die zijn wel dol op meer westerse dingen. Dat is dan ook het toffe van het kalifaat, lekker stoer doen met je grote pistol een beetje real life gta spelen. Allemaal onder de noemer "ja dat wil allah".quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jammer dat je er bij IS-strijders er niks van ziet. Het schijnt dat IS-strijders dol zijn op Red Bull.
Net reactie van hoogleraar daarover. Ook lichamelijk letsel valt daaronder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze daar zedendelicten mee.
Oei oke...quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:29 schreef Accursius het volgende:
[..]
Net reactie van hoogleraar daarover. Ook lichamelijk letsel valt daaronder.
Nop, had zelf de vraag iets anders gesteld hier. De vraag was welke fout er in het pakket zat. En dat was dus de taakstraf. De vervangende hechtenis die daaraan zat gekoppeld was wel correctquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei oke...
maar dan heeft het antwoordmodel het dus fout?
Op zich wel een beetje apart, want bij noodweer(exces) maken ze wel onderscheid tussen schending van lijf, eerbaarheid of goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:47 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nop, had zelf de vraag iets anders gesteld hier. De vraag was welke fout er in het pakket zat. En dat was dus de taakstraf. De vervangende hechtenis die daaraan zat gekoppeld was wel correct
Wat voor saus is dat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
aaahquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)er-met-avocadosalade
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef Etsu het volgende:
En kiek, een broodje hamburger.
[ afbeelding ]
Ik zit in de master.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
welk jaar zit je nu aan de EUR?
Mijn eerste jaar vond ik wel redelijk te doen, maar ik had makkelijk praten. Ik had namelijk door mijn afgeronde hbo-bachelor vrijstelling voor vier vakken in het eerste jaar. Hierdoor hoefde ik maar vier vakken in het eerste jaar te doen. Inmiddels is er in vergelijking met toen ik in het eerste jaar startte veel veranderd. Nu heb je blokken van vijf weken waarin een vak centraal staat met veel intensieve werkvormen naast de hoorcolleges. Toen ik startte had je nog blokken van acht weken met twee vakken met hoorcolleges, werkgroepen en vaardighedengroepen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wat vond je van het eerste jaar aan de eur?
Hmm oke, naja ik zie het wel. Bedankt iig voor je reactie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar vond ik wel redelijk te doen, maar ik had makkelijk praten. Ik had namelijk door mijn afgeronde hbo-bachelor vrijstelling voor vier vakken in het eerste jaar. Hierdoor hoefde ik maar vier vakken in het eerste jaar te doen. Inmiddels is er in vergelijking met toen ik in het eerste jaar startte veel veranderd. Nu heb je blokken van vijf weken waarin een vak centraal staat met veel intensieve werkvormen naast de hoorcolleges. Toen ik startte had je nog blokken van acht weken met twee vakken met hoorcolleges, werkgroepen en vaardighedengroepen.
Ze kunnen ook erg goede muziek makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
die zijn wel dol op meer westerse dingen. Dat is dan ook het toffe van het kalifaat, lekker stoer doen met je grote pistol een beetje real life gta spelen. Allemaal onder de noemer "ja dat wil allah".
Waarvan? Treinen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, fuckt mijn opname apparaatje me, half uur aan opnames wegFML
Zonde man, buitengewoon zonde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Slimme meneer van een een topfirma die mij aan het overladen was met scriptie-materie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |