Retrospectieve versus integrale benadering, bipo versus bob, blablablaquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:27 schreef Valid het volgende:
[..]
Grondenfuik zus, onderdelenfuik zo. Blabla, etc.
Geen ingewikkeld vak verder, toch? Leuk is uiteraard anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Retrospectieve versus integrale benadering, bipo versus bob, blablabla
Bah. Ik ga zo maar eens verder. Vandaag t/m college 3 doen en dan morgen de rest. Vrijdag voor het tentamen maar ff oefentoetsje bekijken of zo...quote:
Neuh, maar het is vooral dat laatste.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Geen ingewikkeld vak verder, toch? Leuk is uiteraard anders.
Even duur als een fatsoenlijk MTM pak.quote:
Welkom op FOK!.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef Blistering het volgende:
Wat een zeiksnollen zeg in dat FB topic. Enkel omdat er een balkje bovenaan de pagina is toegevoegd
Nouja, ik ben zelf op bepaalde gebieden ook zeer autistisch, maar zo'n balkje kan mij dus echt aan mijn reet roesten hé.quote:
Ik heb er ook geen last van, alleen had ik het netter afgewerkt, identiek aan het forumlayout. Maar zo is ook wel sjiek.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, ik ben zelf op bepaalde gebieden ook zeer autistisch, maar zo'n balkje kan mij dus echt aan mijn reet roesten hé.
Waar heb je laten maken, je pak?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:18 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Even duur als een fatsoenlijk MTM pak.
Als ik daarmee pijnloos kan lopen heb ik dat er voor over.
Met sneakers nooit ergens last van gehad. Sinds ik vanwege stages/werk zo'n 4-5 dagen met nette schoenen loop heb ik standaard blaren en schaafwonden (met verschillende modellen/maten)quote:
wat een optimist ben je toch ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
"Een paar technische dingen uitwerken" aldus Wiebes. Ben benieuwd wat we van dit gedoetje moeten gaan verwachten.
Hmmmm, raarquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Met sneakers nooit ergens last van gehad. Sinds ik vanwege stages/werk zo'n 4-5 dagen met nette schoenen loop heb ik standaard blaren en schaafwonden (met verschillende modellen/maten)
Ach, dat wordt toch helemaal niets. Te weinig tijd, geen meerderheid, teveel mitsen en maren. Neem gewoon een goede aanloop, ga een jaar ervoor zitten met het minfin en een stabiele meerderheid en hervorm dat stelsel als je het zo nodig wil. Nu schermen een aantal partijen met hervorming, volgens mij wordt het gewoon een verlaging en dan heb je de poppen weer aan het dansen.quote:
Dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
"Een paar technische dingen uitwerken" aldus Wiebes. Ben benieuwd wat we van dit gedoetje moeten gaan verwachten.
Volgens mij hebben ze nog geen flikker gedaan joh.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef eriksd het volgende:
Andere merken proberen met een bredere leest?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Met sneakers nooit ergens last van gehad. Sinds ik vanwege stages/werk zo'n 4-5 dagen met nette schoenen loop heb ik standaard blaren en schaafwonden (met verschillende modellen/maten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |