Ik hoop/neem aan net als in de Giro Mani.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Mani harkte het binnen bij Giro. Ik gun het hem wel, anders heeft hij natuurlijk helemaal nietsquote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Of als je Cavendish, Contador en Froome had..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Dat lijkt me jammer, dan is het spelelement weg dat je van tevoren moet inschatten welke klassementsrenner(s) en sprinter(s) het het allerbeste gaan doen. Je zou eigenlijk 2 reservekopmannen uit je renners moeten kunnen selecteren, die doorstromen als er een kopman uitvalt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.
Misschien willen ze de drempel laag houden voor autisten die alleen aan Tourpooltjes doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er zoiets als teveel budget? Je kan wel erg veel dure renners kopen zo.
Maak jij eens een FOK! poule Stijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de drempel laag houden voor autisten die alleen aan Tourpooltjes doen.
Met zoveel geld heb je een duivels dilemma. Majka of Valverde bijvoorbeeld.
Ik gun je de leuke prijsjes die jouw kant op komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Ok dan doe ik het lekker toch zelf.
http://www.scorito.com/cy(...)20-a5d6-ea221e9056a3
Komt allen!
Die DVD van De Tour van Bauke gaat in de vitrinekast.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun je de leuke prijsjes die jouw kant op komen.
4 juli.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:23 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
Van de partij!
Wanneer is het definitieve deelnemersveld bekend?
Ah ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 juli.
De meeste ploegen zullen een week voor de tour wel bekend zijn, maar er kunnen tot op het laatste moment renners wegvallen natuurlijk.
Ik twijfel nog over de verdeling tussen sprinters en klassementsrenners/klimmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef jasperte het volgende:
Er doen dit jaar zoveel goede mee. Dat het echt moeilijk kiezen wordt
Zijn max 4 sprints waar sprinters punten kunnen winnen. Ik denk dat die keuze vrij makkelijk te maken is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over de verdeling tussen sprinters en klassementsrenners/klimmer.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef franklop het volgende:
al mensen met een volledig astana team?
Voorlopig heb ik Degenkolb meegenomen (afhankelijk of ze Kittel wel of niet meenemen) met Trentin als joker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn max 4 sprints waar sprinters punten kunnen winnen. Ik denk dat die keuze vrij makkelijk te maken is.
Kijk maar naar zijn resultaten van dit jaar. Ik bevestig dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:20 schreef wimderon het volgende:
Spilak is wel een must. Anderen kunnen dit bevestigen neem ik aan.
Heel Nederland moet inderdaad even bijkomen na deze spectaculaire onthullingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn team is klaarTopzwaar wat betreft klassementsrenners en licht betreffende sprinters. Harde keuzes konden niet uitblijven en enkele topfavorieten ontbreken dan ook.
Einde persbericht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Heel Nederland moet inderdaad even bijkomen na deze spectaculaire onthulling
Ik ben altijd beschikbaar als hulplijn Stijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een duivels dilemma om dit lijstje samen te stellen.
Misschien bel ik vanavond naar de hulplijn toe.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd beschikbaar als hulplijn Stijn.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voor jou zijn de lijnen gesloten.
TUURLIJK CHEESE.
Lijkt me sterk dat je iedereen van 5.000.000 hebtquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:40 schreef cheese. het volgende:
Zo, tis wel goedkoop allemaal haha. Wees gewaarschuwd.
Dat vind ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Costa en Kelderman dan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog 1 dilemma, Van Garderen en Sergio Henao Montoya, of Faria Da Costa en KelderGod/Talansky.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Neem aan dat jullie sowieso Spilak hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog 1 dilemma, Van Garderen en Sergio Henao Montoya, of Faria Da Costa en KelderGod/Talansky.
Is dit een inside joke die ik mis wimderon? Nee natuurlijk heb ik Spilak niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat jullie sowieso Spilak hebben?
Spilak gaat gewoon shinen dit jaar en is dus een must in elke poule. Dat weet jij ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit een inside joke die ik mis wimderon? Nee natuurlijk heb ik Spilak niet.
Nou neem ik hem ook niet meer hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik wens jullie allemaal het beste met Spielak.
Duurt de Tour dit jaar maar 1 week?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spilak gaat gewoon shinen dit jaar en is dus een must in elke poule. Dat weet jij ook.
Dat zal je zelf moeten afwegen hequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:06 schreef Carb het volgende:
Is Van Avermaet nog interessant om mee te nemen in verband met de kans dat die eerder afstapt?
Hij blijft sowieso tot de TTT.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:06 schreef Carb het volgende:
Is Van Avermaet nog interessant om mee te nemen in verband met de kans dat die eerder afstapt?
Heeft die eigenlijk drie kansen. (3. Mur de Huy, 6. Le Havre 8. Mur de Bretagne.) Je vrouw in verwachting, zit je met je gedachten dan ergens anders, of krijg je moraal?quote:
Ik denk niet dat Greg met de besten omhoog kan bij de Mur van Huy.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Carb het volgende:
[..]
Heeft die eigenlijk drie kansen. (3. Mur de Huy, 6. Le Havre 8. Mur de Bretagne.) Je vrouw in verwachting, zit je met je gedachten dan ergens anders, of krijg je moraal?
Je vergeet nog de kasseienrit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Carb het volgende:
[..]
Heeft die eigenlijk drie kansen. (3. Mur de Huy, 6. Le Havre 8. Mur de Bretagne.) Je vrouw in verwachting, zit je met je gedachten dan ergens anders, of krijg je moraal?
Op de steentjes heeft hij toch ook wel een kans!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Carb het volgende:
[..]
Die drie was meer een bovengrens. 'k denk dat ik 'm uit m'n lijst haal.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greg met de besten omhoog kan bij de Mur van Huy.
quote:
Goede. Dat is etappe 4.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op de steentjes heeft hij toch ook wel een kans!
En gepakt wordt op epo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:24 schreef wimderon het volgende:
Niet weten dat De Neus ongenadig hard uit gaat halen dit jaar
Ik zit vooral te twijfelen wie ik uit de =< 1.000.000 moet pakken. Over de rest ben ik wel uit. Wellicht nog een wat duurdere opofferen natuurlijk, maar verder geen twijfel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb inmiddels, met dank aan ingevingen van mijn buurman, een godenteam samengesteld.
Ik denk dat het voor de lange termijn wel uiteindelijk 'makkelijk' is om de bargains er uit te vissen voor die bedragen of minder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit vooral te twijfelen wie ik uit de =< 1.000.000 moet pakken. Over de rest ben ik wel uit. Wellicht nog een wat duurdere opofferen natuurlijk, maar verder geen twijfel.
Wat bedoel je met dat het op de lange termijn makkelijk is? Ik heb er uiteraard een paar, maar wil er eigenlijk nog een paar meer. Alleen staat er niet echt veel tussen lijkt het.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de lange termijn wel uiteindelijk 'makkelijk' is om de bargains er uit te vissen voor die bedragen of minder.
De Tour duurt drie weken. Alleen de eerste week is gunstig voor de sprinters en alle andere gebekten dan klassementsrenners en co.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het op de lange termijn makkelijk is? Ik heb er uiteraard een paar, maar wil er eigenlijk nog een paar meer. Alleen staat er niet echt veel tussen lijkt het.
Zie niet zo veel koopjes staan voor de bergen eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tour duurt drie weken. Alleen de eerste week is gunstig voor de sprinters en alle andere gebekten dan klassementsrenners en co.
Ik zie er eentje tussen staan waar ik om loop te schuddebuiken dat die zo goedkoop is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie niet zo veel koopjes staan voor de bergen eigenlijk
Ik hoef na deze Tour nooit meer te werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten al aan de 52 man voor de pool.
Als iedereen braaf zijn poule invult.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef na deze Tour nooit meer te werken.
Ik heb vier goedkope bergklanten maar mis wel 1 van de grote 3quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie er eentje tussen staan waar ik om loop te schuddebuiken dat die zo goedkoop is.
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vier goedkope bergklanten maar mis wel 1 van de grote 3
Contador niet want giro in de benenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Tja dat had ik ook in eerste instantie gedaan. Maar heb eigenlijk veel vertrouwen in alberto. Ik kan er nog een weekje over nadenken gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.
Twee klassementsrenners als kopman en een sprinter.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef Sunri5e het volgende:
Nemen jullie juist sprinters of klimmers als kopmannen?
Dit. Spreidt mooi bij de klassementsrenners. En bij de sprinters verwacht ik niet dat er ineens iemand is die 4 ritten pakt, die ik dan niet heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Twee klassementsrenners als kopman en een sprinter.
+1quote:Op maandag 29 juni 2015 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit. Spreidt mooi bij de klassementsrenners. En bij de sprinters verwacht ik niet dat er ineens iemand is die 4 ritten pakt, die ik dan niet heb.
Pak dan heel Sky minus Rowe en Stannard. Denk dat je dan beter scoort.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ziet er serieus over na te denken alle 9 Movistar renners te nemen, plus de 3 andere topfavorieten, Kristoff, Sagan en voor de rest een paar goedkope sprinters(Demare, Bennett, Cimolai dat soort types).
Budgettair is het geen probleem, en als alles meezit kun je een vracht teampunten scoren voor Quintana(geel, berg, wit) en je hebt ook nog de TTT. Tijdens de Giro won iemand die het hele Astana team elke dag opstelde.
Argumenten om dit niet te doen?
Te veel andere kanshebbers voor TTT sowieso.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ziet er serieus over na te denken alle 9 Movistar renners te nemen, plus de 3 andere topfavorieten, Kristoff, Sagan en voor de rest een paar goedkope sprinters(Demare, Bennett, Cimolai dat soort types).
Budgettair is het geen probleem, en als alles meezit kun je een vracht teampunten scoren voor Quintana(geel, berg, wit) en je hebt ook nog de TTT. Tijdens de Giro won iemand die het hele Astana team elke dag opstelde.
Argumenten om dit niet te doen?
Of als je de TTT wil winnen pak dan alle renners van de 2 beste ploegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pak dan heel Sky minus Rowe en Stannard. Denk dat je dan beter scoort.
Je kunt er maar 9 opstellen hč :pquote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of als je de TTT wil winnen pak dan alle renners van de 2 beste ploegen.
Dan kan je op laatste moment nog switchenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Je kunt er maar 9 opstellen hč :p
Ben benieuwd hoeveel etappes gewonnen zullen worden door aanvallers. Het zal een hele zware tour worden als Sky/Saxo elke etappe wil gaan controleren. Persoonlijk ga ik maar voor 2 van de grote 4, met de vele steile laatste kilometers wil ik Valverde én Rodriguez.
Dat was om even te kijken of jullie scherp waren, nu doe ik mee voor het eggie.quote:
Dus, wanneer verwacht je koploper te zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was om even te kijken of jullie scherp waren, nu doe ik mee voor het eggie.
Ik zag net dat er al een 1'tje achter mijn naam stond, dus dat wordt gewoon consolideren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, wanneer verwacht je koploper te zijn?
Ik sta tweedequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag net dat er al een 1'tje achter mijn naam stond, dus dat wordt gewoon consolideren.
Dat is echt een coin toss, Pinot en Bardet hebben wel een beter track record in het hooggebergte maar Faria Da Costa is dan meer explosiever voor de heuveletappes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef scoritotours het volgende:
Wie zal de meeste punten halen van deze drie: Pinot, Bardet, Rui Costa?
Pinot en Bardet gaan wel wat puntjes pakken voor het wit, maar welke van die 2 is een coin toss ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is echt een coin toss, Pinot en Bardet hebben wel een beter track record in het hooggebergte maar Faria Da Costa is dan meer explosiever voor de heuveletappes.
Ik zou wel iets zwaarder op de klimmers leunen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef TDK82 het volgende:
Is het slim om deze tour geen sprinttoppers te selecteren maar ipv daarvan klassement en klim mannen? Liefste heb je ze allebei natuurlijk maar daarvoor is geen budget.
Dus bv geen Cav en Greipel maar wel rodriguez en Contador? Wat denken jullie wie de meeste punten haalt in combinatie met de eindklassementen.
ps. Zijn de scorito einduitslagen qua behaalde punten van andere tour jaren nergens meer te vinden?
Ik denk Pinotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef scoritotours het volgende:
Wie zal de meeste punten halen van deze drie: Pinot, Bardet, Rui Costa?
tourcoach, cyclingmaster en sportpools hebben een FOK! poule.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere subpoules van FOK! op andere sites?
Linkjes?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
tourcoach, cyclingmaster en sportpools hebben een FOK! poule.
Ja maar naar die subpoules, want op sportpools kon ik hem niet vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijk lui dier. GOOGELEN DIE HAP.
http://www.tourcoach.nlquote:
dagje achterop bij Robert?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trouwens, ik zou op Scorito ook even aanmelden voor de Lotto-Djumbo subleague. Die hebben aardige prijsjes.
quote:
Je mag een dagje oppassen op *Anne en Bram.quote:
1e plaats: Bianchi racefiets t.w.v. ¤800quote:
Kunnen ze er eentje van Kudus regelenquote:5e plaats: gesigneerd shirt van je favoriete wielrenner t.w.v. ¤100
quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Kan een mod anders misschien even de aanmeldlink in de OP doen?
http://www.scorito.com/cy(...)20-a5d6-ea221e9056a3
[..]
Een wachtwoord of iets heb je voor Scorito toch niet nodig om je voor de subpoule aan te melden?quote:
Nee alleen de link.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een wachtwoord of iets heb je voor Scorito toch niet nodig om je voor de subpoule aan te melden?
Als je hoog staat moet je het tactisch spelen de laatste dagquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Die 5e plaats lijkt me trouwens leuker dan 3 en 4 bij elkaar
Nee kun je ook voor de start van iedere etappe doen. Ook wel handig als er iemand uitvalt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:37 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe om alles in te vullen, moet ik elke etappe nu al invullen?
Dat is handig en het is ook handig om vooraf alles gelijk al in te vullen. Als je dan een dag vergeet heb je in elk geval een beetje een logische selectie en je kunt het altijd nog wijzigen zolang de etappe nog niet is begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee kun je ook voor de start van iedere etappe doen. Ook wel handig als er iemand uitvalt.
dat zeker. Maar je kunt niet achterover leunen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is handig en het is ook handig om vooraf alles gelijk al in te vullen. Als je dan een dag vergeet heb je in elk geval een beetje een logische selectie en je kunt het altijd nog wijzigen zolang de etappe nog niet is begonnen
Goede vraag, ik weet het niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die keuze heb ik gelukkig al eerder gemaakt, maar het is echt verschrikkelijk ja. Ik heb twijfel nu nog over de laatste plaatsen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik word nu iedere ochtend wakker met 'Nibali of Contador' 'Froome of Nibali' 'Contador of Froome.'
Waarom?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:25 schreef Happel het volgende:
Sportpools is leuker en uitdagender. Alleen nog steeds niet tevreden met mijn team.
Die laatste.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die keuze heb ik gelukkig al eerder gemaakt, maar het is echt verschrikkelijk ja. Ik heb twijfel nu nog over de laatste plaatsen.
Arredondo, Sepulveda en Navardauskas/Trentin
of
Yates, Meintjes en Albasini/Van Avermaet
Waarom wat?quote:
Pssst Keldermerckx ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh D Martin is wel teringgoedkoop
effe wisselen
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik word nu iedere ochtend wakker met 'Nibali of Contador' 'Froome of Nibali' 'Contador of Froome.'
Stiekem zat ik weer te twijfelen om Froome te vervangen maar ik ga gewoon standvastig blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
HerkenbaarIk droom elke keer dat Froome valt op de kasseien... En dat Porte ineens gaat presteren.
Ik heb ook alle etappes vast ingevuld en standaard een paar die eigenlijk nergens echt passen. Dan denk ik, ik kan ook gewoon Froome kicken met een paar kneusjes en daar 2 goede van kopen die gegarandeerd punten opleveren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zat ik weer te twijfelen om Froome te vervangen maar ik ga gewoon standvastig blijven.
In before Froome met een rechterbilspierscheuring na de kasseienrit.
Ach, ik heb geen struggles daarvoor eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ook alle etappes vast ingevuld en standaard een paar die eigenlijk nergens echt passen. Dan denk ik, ik kan ook gewoon Froome kicken met een paar kneusjes en daar 2 goede van kopen die gegarandeerd punten opleveren.
Mijn grootste twijfel is Dan Martin of Kelderman en of ik plaats moet maken voor Krek.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen struggles daarvoor eigenlijk.
Een forumwijsheid luidt: ''Kies nooit een Nederlander''.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn grootste twijfel is Dan Martin of Kelderman en of ik plaats moet maken voor Krek.
Alleen wordt Kelderman wel erg onderschat hier. Hij gaat denk ik wel als kortste eindigen van de Nederlanders. Mollema voel ik dat die gaat floppen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een forumwijsheid luidt: ''Kies nooit een Nederlander''.
Beste event van Kelderman is dit jaar de tijdrit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen wordt Kelderman wel erg onderschat hier. Hij gaat denk ik wel als kortste eindigen van de Nederlanders. Mollema voel ik dat die gaat floppen.
Wat voor betere renners zijn er naast D. Martin dan nog beschikbaar voor 2 miljoen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste event van Kelderman is dit jaar de tijdrit.
Nibali is het grote vraagteken... Vooral ook omdat ie vorig jaar geen concurrentie had van de andere drie. Maar vloog ondertussen wel de berg op gezien de tijden. Zeg het maar...quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zat ik weer te twijfelen om Froome te vervangen maar ik ga gewoon standvastig blijven.
In before Froome met een rechterbilspierscheuring na de kasseienrit.
Porte, Barguil, Kreuziger, Navarro, Talansky.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor betere renners zijn er naast D. Martin dan nog beschikbaar voor 2 miljoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat op het laatst gebeurd heeft ie wel al heel veel punten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen komt er gegarandeerd weer een fase dat hij ongenadig hard door zijn hoeven zakt. Ach.
#HOPEquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als dat op het laatst gebeurd heeft ie wel al heel veel punten.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Porte, Barguil, Kreuziger, Navarro, Talansky.Met knechten van toppers ben ik bang dat ze redelijk vroeg op de berg zichzelf al helemaal op moeten rijden, alleen de laatste wil nog wel eens erbij blijven. Maar bij Kreuziger en Porte is het allebei niet duidelijk dat ze de laatste zullen zijn, met Majka en König in de gelederen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Barguil dit seizoen tot nu toe heeft laten zien is zeker niet indrukwekkender dan van Kelderman. Blijft over Talansky, maar ik heb D. Martin ook al. Ik denk niet dat ze allebei hoog gaan eindigen, dus ik gok op Martin.
Daarbij is Porte vooral heel goed in hard bergop rijden, maar als ie zelf moet aanvallen geeft ie vaak niet thuis, veel meer een volger a la Evans. Dan kun je beter Poels hebbenquote:Alleen komt er gegarandeerd weer een fase dat hij ongenadig hard door zijn hoeven zakt. Ach.
Poels staat lager in de pikorde dan Porte en Konig die beiden top 5 in etappes kunnen halen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daarbij is Porte vooral heel goed in hard bergop rijden, maar als ie zelf moet aanvallen geeft ie vaak niet thuis, veel meer een volger a la Evans. Dan kun je beter Poels hebben
Valv.Piti > Quintana. Dit wordt het jaar van Pitiquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb in mijn pooltjes nergens een Konig, Porte, Majka of Fuglsang. Alleen Valv.Piti
Top 20 per etappequote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef VASND het volgende:
Oke godver. Bedenk me net pas dat alleen de top 5 in elke rit scoort (+ top 5 van de klassementen). Dat is gewoon puur gokken voor nr 5zeker als er meer aankomen is het maar niet wie zin heeft om te sprinten.
quote:Per etappe stel je 9 renners op, met deze renners kun je iedere etappe punten verdienen.
Na iedere etappe krijgen de eerste 20 renners in de uitslag punten. De winnaar van de etappe krijgt 50 punten, de nummer 2 krijgt 44 punten etc.
Heldquote:
Albasini, Gerrans, Barguil, Rolland, Vuillermoz, Boasson Hagen, Dan Martin etc etc.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:50 schreef tourscorito het volgende:
Wie zouden jullie kopen nog voor 5 miljoen?? De toppers heb ik al.. Wil nu graag nog een paar die ook een etappe kunnen winnen.. Weet iemand wat spelers voor mij??
Krek, Tim Wellens, S. Yates, A. Yates, Meintjes, Voeckler, T.Martin.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Albasini, Gerrans, Barguil, Rolland, Vuillermoz, Boasson Hagen, Dan Martin etc etc.
Ik pak even mijn glazen bol erbij!quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:02 schreef tourscorito het volgende:
Bedanktt voor de namen.. Maar wie van al die namen halen de meeste punten???
Dat is het spel?quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:02 schreef tourscorito het volgende:
Bedanktt voor de namen.. Maar wie van al die namen halen de meeste punten???
Is dat zeker dat Valverde een vrije rol krijgt? Ik zou juist verwachten dat hij voor Quintana moet rijden? In geval van het eerste wordt het wel interessant om hem te verkiezen boven een Purito of iemand anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:13 schreef alpeko het volgende:
Ik denk dat Valverde voor veel punten gaat zorgen in de eerste week. Muur van Huy en Bretagne, ploegentijdrit (Movistar heeft daar op geselecteerd). Krijgt van de ploeg een vrije rol. Purito kan dat eerste natuurlijk ook. Is iets goedkoper.
Eerste week is het vrij spel, genoeg andere renners om Q te helpen. Daarna afhankelijk van hoe hij er voor staat natuurlijk.. Blijft een mannetje met duizend overwinningen, ervaring en ego dus als ze 2 troeven kunnen spelen bergop zou geniaal zijn. Aantal bergop punches zal minder zijn dan normaal, maar daar is hij vorige tour ook niet echt aan toegekomen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zeker dat Valverde een vrije rol krijgt? Ik zou juist verwachten dat hij voor Quintana moet rijden? In geval van het eerste wordt het wel interessant om hem te verkiezen boven een Purito of iemand anders.
Gelet op de woorden van de teambaas wel. Maar anders zie ik Valverde ook niet knechten hoor. Is hij het type totaal niet voor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat zeker dat Valverde een vrije rol krijgt? Ik zou juist verwachten dat hij voor Quintana moet rijden? In geval van het eerste wordt het wel interessant om hem te verkiezen boven een Purito of iemand anders.
quote:Dit is een heel uitgebalanceerde selectie die ons op alle terreinen sterk maakt', zegt teammanager Eusebio Unzue. 'Nairo is onze uitgesproken kopman. Maar de Tour is onvoorspelbaar en dus houden we ook Alejandro achter de hand voor het klassement. Winner en José moeten hen bergop bijstaan.
Lees de scorito regels nog eens goed. Dan denk ik dat Tony meer punten oplevert dan Cav. Dan stel je Tony dus gewoon in de vlakke etappes op......quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:26 schreef alpeko het volgende:
Zou het lonen om iemand als T. Martin te kiezen? Ik zou dat eigenlijk dan alleen doen vanwege de proloog en 2 dagen geel en de TTT maar Cav levert ook punten op als ploeggenoot in de TTT. Al is Tony natuurlijk ook een aanvaller.
Moet nog even aanvullen dat ik bij optie 2 bij 11 klimmers kom. Dus ik weet niet of ze dan allemaal ga gebruiken. Vandaar dat ik twijfel. Bij Malori kan ik in de tijdritten en als teamgenoot van Quintana/Valverde nog extra punten scoren.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:25 schreef franklop het volgende:
Gezien het geringe aantal tijdritkilometers zou ik eerder op de laatste twee gokken
Navardauskas. Die rijdt vijf keer top 10quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:32 schreef TDK82 het volgende:
Mathias frank of Navardauskas? Wat denken jullie kenners (:
Dat ligt er maar net aan wie je er voor dat laatste miljoentje erbij haaltquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:21 schreef tourscorito het volgende:
Wie zouden jullie doen:
Greipel voor 4 miljoen of cav voor 5 miljoen?
Ik ga nu ook twijfelen. Greipel heeft een beter treintje en voor die miljoen minder kan je best nog een andere sprinter halen die ook wel punten gaat pakken. Ik heb nu eigenlijk maar 1 'echte' pure sprinter. En wat sprinters met extra kwaliteiten. Maar er zijn ook maar 3-4 gewone vlakke sprints, schat ik zo in. Zondag windkracht 4 uit westelijke richting. Dat kan een ontregelde waaieretappe worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:27 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie je er voor dat laatste miljoentje erbij haalt
Mijn Greipel "ergernis" is dat hij de benen stil houdt als winnen er niet meer in zit. Dan vind ik 4mln erg veel voor de weinige kansen. Maar als hij 4 keer top 3 rijdt heb ik het helemaal mis, dus wie weet? In mijn werkpoule met onberkte keuze zet ik hem dan wel weer als zekerheid. Maar bij keuze uit de dure toppers valt hij bij mij af.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ga nu ook twijfelen. Greipel heeft een beter treintje en voor die miljoen minder kan je best nog een andere sprinter halen die ook wel punten gaat pakken. Ik heb nu eigenlijk maar 1 'echte' pure sprinter. En wat sprinters met extra kwaliteiten. Maar er zijn ook maar 3-4 gewone vlakke sprints, schat ik zo in. Zondag windkracht 4 uit westelijke richting. Dat kan een ontregelde waaieretappe worden.
Etappe 5 en 7 is zo'n sprint voor Cav of Greipel. Etappe 6 met oplopend 7% is meer iets voor de sprinters met dat beetje extra. Etappe 2 wordt vermoedelijk geen gewone sprint. En dan heb je alleen de Champs-Élysées nog. Kortom 3 zekere kansen voor Cav/Greipel. En eentje als ze alert zijn en in de juiste waaier zitten.
Het is maar fictief geldquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:55 schreef Alpinist het volgende:
[..]
Mijn Greipel "ergernis" is dat hij de benen stil houdt als winnen er niet meer in zit. Dan vind ik 4mln erg veel voor de weinige kansen.
Hoopte eigenlijk met Mathias frank eigenlijk n beetje op n Konig scenario uit 2014. Hij is wel de kopman van n klein ploegje of zou ie t na de dauphine 2014 helemaal verleerd zijn?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:22 schreef Charlie33 het volgende:
[..]
Navardauskas. Die rijdt vijf keer top 10
Daar hoop ik ook eigenlijk min of meer op. Alleen heb ik Frank nu als filler gebruik, omdat ik anders niet met mijn budget zou uitkomen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:41 schreef TDK82 het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk met Mathias frank eigenlijk n beetje op n Konig scenario uit 2014. Hij is wel de kopman van n klein ploegje of zou ie t na de dauphine 2014 helemaal verleerd zijn?
Ja en dan liggen 3 van je klassementsrenners in de greppel in dan heb je sowieso niks meer te kiezen hahaha.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:33 schreef Alpinist het volgende:
Ik heb 1 ding wel geleerd bij Scorito, niet meer dan 9 keuzes in de ploeg voor sprint of berg. Laat je net die renner buiten de ploeg die op die dag veel punten pakt. En dan ontkom je dus niet aan lastige keuzes/gokjes bij de teamsamenstelling. Morgen is het piekeren over. Dan kan je alleen maar denken, had ik maar....
Vorig jaar had je Contador en Froome die vielen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en dan liggen 3 van je klassementsrenners in de greppel in dan heb je sowieso niks meer te kiezen hahaha.
Daar zijn pilletjes voor bij de drogistquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit nog heel erg in mijn maag met Gerrans en Talansky.
Ja, met een beetje mazzel heb je de groene trui dan in de ploeg, die puntjes stel je dan maar veilig. Heb er nog wel eens aardig mee gescoord bij een enorme ontsnapping. Geen klassementsrenner scoorde, en dan zijn die punten ineens leuk in de daguitslag. Maar ik heb mijn renners op het hart gedrukt gewoon op de fiets te blijven zitten. En anders maar zo'n speciale broek van Giant aandoen. Leuk verhaal gisteren in het AD.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en dan liggen 3 van je klassementsrenners in de greppel in dan heb je sowieso niks meer te kiezen hahaha.
Neem Krek, die haalt gegarandeerd een aantal 2e en 3e plekken binnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik weet het echt niet meer, niks is meer zeker, alles staat nog open. Ik ben verloren!
Dit dus. Vooral bij het klassement wat zekerheid in bouwen. Zeker nu bij de sprinters niet duidelijk is wie er veel punten gaan halen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals? Frank is denk ik ook of n schot in de roos maar meer waarschijnlijker helemaal niks. Maar n meintjes of yates ed lijkt me ook niks op 1 leuke rit naquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb opeens mijn twijfels over Frank, aangezien ik misschien een beter alternatief voor hem heb gevonden.
Morabito. Ik weet dat dit renner zijn uit de derde lijn lijn, maar ik heb relatief veel toppers.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:27 schreef TDK82 het volgende:
[..]
Zoals? Frank is denk ik ook of n schot in de roos maar meer waarschijnlijker helemaal niks. Maar n meintjes of yates ed lijkt me ook niks op 1 leuke rit na
Kwiatkowski heeft weinig laten zien sinds april. Zou ik niet doen tegen de prijs die hij moet kosten. Verloor op het Kampioenschap van Polen vorige week een kwartier. Maar misschien heeft hij zich ook wel gewoon bewust verstopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ondertussen m'n team honderd keer overhoop gegooid, maar denk toch dat deze helden het voor mij moeten gaan doen! Dus morgenvroeg waarschijnlijk alsnog een compleet ander team, maar nu dit:
Quintana
Nibali
Contador
Froome
Valverde
Kristoff
Rodriguez
Malori
Kwiatkowski
Navardauskas
Costa
D. Martin
Degenkolb
Cimolai
v. Avermaet
Bardet
Vuillermoz
Bennet
S. Yates
Meintjes
Soms wel, maar vorig jaar probeerde hij vaak ontsnappingen kort voor de finish. Dit jaar kan hij in de eerste week punten pakken (Huy, Cambrai, Vier sprintkansen). Volgens de afspraken blijft hij minimaal tot de ploegentijdrit in de Tour, maar zijn vriendin is dus hoogzwanger, dus daarna kan hij elk moment weggeroepen worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:39 schreef TDK82 het volgende:
Ik weet niet of hij goede uitslagen gaat rijden dan gok ik liever opn ander paard.
Sprint v Avermat eigenlijk mee in de massa sprints?
Dat is ook wat ik steeds in m'n achterhoofd heb, maar ik heb gehoord dat hij net een paar nieuwe zakken bloed gekregen heeft, dus we gaan het meemaken. :pquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kwiatkowski heeft weinig laten zien sinds april. Zou ik niet doen tegen de prijs die hij moet kosten. Verloor op het Kampioenschap van Polen vorige week een kwartier. Maar misschien heeft hij zich ook wel gewoon bewust verstopt.
Mits in vorm is hij natuurlijk wel de kandidaat voor geel de eerste week met tijdrit, kasseien en Huy. Verder sterk team. We dubbelen er veel. Cimolai was mij ook al opgevallen als koopjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik steeds in m'n achterhoofd heb, maar ik heb gehoord dat hij net een paar nieuwe zakken bloed gekregen heeft, dus we gaan het meemaken. :p
Zit nog wel een petit peut te twijfelen tussen Kwiat en Gallopin, maar Kwiat is een gut decision.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:52 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mits in vorm is hij natuurlijk wel de kandidaat voor geel de eerste week met tijdrit, kasseien en Huy. Verder sterk team. We dubbelen er veel. Cimolai was mij ook al opgevallen als koopje
Mooie samenstelling. Ik zou echter Contador nemen ipv Nibali.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn team:
- Nibali
- Froome
- Quintana
- Valverde
- Bardet
- Pinot
- Wellens
- Morabito
- Meintjes
- S. Yates
- Cavendish
- Sagan
- Degenkolb
- Kristoff
- Boasson Hagen
- Demare
- Trentin
- Cimolai
- Bennett
Thanks, ik heb zelf mijn twijfels over Contador omdat hij een Giro in de benen heeft. Daarom heb ik hem niet in mijn team zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooie samenstelling. Ik zou echter Contador nemen ipv Nibali.
Ik denk dat Contador niet in de eerste week echt veel te zien is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb zelf mijn twijfels over Contador omdat hij een Giro in de benen heeft. Daarom heb ik hem niet in mijn team zitten.
Iemand nemen die al een Giro heeft gereden en het toen al moeilijk had bij weinig tegenstand ipv iemand die vol voor de Tour gaat en die al heeft bewezen op dit parcours goed uit de voeten te kunnen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooie samenstelling. Ik zou echter Contador nemen ipv Nibali.
Martin EN Dumoulin? Zelfde type renner, zou ik niet doen. Verder zou ik even goed nadenken of je deze verhouding klimmers:sprinters wil hebben.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:54 schreef Sabata het volgende:
mijn team:
- Froome
- Quintana
- Nibali
- Bardet
- Frank
- Arredondo
- Martin
- Dumoulin
- Sagan
- Kristoff
- Matthews
- Coquard
- Boasson Hagen
- Navardauskas
- Demare
- Gallopin
- Gerrans
Niet luisteren. Nibali > Contador deze tour maar Bert op zeker wel de moeite waard voor top 10.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:32 schreef alpeko het volgende:
[..]
Iemand nemen die al een Giro heeft gereden en het toen al moeilijk had bij weinig tegenstand ipv iemand die vol voor de Tour gaat en die al heeft bewezen op dit parcours goed uit de voeten te kunnen?
Ik denk dat het Daniel Martin isquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Martin EN Dumoulin? Zelfde type renner, zou ik niet doen. Verder zou ik even goed nadenken of je deze verhouding klimmers:sprinters wil hebben.
[..]
Ahh natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het Daniel Martin is
quote:
Je reageerde niet op mijn teamsamenstelling.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:59 schreef alpeko het volgende:
[..]Want je gaf ook deze toelichting erbij? Nee! Heeft dan weinig met niet luisteren te maken maar meer een kwestie van niet toelichten van jouw kant.
Weet ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Je reageerde niet op mijn teamsamenstelling.![]()
Was ook maar een quasi-serieuze opmerking hoor, no hard feelingsquote:
Kan ook niet want woe noemde je me nog een heldquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Was ook maar een quasi-serieuze opmerking hoor, no hard feelings
Het is idd Tony Martin, niet Daniel. Ik zat een beetje met de sprinters in mn maag. Ik heb Dumoulin en Martin daarom gekozen voor het geval Cav en Degenkolb het goed doen (winnend team krijgt alsnog een handvol punten. Als ze het bij de proloog en de ploegentijdrit goed doen is dat mooi meegenomen.quote:Martin EN Dumoulin? Zelfde type renner, zou ik niet doen. Verder zou ik even goed nadenken of je deze verhouding klimmers:sprinters wil hebben.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is idd Tony Martin, niet Daniel. Ik zat een beetje met de sprinters in mn maag. Ik heb Dumoulin en Martin daarom gekozen voor het geval Cav en Degenkolb het goed doen (winnend team krijgt alsnog een handvol punten. Als ze het bij de proloog en de ploegentijdrit goed doen is dat mooi meegenomen.
Wat de verhoudingen betreft: een aantal sprinters kan ook in de overgangsritten nog meekomen (Boasson Kristoff, Sagan). En teveel nadenken over een tourpoel heb ik na de vorige toer opgegeven
Die teampunten zou ik niet meenemen in je beslissingen. Etappewinst is toch echt moeilijk te voorspellen. Je kan beter een paar C-sprinters meenemen dan een paar teamgenoten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het is idd Tony Martin, niet Daniel. Ik zat een beetje met de sprinters in mn maag. Ik heb Dumoulin en Martin daarom gekozen voor het geval Cav en Degenkolb het goed doen (winnend team krijgt alsnog een handvol punten. Als ze het bij de proloog en de ploegentijdrit goed doen is dat mooi meegenomen.
Wat de verhoudingen betreft: een aantal sprinters kan ook in de overgangsritten nog meekomen (Boasson Kristoff, Sagan). En teveel nadenken over een tourpoel heb ik na de vorige toer opgegeven
Zal je niet eeder Dumoulin, die maar 1 dag vooraan valt te verwachten, moeten inruilen voor nog een klimmer? Je hebt er voor de echte bergritten maar 6 terwijl er meer bergetappes zijn dan sprintetappes.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb er over zitten dubben, maar de meeste klimmers die vorig jaar een vrije rol hadden liggen nu allemaal aan de leiband van de kopmannen (Majka, König, Ancona, Poels, Kreuziger)quote:Zal je niet eeder Dumoulin, die maar 1 dag vooraan valt te verwachten, moeten inruilen voor nog een klimmer? Je hebt er voor de echte bergritten maar 6 terwijl er meer bergetappes zijn dan sprintetappes.
Zo veel mogelijk winnende combinaties mogelijk dit jaar, heerlijk!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Team is klaar, keiharde keuzes gemaakt. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Twijfels zijn er altijd, maar goed. Moet er geen uren over gaan nadenken. Het blijft sport, altijd enigszins onvoorspelbaar
Ik had Poels wel in een van mijn schaduwteams staan, maar gezien de sterke bezetting bij Sky wist ik niet zeker of hij de laatste man zou zijn voor Froome bij het klimmen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:36 schreef Sabata het volgende:
Ik heb er over zitten dubben, maar de meeste klimmers die vorig jaar een vrije rol hadden liggen nu allemaal aan de leiband van de kopmannen (Majka, König, Ancona, Poels, Kreuziger)
Klopt. Ik heb 3 gokjes genomen. Meintjes is wel een veilige gok. In die zin dat hij de ruimte heeft. Ben niet de enige die hem heeft hier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik heb er over zitten dubben, maar de meeste klimmers die vorig jaar een vrije rol hadden liggen nu allemaal aan de leiband van de kopmannen (Majka, König, Ancona, Poels, Kreuziger)
Heb je Kittel als kopman opgesteld?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
ingeschreven. heb me er dit jaar niet echt in verdiept en minder tijd om de Tour te volgen dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom...
Die Konig zou zich wel de pleuris moeten rijden voor Froome maar Majka heeft ongetwijfeld meer vrijheid daarnaast verwacht ik een heel zware ronde voor Contador dus dat biedt ook kansen voor onze Poolse vriend Majka om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had Poels wel in een van mijn schaduwteams staan, maar gezien de sterke bezetting bij Sky wist ik niet zeker of hij de laatste man zou zijn voor Froome bij het klimmen.
Majka gaat voor bollen/etappes en niet voor het klassement. Dan weet je dat vast. Eerste week zal je hem niet zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:09 schreef Slaro het volgende:
[..]
Die Konig zou zich wel de pleuris moeten rijden voor Froome maar Majka heeft ongetwijfeld meer vrijheid daarnaast verwacht ik een heel zware ronde voor Contador dus dat biedt ook kansen voor onze Poolse vriend Majka om maar een voorbeeld te noemen.
natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je Kittel als kopman opgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |