Deden ze bij mijn master bij het onderzoekspracticum.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb al 3x gemist. Maar die docent laat de presentielijst altijd rondgaan, dus ik laat gewoon iemand anders tekenen voor mij
Nou nou, kijk mij bang zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is fraude en is eens een zaak bij de examencommissie over geweest hier
stoer hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou nou, kijk mij bang zijn.
Het boeit die docenten geen flikker of je wel of niet komt joh.
Dat komt volgende week donderdag. Eerst registergoederenrecht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:12 schreef Henrys het volgende:
[..]
En handelsrecht? Weet dat het hervormt is en heb echt geen idee wat ik kan verwachten
Mooi.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
stoer hoor
Mijn respect als hoeder ben je nu kwijt
Ben jij wel hoeder dan of heb je een coup gepleegd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
stoer hoor
Mijn respect als hoeder ben je nu kwijt
Bobbie heeft z'n taken aan mij overgedragenquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben jij wel hoeder dan of heb je een coup gepleegd?
Gelukkig zal jij nooit mod worden.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bobbie heeft z'n taken aan mij overgedragen
Lichtblauw is ook zo'n lelijke kleur. Geef mij maar donkerblauw.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:14 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gelukkig zal jij nooit mod worden.
Ik moet nog kennismaken met mijn collega Tiesje, maar die is een beetje spoorloos waardoor ik alsnog alles moet doenquote:
Goed punt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lichtblauw is ook zo'n lelijke kleur. Geef mij maar donkerblauw.
Mwoah, rood is niet m'n favoriete kleur. Donkerblauw wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Goed punt.
Of rood, als je het dan toch gelijk goed wilt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Blistering het volgende:
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Haal je dit dan rond 6e vanmorgen wel weer weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Ik kan niet meer zien want m'n ogen doen nu pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Nee, want ik heb zojuist besloten geen wekker te zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haal je dit dan rond 6e vanmorgen wel weer weg?
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Is dat Alison Brie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Correct.quote:
Wat reageer je zuur Ytjequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haal je dit dan rond 6e vanmorgen wel weer weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |