Ja maar naar die subpoules, want op sportpools kon ik hem niet vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijk lui dier. GOOGELEN DIE HAP.
http://www.tourcoach.nlquote:
dagje achterop bij Robert?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trouwens, ik zou op Scorito ook even aanmelden voor de Lotto-Djumbo subleague. Die hebben aardige prijsjes.
quote:
Je mag een dagje oppassen op *Anne en Bram.quote:
1e plaats: Bianchi racefiets t.w.v. ¤800quote:
Kunnen ze er eentje van Kudus regelenquote:5e plaats: gesigneerd shirt van je favoriete wielrenner t.w.v. ¤100
quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Kan een mod anders misschien even de aanmeldlink in de OP doen?
http://www.scorito.com/cy(...)20-a5d6-ea221e9056a3
[..]
Een wachtwoord of iets heb je voor Scorito toch niet nodig om je voor de subpoule aan te melden?quote:
Nee alleen de link.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een wachtwoord of iets heb je voor Scorito toch niet nodig om je voor de subpoule aan te melden?
Als je hoog staat moet je het tactisch spelen de laatste dagquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Die 5e plaats lijkt me trouwens leuker dan 3 en 4 bij elkaar
Nee kun je ook voor de start van iedere etappe doen. Ook wel handig als er iemand uitvalt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:37 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe om alles in te vullen, moet ik elke etappe nu al invullen?
Dat is handig en het is ook handig om vooraf alles gelijk al in te vullen. Als je dan een dag vergeet heb je in elk geval een beetje een logische selectie en je kunt het altijd nog wijzigen zolang de etappe nog niet is begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee kun je ook voor de start van iedere etappe doen. Ook wel handig als er iemand uitvalt.
dat zeker. Maar je kunt niet achterover leunen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is handig en het is ook handig om vooraf alles gelijk al in te vullen. Als je dan een dag vergeet heb je in elk geval een beetje een logische selectie en je kunt het altijd nog wijzigen zolang de etappe nog niet is begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |