Notewaardige opmerking Erik.quote:
Treurigheid was dat. Drie van die figuren met zo'n geforceerde act.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Paxcon het volgende:
Die serie met zn broer en zus was ook geniaal
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamenquote:
Met de laatste energydrinks?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamen
Nee, dat is slecht voor je.quote:
Bah.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamen
Soms is hij best komisch maar ik word echt gek van dat irritante, overdreven personage.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag hem laatst weer fietsen door Utrecht
Ik wil een dikke en goede hamburger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets geks. Iets met zalm.
Halen dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil een dikke en goede hamburger.
Ook een goede. Zometeen even halen dan. Eerst even film afkijken (die jongen van mijn UI heeft kanker en gaat binnenkort doodquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil een dikke en goede hamburger.
Kun je weer een nieuwe UI nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook een goede. Zometeen even halen dan. Eerst even film afkijken (die jongen van mijn UI heeft kanker en gaat binnenkort dood).
Deze man weet! Van mij mogen ze nog meer seizoenen maken van hetzelfde, op naar de Televizierring voor de Van Rossems. Als VI hem krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Paxcon het volgende:
Die serie met zn broer en zus was ook geniaal
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
frikadellen zijn de bron van het eeuwige leven.
mbo-student...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mij
Energydrink heb ik nooit lekker gevonden, dus die meuk haal ik nooit. Ik voldoe dus niet helemaal aan het stereotype mbo-student.
Nouja..quote:
Al die Energydrink die zij naar binnen werken moet toch wel op de lange termijn medische gevolgen hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mij
Energydrink heb ik nooit lekker gevonden, dus die meuk haal ik nooit. Ik voldoe dus niet helemaal aan het stereotype mbo-student.
dat doet het ook. Zal niet lang duren voordat daar restricties op komen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Al die Energydrink die zij naar binnen werken moet toch wel op de lange termijn medische gevolgen hebben?
Jammer dat je er bij IS-strijders er niks van ziet. Het schijnt dat IS-strijders dol zijn op Red Bull.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat doet het ook. Zal niet lang duren voordat daar restricties op komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |