Hey jij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Een vraagje. Als twee buren het niet eens kunnen worden over een verlaging van de retributie die de één aan de ander betaalt (had zijn rechtersvoorganger geregeld), wat kan hij (de vent die verlaging wil) dan het beste doen?
O nice, dat scheelt dan weer. Alleen arresten dus op tijd gaan stampenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk. Wel veel arresten met namen dus je haalt ze makkelijk door elkaar.
Ik had eerst een 5 door een overlijden in de familie, toen in de herkansing een 7. En superveel had ik niet gedaan
Ja het wordt dan denk ik: jaar 2: BPR, Straf 2, BES3 en jaar 3: BES2 en Straf3. Anders zit ik in mijn eerste blok volgend jaar gelijk met 30 punten. Dat lijkt me nogal veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zelf in m'n tweede jaar bes2, bes3 en bpr1 gedaan en in het derde jaar straf2 en straf3.
Verdeling beviel me prima, wel een beetje schuiven waardoor ik nu 3 tentamens heb maar dat was de vorige blokken ook zo dus ik kan wel wat hebben.
Of het lukt, is de tweedeIk heb de schijtvakken voor op t laatst bewaard
Storneren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Een vraagje. Als twee buren het niet eens kunnen worden over een verlaging van de retributie die de één aan de ander betaalt (had zijn rechtersvoorganger geregeld), wat kan hij (de vent die verlaging wil) dan het beste doen?
Ik zou straf2 omruilen met bes2, want bes2 en Straf3 zijn beide 10 puntenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:41 schreef Accursius het volgende:
[..]
O nice, dat scheelt dan weer. Alleen arresten dus op tijd gaan stampenmoet nu ook al bij straf1.
[..]
Ja het wordt dan denk ik: jaar 2: BPR, Straf 2, BES3 en jaar 3: BES2 en Straf3. Anders zit ik in mijn eerste blok volgend jaar gelijk met 30 punten. Dat lijkt me nogal veel.
Hellooquote:
Dan loopt hij het risico dat de erfdienstbaarheid wordt opgezegd, niet echt de bedoeling.quote:
Ah, maar punt is dat ik dan ook alles in semester I gelijk heb. Als ik BES2 en straf3 in mijn derde jaar doe heb ik in semester 1a BES2 en in semester 2b Straf3.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou straf2 omruilen met bes2, want bes2 en Straf3 zijn beide 10 puntenbeide vakken is best veel.
Ah dat is idd veranderd, dan denk ik dat het wel een goede verdeling isquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ah, maar punt is dat ik dan ook alles in semester I gelijk heb. Als ik BES2 en straf3 in mijn derde jaar doe heb ik in semester 1a BES2 en in semester 2b Straf3.
een Roemeense knokploeg inhuren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Waarom laat je gewoon niets van je horen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Friendzonen viel wel mee. Het is natuurlijk niet leuk om dit te moeten doen, aangezien je de boodschap tactisch moet verpakken en de ander toch afwijst.
Dat is toch niet fatsoenlijk. De dame is wel aardig en lief, maar de aantrekkingskracht is er niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom laat je gewoon niets van je horen?
dat doet ie toch wel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom laat je gewoon niets van je horen?
Tsja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is toch niet fatsoenlijk. De dame is wel aardig en lief, maar de aantrekkingskracht is er niet.
Ik snap echt geen reet van deze reactie.quote:
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef Accursius het volgende:
Stel: Piet wordt veroordeeld voor zware mishandeling (art 302 lid 1 Sr). Hier staat een gevangenisstraf op van maximaal acht jaar.
Ik moet bij een tentamenvraag het straffenpakket beoordelen. Piet krijgt in casu onder andere twee jaar gevangenisstraf en 160 uur taakstraf. Nu geeft het antwoord aan dat de taakstraf niet kan omdat er al 2 jaar gevangenisstraf op staat waardoor art 9 lid 4 Sr een stokje voor de taakstraf steekt.
Echter kan er toch ook worden verwezen naar art 22b lid 1 sub a Sr? Het gaat om een delict met meer dan zes jaar gevangenisstraf en het maakt inbreuk op de lichamelijke integriteit van het slachtoffer (is mishandeling immers).
Ik zat al te denken: "wat bedoelt hij?".quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van deze reactie.
Ik verwacht ook twee pakketjes vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die pakketbezorgers niet via GPS te volgen zijn zeg
Spannend hequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verwacht ook twee pakketjes vandaag.
Aah, dat zou kunnen inderdaad. bedanktquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aha.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.
dat dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".
Wat niet logisch is als Ike aangeeft dat hij dat wel heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".
dan moet jij correct formuleren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat niet logisch is als Ike aangeeft dat hij dat wel heeft gedaan.
Dat was precies Y's punt, goochem.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat niet logisch is als Ike aangeeft dat hij dat wel heeft gedaan.
Die van CoolBlue wel, als je tenminste voor spoedbezorging hebt gekozenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die pakketbezorgers niet via GPS te volgen zijn zeg
Een onlogisch punt dus.quote:
Hoppa!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:59 schreef Accursius het volgende:
Heeft iemand een idee waar je hoge resolutie foto's kan vinden van de koninklijke familie? In mijn studentenhuis willen we er meerdere inlijsten en ophangen maar via Google vind ik er nogal weinig.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:59 schreef Accursius het volgende:
Heeft iemand een idee waar je hoge resolutie foto's kan vinden van de koninklijke familie? In mijn studentenhuis willen we er meerdere inlijsten en ophangen maar via Google vind ik er nogal weinig.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:05 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk moeten we het koningspaar in de OP zetten.
Ik ben tegen. Maarten van Rossem moet er in.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben tegen. Maarten van Rossum moet er in.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben tegen. Maarten van Rossum moet er in.
Notewaardige opmerking Erik.quote:
Treurigheid was dat. Drie van die figuren met zo'n geforceerde act.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Paxcon het volgende:
Die serie met zn broer en zus was ook geniaal
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamenquote:
Met de laatste energydrinks?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamen
Nee, dat is slecht voor je.quote:
Bah.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamen
Soms is hij best komisch maar ik word echt gek van dat irritante, overdreven personage.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag hem laatst weer fietsen door Utrecht
Ik wil een dikke en goede hamburger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb zin in iets geks. Iets met zalm.
Halen dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil een dikke en goede hamburger.
Ook een goede. Zometeen even halen dan. Eerst even film afkijken (die jongen van mijn UI heeft kanker en gaat binnenkort doodquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik wil een dikke en goede hamburger.
Kun je weer een nieuwe UI nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook een goede. Zometeen even halen dan. Eerst even film afkijken (die jongen van mijn UI heeft kanker en gaat binnenkort dood).
Deze man weet! Van mij mogen ze nog meer seizoenen maken van hetzelfde, op naar de Televizierring voor de Van Rossems. Als VI hem krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Paxcon het volgende:
Die serie met zn broer en zus was ook geniaal
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
frikadellen zijn de bron van het eeuwige leven.
mbo-student...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mij
Energydrink heb ik nooit lekker gevonden, dus die meuk haal ik nooit. Ik voldoe dus niet helemaal aan het stereotype mbo-student.
Nouja..quote:
Al die Energydrink die zij naar binnen werken moet toch wel op de lange termijn medische gevolgen hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, wel een (slechte) verslaving van mij
Energydrink heb ik nooit lekker gevonden, dus die meuk haal ik nooit. Ik voldoe dus niet helemaal aan het stereotype mbo-student.
dat doet het ook. Zal niet lang duren voordat daar restricties op komen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Al die Energydrink die zij naar binnen werken moet toch wel op de lange termijn medische gevolgen hebben?
Jammer dat je er bij IS-strijders er niks van ziet. Het schijnt dat IS-strijders dol zijn op Red Bull.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat doet het ook. Zal niet lang duren voordat daar restricties op komen.
die zijn wel dol op meer westerse dingen. Dat is dan ook het toffe van het kalifaat, lekker stoer doen met je grote pistol een beetje real life gta spelen. Allemaal onder de noemer "ja dat wil allah".quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jammer dat je er bij IS-strijders er niks van ziet. Het schijnt dat IS-strijders dol zijn op Red Bull.
Net reactie van hoogleraar daarover. Ook lichamelijk letsel valt daaronder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.
Oei oke...quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:29 schreef Accursius het volgende:
[..]
Net reactie van hoogleraar daarover. Ook lichamelijk letsel valt daaronder.
Nop, had zelf de vraag iets anders gesteld hier. De vraag was welke fout er in het pakket zat. En dat was dus de taakstraf. De vervangende hechtenis die daaraan zat gekoppeld was wel correctquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei oke...
maar dan heeft het antwoordmodel het dus fout?
Op zich wel een beetje apart, want bij noodweer(exces) maken ze wel onderscheid tussen schending van lijf, eerbaarheid of goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nop, had zelf de vraag iets anders gesteld hier. De vraag was welke fout er in het pakket zat. En dat was dus de taakstraf. De vervangende hechtenis die daaraan zat gekoppeld was wel correct
Wat voor saus is dat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
aaahquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)er-met-avocadosalade
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
Ik zit in de master.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
welk jaar zit je nu aan de EUR?
Mijn eerste jaar vond ik wel redelijk te doen, maar ik had makkelijk praten. Ik had namelijk door mijn afgeronde hbo-bachelor vrijstelling voor vier vakken in het eerste jaar. Hierdoor hoefde ik maar vier vakken in het eerste jaar te doen. Inmiddels is er in vergelijking met toen ik in het eerste jaar startte veel veranderd. Nu heb je blokken van vijf weken waarin een vak centraal staat met veel intensieve werkvormen naast de hoorcolleges. Toen ik startte had je nog blokken van acht weken met twee vakken met hoorcolleges, werkgroepen en vaardighedengroepen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat vond je van het eerste jaar aan de eur?
Hmm oke, naja ik zie het wel. Bedankt iig voor je reactie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar vond ik wel redelijk te doen, maar ik had makkelijk praten. Ik had namelijk door mijn afgeronde hbo-bachelor vrijstelling voor vier vakken in het eerste jaar. Hierdoor hoefde ik maar vier vakken in het eerste jaar te doen. Inmiddels is er in vergelijking met toen ik in het eerste jaar startte veel veranderd. Nu heb je blokken van vijf weken waarin een vak centraal staat met veel intensieve werkvormen naast de hoorcolleges. Toen ik startte had je nog blokken van acht weken met twee vakken met hoorcolleges, werkgroepen en vaardighedengroepen.
Ze kunnen ook erg goede muziek makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
die zijn wel dol op meer westerse dingen. Dat is dan ook het toffe van het kalifaat, lekker stoer doen met je grote pistol een beetje real life gta spelen. Allemaal onder de noemer "ja dat wil allah".
Waarvan? Treinen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, fuckt mijn opname apparaatje me, half uur aan opnames wegFML
Zonde man, buitengewoon zonde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Slimme meneer van een een topfirma die mij aan het overladen was met scriptie-materie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |