Hey jij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Een vraagje. Als twee buren het niet eens kunnen worden over een verlaging van de retributie die de één aan de ander betaalt (had zijn rechtersvoorganger geregeld), wat kan hij (de vent die verlaging wil) dan het beste doen?
O nice, dat scheelt dan weer. Alleen arresten dus op tijd gaan stampenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk. Wel veel arresten met namen dus je haalt ze makkelijk door elkaar.
Ik had eerst een 5 door een overlijden in de familie, toen in de herkansing een 7. En superveel had ik niet gedaan
Ja het wordt dan denk ik: jaar 2: BPR, Straf 2, BES3 en jaar 3: BES2 en Straf3. Anders zit ik in mijn eerste blok volgend jaar gelijk met 30 punten. Dat lijkt me nogal veel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb zelf in m'n tweede jaar bes2, bes3 en bpr1 gedaan en in het derde jaar straf2 en straf3.
Verdeling beviel me prima, wel een beetje schuiven waardoor ik nu 3 tentamens heb maar dat was de vorige blokken ook zo dus ik kan wel wat hebben.
Of het lukt, is de tweedeIk heb de schijtvakken voor op t laatst bewaard
Storneren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Een vraagje. Als twee buren het niet eens kunnen worden over een verlaging van de retributie die de één aan de ander betaalt (had zijn rechtersvoorganger geregeld), wat kan hij (de vent die verlaging wil) dan het beste doen?
Ik zou straf2 omruilen met bes2, want bes2 en Straf3 zijn beide 10 puntenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:41 schreef Accursius het volgende:
[..]
O nice, dat scheelt dan weer. Alleen arresten dus op tijd gaan stampenmoet nu ook al bij straf1.
[..]
Ja het wordt dan denk ik: jaar 2: BPR, Straf 2, BES3 en jaar 3: BES2 en Straf3. Anders zit ik in mijn eerste blok volgend jaar gelijk met 30 punten. Dat lijkt me nogal veel.
Hellooquote:
Dan loopt hij het risico dat de erfdienstbaarheid wordt opgezegd, niet echt de bedoeling.quote:
Ah, maar punt is dat ik dan ook alles in semester I gelijk heb. Als ik BES2 en straf3 in mijn derde jaar doe heb ik in semester 1a BES2 en in semester 2b Straf3.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou straf2 omruilen met bes2, want bes2 en Straf3 zijn beide 10 puntenbeide vakken is best veel.
Ah dat is idd veranderd, dan denk ik dat het wel een goede verdeling isquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:49 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ah, maar punt is dat ik dan ook alles in semester I gelijk heb. Als ik BES2 en straf3 in mijn derde jaar doe heb ik in semester 1a BES2 en in semester 2b Straf3.
een Roemeense knokploeg inhuren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:37 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Waarom laat je gewoon niets van je horen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Friendzonen viel wel mee. Het is natuurlijk niet leuk om dit te moeten doen, aangezien je de boodschap tactisch moet verpakken en de ander toch afwijst.
Dat is toch niet fatsoenlijk. De dame is wel aardig en lief, maar de aantrekkingskracht is er niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom laat je gewoon niets van je horen?
dat doet ie toch wel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom laat je gewoon niets van je horen?
Tsja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is toch niet fatsoenlijk. De dame is wel aardig en lief, maar de aantrekkingskracht is er niet.
Ik snap echt geen reet van deze reactie.quote:
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:19 schreef Accursius het volgende:
Stel: Piet wordt veroordeeld voor zware mishandeling (art 302 lid 1 Sr). Hier staat een gevangenisstraf op van maximaal acht jaar.
Ik moet bij een tentamenvraag het straffenpakket beoordelen. Piet krijgt in casu onder andere twee jaar gevangenisstraf en 160 uur taakstraf. Nu geeft het antwoord aan dat de taakstraf niet kan omdat er al 2 jaar gevangenisstraf op staat waardoor art 9 lid 4 Sr een stokje voor de taakstraf steekt.
Echter kan er toch ook worden verwezen naar art 22b lid 1 sub a Sr? Het gaat om een delict met meer dan zes jaar gevangenisstraf en het maakt inbreuk op de lichamelijke integriteit van het slachtoffer (is mishandeling immers).
Ik zat al te denken: "wat bedoelt hij?".quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van deze reactie.
Ik verwacht ook twee pakketjes vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Paxcon het volgende:
Jammer dat die pakketbezorgers niet via GPS te volgen zijn zeg
Spannend hequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik verwacht ook twee pakketjes vandaag.
Aah, dat zou kunnen inderdaad. bedanktquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aha.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
je klinkt nu als haar verontwaardigde vriendin die verhaal komt halen.
Hij interpreteerde je berichtje natuurlijk alsof je bedoelde "What the fuck, waarom laat je gewoon niks van je horen aso?!".quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |