Dat was om even te kijken of jullie scherp waren, nu doe ik mee voor het eggie.quote:
Dus, wanneer verwacht je koploper te zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was om even te kijken of jullie scherp waren, nu doe ik mee voor het eggie.
Ik zag net dat er al een 1'tje achter mijn naam stond, dus dat wordt gewoon consolideren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, wanneer verwacht je koploper te zijn?
Ik sta tweedequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag net dat er al een 1'tje achter mijn naam stond, dus dat wordt gewoon consolideren.
Dat is echt een coin toss, Pinot en Bardet hebben wel een beter track record in het hooggebergte maar Faria Da Costa is dan meer explosiever voor de heuveletappes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef scoritotours het volgende:
Wie zal de meeste punten halen van deze drie: Pinot, Bardet, Rui Costa?
Pinot en Bardet gaan wel wat puntjes pakken voor het wit, maar welke van die 2 is een coin toss ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is echt een coin toss, Pinot en Bardet hebben wel een beter track record in het hooggebergte maar Faria Da Costa is dan meer explosiever voor de heuveletappes.
Ik zou wel iets zwaarder op de klimmers leunen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef TDK82 het volgende:
Is het slim om deze tour geen sprinttoppers te selecteren maar ipv daarvan klassement en klim mannen? Liefste heb je ze allebei natuurlijk maar daarvoor is geen budget.
Dus bv geen Cav en Greipel maar wel rodriguez en Contador? Wat denken jullie wie de meeste punten haalt in combinatie met de eindklassementen.
ps. Zijn de scorito einduitslagen qua behaalde punten van andere tour jaren nergens meer te vinden?
Ik denk Pinotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef scoritotours het volgende:
Wie zal de meeste punten halen van deze drie: Pinot, Bardet, Rui Costa?
tourcoach, cyclingmaster en sportpools hebben een FOK! poule.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere subpoules van FOK! op andere sites?
Linkjes?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
tourcoach, cyclingmaster en sportpools hebben een FOK! poule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |