9.00 is wel echt te vroeg ja, bahquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef Blistering het volgende:
Morgenochtend 9:00 werkgroep.
Ik denk dat ik maar geen wekker zet. 6:00 is te vroegStinkende mensen in de bus van 7:20, stinkende mensen in de trein van 7:43
Huilen.
Uitslapen daarentegen
Flow een chick voor de antwoorden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef Blistering het volgende:
Ik denk dat ik maar geen wekker zet. 6:00 is te vroegStinkende mensen in de bus van 7:20, stinkende mensen in de trein van 7:43
Huilen.
Uitslapen daarentegen
Er is nog maar 1 noviet geloof ik, daar kan nog wel het nodige aan gehoed worden denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik als waardig novietenhoeder kan het alleen prima aan
Nu nog colleges hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef Blistering het volgende:
Huilen.
Uitslapen daarentegen
Nee? Ik tel er 3quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 noviet geloof ik, daar kan nog wel het nodige aan gehoed worden denk ik
Ik heb de antwoorden alquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Flow een chick voor de antwoorden.
Ike hosselmeisterquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Flow een chick voor de antwoorden.
Buitengewoon. Maar reizen in de spits is helemaal pure ellende.quote:
Yreal is al jaren bijna klaar met z'n P maar nog steeds altijd een noviet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, maar die zijn al bijna klaar met hun P
Altijd 1x sparen voor het geval je je echt verslaaptquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Buitengewoon. Maar reizen in de spits is helemaal pure ellende.
2x mogen missen daarentegen
Ohja Yreal was ik even vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yreal is al jaren bijna klaar met z'n P maar nog steeds altijd een noviet hoor
Ik heb al 3x gemist. Maar die docent laat de presentielijst altijd rondgaan, dus ik laat gewoon iemand anders tekenen voor mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Altijd 1x sparen voor het geval je je echt verslaapt
oei badassquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb al 3x gemist. Maar die docent laat de presentielijst altijd rondgaan, dus ik laat gewoon iemand anders tekenen voor mij
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb de antwoorden alStudeersnel
Dat is fraude en is eens een zaak bij de examencommissie over geweest hierquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb al 3x gemist. Maar die docent laat de presentielijst altijd rondgaan, dus ik laat gewoon iemand anders tekenen voor mij
Deden ze bij mijn master bij het onderzoekspracticum.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou nou, kijk mij bang zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is fraude en is eens een zaak bij de examencommissie over geweest hier
stoer hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou nou, kijk mij bang zijn.
Het boeit die docenten geen flikker of je wel of niet komt joh.
Dat komt volgende week donderdag. Eerst registergoederenrecht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
En handelsrecht? Weet dat het hervormt is en heb echt geen idee wat ik kan verwachten
Mooi.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
stoer hoor
Mijn respect als hoeder ben je nu kwijt
Ben jij wel hoeder dan of heb je een coup gepleegd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
stoer hoor
Mijn respect als hoeder ben je nu kwijt
Bobbie heeft z'n taken aan mij overgedragenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben jij wel hoeder dan of heb je een coup gepleegd?
Gelukkig zal jij nooit mod worden.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bobbie heeft z'n taken aan mij overgedragen
Lichtblauw is ook zo'n lelijke kleur. Geef mij maar donkerblauw.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij nooit mod worden.
Ik moet nog kennismaken met mijn collega Tiesje, maar die is een beetje spoorloos waardoor ik alsnog alles moet doenquote:
Goed punt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lichtblauw is ook zo'n lelijke kleur. Geef mij maar donkerblauw.
Mwoah, rood is niet m'n favoriete kleur. Donkerblauw wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed punt.
Of rood, als je het dan toch gelijk goed wilt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Blistering het volgende:
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Haal je dit dan rond 6e vanmorgen wel weer weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Ik kan niet meer zien want m'n ogen doen nu pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Nee, want ik heb zojuist besloten geen wekker te zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haal je dit dan rond 6e vanmorgen wel weer weg?
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Is dat Alison Brie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Correct.quote:
Wat reageer je zuur Ytjequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haal je dit dan rond 6e vanmorgen wel weer weg?
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Ik ben behoorlijk verliefd op Alison Brie maar ze is wel eens mooier geweest dan in deze scène.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Ik dacht, ik deel enkel het belangrijkste uit de film. Nu hoef je 'm niet meer te kijken, dus graag gedaan.quote:
Het enige kind hier is Pax.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? dadelijk zien kinderen het
Je stemt SGP.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? dadelijk zien kinderen het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:24 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:24 schreef Tchock het volgende:
Die afleveringen dat ze evil anny isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Alleen Etsu zou het niet weten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij zou wel weten wat je met haar aan moest he?
quote:
Wou hem eigenlijk kijken voor Kevin Hart, die films zijn altijd superslecht maar toch nog wel te kijken omdat hij erin zitquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel enkel het belangrijkste uit de film. Nu hoef je 'm niet meer te kijken, dus graag gedaan.
Zou die bolle ook snurken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
En Erik zou haar verpletteren....
Ik zou haar alle hoeken van m'n kamer laten zienquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij zou wel weten wat je met haar aan moest he?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou haar alle hoeken van m'n kamer laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zou haar alle hoeken van m'n kamer laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
[..]
Ik zou haar alle hoeken van m'n kamer laten zienPaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou zo van die tekenaar.
Wat slechtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze zijn allemaal gemaakt door dezelfde belg, Jeroom.![]()
Makkelijk. Wel veel arresten met namen dus je haalt ze makkelijk door elkaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:25 schreef Accursius het volgende:
Wat een drukte in deze SC opeens! Voor de RUG'ers: hoe lastig is burgerlijk procesrecht? Is dat echt een derdejaars vak of kan je dat prima al in je tweede jaar halen? Ik zit namelijk een beetje te kijken hoe ik mijn civiel effect volgend jaar het beste kan verdelen over twee jaar.
Als je al die 'schijtvakken' voor het laatst bewaart, is het extra moeilijk om jezelf te motiveren lijkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zelf in m'n tweede jaar bes2, bes3 en bpr1 gedaan en in het derde jaar straf2 en straf3.
Verdeling beviel me prima, wel een beetje schuiven waardoor ik nu 3 tentamens heb maar dat was de vorige blokken ook zo dus ik kan wel wat hebben.
Of het lukt, is de tweedeIk heb de schijtvakken voor op t laatst bewaard
Helaas is dat wel zo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je al die 'schijtvakken' voor het laatst bewaart, is het extra moeilijk om jezelf te motiveren lijkt me.
Hey jij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Een vraagje. Als twee buren het niet eens kunnen worden over een verlaging van de retributie die de één aan de ander betaalt (had zijn rechtersvoorganger geregeld), wat kan hij (de vent die verlaging wil) dan het beste doen?
O nice, dat scheelt dan weer. Alleen arresten dus op tijd gaan stampenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk. Wel veel arresten met namen dus je haalt ze makkelijk door elkaar.
Ik had eerst een 5 door een overlijden in de familie, toen in de herkansing een 7. En superveel had ik niet gedaan
Ja het wordt dan denk ik: jaar 2: BPR, Straf 2, BES3 en jaar 3: BES2 en Straf3. Anders zit ik in mijn eerste blok volgend jaar gelijk met 30 punten. Dat lijkt me nogal veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zelf in m'n tweede jaar bes2, bes3 en bpr1 gedaan en in het derde jaar straf2 en straf3.
Verdeling beviel me prima, wel een beetje schuiven waardoor ik nu 3 tentamens heb maar dat was de vorige blokken ook zo dus ik kan wel wat hebben.
Of het lukt, is de tweedeIk heb de schijtvakken voor op t laatst bewaard
Storneren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Een vraagje. Als twee buren het niet eens kunnen worden over een verlaging van de retributie die de één aan de ander betaalt (had zijn rechtersvoorganger geregeld), wat kan hij (de vent die verlaging wil) dan het beste doen?
Ik zou straf2 omruilen met bes2, want bes2 en Straf3 zijn beide 10 puntenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:41 schreef Accursius het volgende:
[..]
O nice, dat scheelt dan weer. Alleen arresten dus op tijd gaan stampenmoet nu ook al bij straf1.
[..]
Ja het wordt dan denk ik: jaar 2: BPR, Straf 2, BES3 en jaar 3: BES2 en Straf3. Anders zit ik in mijn eerste blok volgend jaar gelijk met 30 punten. Dat lijkt me nogal veel.
Hellooquote:
Dan loopt hij het risico dat de erfdienstbaarheid wordt opgezegd, niet echt de bedoeling.quote:
Ah, maar punt is dat ik dan ook alles in semester I gelijk heb. Als ik BES2 en straf3 in mijn derde jaar doe heb ik in semester 1a BES2 en in semester 2b Straf3.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou straf2 omruilen met bes2, want bes2 en Straf3 zijn beide 10 puntenbeide vakken is best veel.
Ah dat is idd veranderd, dan denk ik dat het wel een goede verdeling isquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ah, maar punt is dat ik dan ook alles in semester I gelijk heb. Als ik BES2 en straf3 in mijn derde jaar doe heb ik in semester 1a BES2 en in semester 2b Straf3.
een Roemeense knokploeg inhuren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Waarom laat je gewoon niets van je horen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Friendzonen viel wel mee. Het is natuurlijk niet leuk om dit te moeten doen, aangezien je de boodschap tactisch moet verpakken en de ander toch afwijst.
Dat is toch niet fatsoenlijk. De dame is wel aardig en lief, maar de aantrekkingskracht is er niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom laat je gewoon niets van je horen?
dat doet ie toch wel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom laat je gewoon niets van je horen?
Tsja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is toch niet fatsoenlijk. De dame is wel aardig en lief, maar de aantrekkingskracht is er niet.
Ik snap echt geen reet van deze reactie.quote:
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef Accursius het volgende:
Stel: Piet wordt veroordeeld voor zware mishandeling (art 302 lid 1 Sr). Hier staat een gevangenisstraf op van maximaal acht jaar.
Ik moet bij een tentamenvraag het straffenpakket beoordelen. Piet krijgt in casu onder andere twee jaar gevangenisstraf en 160 uur taakstraf. Nu geeft het antwoord aan dat de taakstraf niet kan omdat er al 2 jaar gevangenisstraf op staat waardoor art 9 lid 4 Sr een stokje voor de taakstraf steekt.
Echter kan er toch ook worden verwezen naar art 22b lid 1 sub a Sr? Het gaat om een delict met meer dan zes jaar gevangenisstraf en het maakt inbreuk op de lichamelijke integriteit van het slachtoffer (is mishandeling immers).
Ik zat al te denken: "wat bedoelt hij?".quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van deze reactie.
Ik verwacht ook twee pakketjes vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die pakketbezorgers niet via GPS te volgen zijn zeg
Spannend hequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verwacht ook twee pakketjes vandaag.
Aah, dat zou kunnen inderdaad. bedanktquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aha.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.
dat dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".
Wat niet logisch is als Ike aangeeft dat hij dat wel heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".
dan moet jij correct formuleren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat niet logisch is als Ike aangeeft dat hij dat wel heeft gedaan.
Dat was precies Y's punt, goochem.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat niet logisch is als Ike aangeeft dat hij dat wel heeft gedaan.
Die van CoolBlue wel, als je tenminste voor spoedbezorging hebt gekozenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die pakketbezorgers niet via GPS te volgen zijn zeg
Een onlogisch punt dus.quote:
Hoppa!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:59 schreef Accursius het volgende:
Heeft iemand een idee waar je hoge resolutie foto's kan vinden van de koninklijke familie? In mijn studentenhuis willen we er meerdere inlijsten en ophangen maar via Google vind ik er nogal weinig.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:59 schreef Accursius het volgende:
Heeft iemand een idee waar je hoge resolutie foto's kan vinden van de koninklijke familie? In mijn studentenhuis willen we er meerdere inlijsten en ophangen maar via Google vind ik er nogal weinig.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:05 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk moeten we het koningspaar in de OP zetten.
Ik ben tegen. Maarten van Rossem moet er in.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben tegen. Maarten van Rossum moet er in.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben tegen. Maarten van Rossum moet er in.
Notewaardige opmerking Erik.quote:
Treurigheid was dat. Drie van die figuren met zo'n geforceerde act.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:18 schreef Paxcon het volgende:
Die serie met zn broer en zus was ook geniaal
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamenquote:
Met de laatste energydrinks?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Net de laatste frikandelbroodjes weggescoopt voor de mensen van de belastingkantoren kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |