ik ben onmogelijk chagrijnig door bovenstaande. Dus kom maar op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:57 schreef Valid het volgende:
Hoipiepelepoi. Valt er hier nog wat te rellen? Wel zin in een verzetje.
Ja, dat is kut. Ook dat nog. Maar goed komt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben onmogelijk chagrijnig door bovenstaande. Dus kom maar op.
jij zit ook in Amsterdam nu toch? We kunnen wel effe in oost ofzo met een pvv shirt gaan lopen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja, dat is kut. Ook dat nog. Maar goed komt.
Ons is geleerd dat het de rechter is die een facet ''invult'', en dat er geen vaste normen zijn. Het is dus maar net hoe jij de wederrechtelijkheid bij een bepaalde bepaling inkleedt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef underground1009 het volgende:
Even een vraag over facetwederrechtelijkheid hier. Hierbij is bij ieder delict een andere betekenis van het bestanddeel wederrechtelijk, zo is bij vrijheidsberoving de betekenis zonder geldige titel. Weet iemand meer over andere delicten en hun specifieke betekenis volgens de leer van de facetwederrechtelijkheid?
Is het nodig om van allerlei delicten hun specifieke betekenis conform deze leer te noemen of is het voldoende om te zeggen dat deze overal verschillend is, en dat een rechtvaardigingsgrond deze dus niet kan ontkrachten?
dat je wederrechterlijkheid invult aan de hand van het delict waardoor er dus eigenlijk automatisch aan is voldaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef underground1009 het volgende:
Even een vraag over facetwederrechtelijkheid hier. Hierbij is bij ieder delict een andere betekenis van het bestanddeel wederrechtelijk, zo is bij vrijheidsberoving de betekenis zonder geldige titel. Weet iemand meer over andere delicten en hun specifieke betekenis volgens de leer van de facetwederrechtelijkheid?
Is het nodig om van allerlei delicten hun specifieke betekenis conform deze leer te noemen of is het voldoende om te zeggen dat deze overal verschillend is, en dat een rechtvaardigingsgrond deze dus niet kan ontkrachten?
"in oost ofzo"quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij zit ook in Amsterdam nu toch? We kunnen wel effe in oost ofzo met een pvv shirt gaan lopen?
Oost, Bijlmer, Bos en Lommer, dat soort wijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"in oost ofzo"
Een echt kenner van de stad.
jij denkt dat dat een succes is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"in oost ofzo"
Een echt kenner van de stad.
Zuurpruim. Pessimist. Doemdenker. Azijnpisser.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:39 schreef Blistering het volgende:
Nou, fantastisch allemaal joh. Ik geniet iedere dag weer van dit land.
Ik denk zelf niet dat zoiets op tentamen terugkomt. Wel dat met remmelink en HR volgens het dreigbriefarrest:quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef underground1009 het volgende:
zeiken op mensen die zeiken over zeikenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuurpruim. Pessimist. Doemdenker. Azijnpisser.
Ik denk dat dit een mooier land zou zijn als mensen niet alle problemen zo zouden overdrijven en meer zouden waarderen wat ze wel hebben. Altijd dat gezeur over alles... Bah.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
zeiken op mensen die zeiken over zeiken
zeur niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een mooier land zou zijn als mensen niet alle problemen zo zouden overdrijven en meer zouden waarderen wat ze wel hebben. Altijd dat gezeur over alles... Bah.
En ik besef me wel dat dit zelf ook gezeur is. Maar goed.
Geen zin in joh. Prutsding. Komt wel goed verder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik loop maar te klieren. Hoe gaat de scriptie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |