nog perfect uit. Bij een paar Van Bommels is dat absoluut niet het geval.
Ik kreeg gister keurig op tijd m'n pakketjequote:Op donderdag 11 juni 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
''Voor 22:00 besteld, morgen in huis'' is trouwens ook de grootste marketingstunt ooit. Mediamarkt![]()
Zo hoort het ook. Ik heb gisteravond om 21:54 besteld, maar blijkbaar was dat al te laatquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kreeg gister keurig op tijd m'n pakketje
Dat doe ik ook wel met m'n casual schoenen, niet met m'n business schoenen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik wissel graag van schoenen, dus dan heb ik niet zo veel aan 1 duur paar. Ik heb nu 32 paar schoenen, die gemiddeld rond de 50 euro per paar hebben gekost. Afwisseling
Als een malle inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat de duurdere schoenen er toch vaak een stuk beter uitzien. Mooiere leesten, betere afwerking, betere kwaliteit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:09 schreef Accursius het volgende:
Punt is dat een paar schoenen van ~500,- wel echt aanzienlijk langer meegaat dat een paar voor 200,-. Als je een paar Santoni's / C&J etc goed verzorgt en op spanners zet, poetst etc doe je daar gerust 10 jaar mee en dan zien ze er nog perfect uit. Bij een paar Van Bommels is dat absoluut niet het geval.
Laatste is zeker waar. Heb nu een paar Magnanni's die eigenlijk iets te groot zijn maar toch vrij intensief gedragen. Laatst een poetsbeurt gegeven en ze zien er weer tiptop uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel met m'n casual schoenen, niet met m'n business schoenen.
[..]
Als een malle inderdaad.
[..]
Nog los van het feit dat de duurdere schoenen er toch vaak een stuk beter uitzien. Mooiere leesten, betere afwerking, betere kwaliteit.
Overigens gaan m'n Magnanni's ook opvallend goed mee. Heb nu een paar een jaar of 2, maar ik krijg nog regelmatig de vraag hoe ik die dingen poets/behandeld, mede omdat ze glimmen als een tiet.
Mooie stappers, quanta costa?quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:32 schreef Accursius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijs weet ik niet precies, maar ik gok de bovenste 1000,- en de onderste twee ~600,-. Bovenste is John Lobb en onderste is Crockett & Jones. Spanners zijn inderdaad fantastisch, dat werkt enorm goed. Welke maat draag je dan? 42? Ik heb zelf juist een hele kleine maat en ook nog smalle voeten. Het probleem is dan dat ze die überhaupt sporadisch inkopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooie stappers, quanta costa?
Heb zelf twee Van Liers voor ¤160 in een outlet gehaald. Staan in goede cederen spanners en blijven zo mooi in vorm. Magnanni zie je in de sale een keertje voor leuke prijzen maar mijn maat is te standaard en snel uitverkocht.
Bram van loon ten zandquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Prijs weet ik niet precies, maar ik gok de bovenste 1000,- en de onderste twee ~600,-. Bovenste is John Lobb en onderste is Crockett & Jones. Spanners zijn inderdaad fantastisch, dat werkt enorm goed. Welke maat draag je dan? 42? Ik heb zelf juist een hele kleine maat en ook nog smalle voeten. Het probleem is dan dat ze die überhaupt sporadisch inkopen.
Kan iemand hier mij de essentie uitleggen van het extensief noodweer arrest van Loon ten Zand?Of in ieder geval vertellen of ik op de goede weg zit. De rechtsregel daaruit is toch dat het mogelijk is om op noodweerexces te kunnen beroepen ook al is er geen echte noodweersituatie (ogenblikkelijke aanranding) indien de verdediging later volgt, als de aanranding is afgelopen, en deze het gevolg is van hevige gemoedsbeweging etc etc?
Zozo, flink aan de prijsquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Prijs weet ik niet precies, maar ik gok de bovenste 1000,- en de onderste twee ~600,-. Bovenste is John Lobb en onderste is Crockett & Jones. Spanners zijn inderdaad fantastisch, dat werkt enorm goed. Welke maat draag je dan? 42? Ik heb zelf juist een hele kleine maat en ook nog smalle voeten. Het probleem is dan dat ze die überhaupt sporadisch inkopen.
Echt hé. Ik geniet met volle teugen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus, reddit is helemaal verneukt nu door al die fatpeopehate idioten die overal nieuwe subreddits aan het spammen zijn.
Er is zelfs ruimterecht. Het aantal mensen dat in de ruimte is geweest past in een flinke sporthal maar er zijn wel verdragen over. Wijquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Blistering het volgende:
Ik zie dat er ook zoiets is als ''luchtrecht''.
Er is zelfs een boek van Kluwer vanNu nog zien uit te vinden hoe en waar ik daarover zou kunnen leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |