quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:20 schreef Blistering het volgende:
Het is na twaalven, en ik voel mij genoodzaakt deze gif met jullie te delen:Ik ben behoorlijk verliefd op Alison Brie maar ze is wel eens mooier geweest dan in deze scène.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses Etsu, maar zelfs jij moet hier van kunnen genieten.
Ik dacht, ik deel enkel het belangrijkste uit de film. Nu hoef je 'm niet meer te kijken, dus graag gedaan.quote:
Het enige kind hier is Pax.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? dadelijk zien kinderen het
Je stemt SGP.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? dadelijk zien kinderen het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:24 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:24 schreef Tchock het volgende:
Die afleveringen dat ze evil anny isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Alleen Etsu zou het niet weten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij zou wel weten wat je met haar aan moest he?
quote:
Wou hem eigenlijk kijken voor Kevin Hart, die films zijn altijd superslecht maar toch nog wel te kijken omdat hij erin zitquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik dacht, ik deel enkel het belangrijkste uit de film. Nu hoef je 'm niet meer te kijken, dus graag gedaan.
Zou die bolle ook snurken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
En Erik zou haar verpletteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |