Doping?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:43 schreef dwerg het volgende:
WTF! Hoe kom ik ineens op de eerste plek?!
Groetjes,
Mr. Marcus.
gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:43 schreef dwerg het volgende:
WTF! Hoe kom ik ineens op de eerste plek?!
Groetjes,
Mr. Marcus.
Dank!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:38 schreef alpeko het volgende:
Doping?
Van harte! Mooie jump oa door teampunten voor de ploeggenoten van Quintana voor wit en voor beide truien van Froome. Je had van beide 2 'knechten' mee.
Nou veel moeite was het niet hoor, maar toch bedankt.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:22 schreef OutOfThisWorld het volgende:
61e gewordenMaar het proces was perfect
![]()
Winnaars gefeliciteerd.
En Mani89 bedankt voor het initiatief.
Ga jij ook de Vuelta oppakken?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou veel moeite was het niet hoor, maar toch bedankt.
Nou dit keer mag lekker iemand anders de eer opstrijken.quote:
Wel mooi team. Deze keer een winnaar die gene kneusjes in zijn team heeft gestoptquote:Op zondag 26 juli 2015 21:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[ afbeelding ]
Team van de winnaar van Scorito.
Teampunten tellen niet zo hard aanquote:Op zondag 26 juli 2015 22:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dank!
Ik zie nu dat de winnaar maar 16 renners heeft, dat is natuurlijk ook een optie.
Nu doe ik wel vaker mee met dit soort poules, maar meestal kies ik renners die na vijf dagen al uit koers zijn.Deze keer heb ik de tijdrijders links laten liggen (omdat maar één tijdrit), Cavendish vond ik te oud, en ik wilde zoveel mogelijk renners aan het eind in de top 5 van de truien hebben. Dat is redelijk gelukt. Een paar dingen konden beter, zo vond ik Greipel te duur, en had ik natuurlijk veel betere goedkope renners kunnen vinden dan Brandle en Wyss van IAM.
Je hebt gelijk met de knechten van Quintana en Froome: Thomas en Valverde had ik sowieso op m'n lijstje, Stannard (kostte maar een half miljoen) en Izaguirre (ik had ook Castroviejo kunnen nemen) nam ik voor de teampunten.
quote:Op zondag 26 juli 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
En deze mensen hebben dus de DVD gewonnen, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Met de Vuelta kan je de Giant-Shimano docu op DVD winnen.
Oh thanks! Had helemaal niet in de gaten dat de nummer 5 ook in de prijzen zou vallenquote:Op zondag 26 juli 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
En deze mensen hebben dus de DVD gewonnen, gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Met de Vuelta kan je de Giant-Shimano docu op DVD winnen.
Rowe denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:14 schreef Alpinist het volgende:
Ook gefeliciteerd als je wat gewonnen hebt. Na succes in de Giro (het boek van Boogaard viel mij vies tegen, daar heb je niet veel aan) dit jaar in de tdf verkeerde keuzes gemaakt. `
Ik heb eens gekeken wat renners mij nu opleverden door het aankoopbedrag te delen door het aantal punten. Nu maakt het uit of je een renner altijd hebt opgesteld als hij punten scoorde en of hij wel of niet als kopman was ingezet. Vooral Cimolai was een waardevolle renner. Elke punt van hem kostte ¤ 4.902 (102 punten). Wie zou in die optiek eigenlijk de meest waardevolle renner zijn geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |