Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vier goedkope bergklanten maar mis wel 1 van de grote 3
Contador niet want giro in de benenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Tja dat had ik ook in eerste instantie gedaan. Maar heb eigenlijk veel vertrouwen in alberto. Ik kan er nog een weekje over nadenken gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.
Twee klassementsrenners als kopman en een sprinter.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef Sunri5e het volgende:
Nemen jullie juist sprinters of klimmers als kopmannen?
Dit. Spreidt mooi bij de klassementsrenners. En bij de sprinters verwacht ik niet dat er ineens iemand is die 4 ritten pakt, die ik dan niet heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Twee klassementsrenners als kopman en een sprinter.
+1quote:Op maandag 29 juni 2015 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit. Spreidt mooi bij de klassementsrenners. En bij de sprinters verwacht ik niet dat er ineens iemand is die 4 ritten pakt, die ik dan niet heb.
Pak dan heel Sky minus Rowe en Stannard. Denk dat je dan beter scoort.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ziet er serieus over na te denken alle 9 Movistar renners te nemen, plus de 3 andere topfavorieten, Kristoff, Sagan en voor de rest een paar goedkope sprinters(Demare, Bennett, Cimolai dat soort types).
Budgettair is het geen probleem, en als alles meezit kun je een vracht teampunten scoren voor Quintana(geel, berg, wit) en je hebt ook nog de TTT. Tijdens de Giro won iemand die het hele Astana team elke dag opstelde.
Argumenten om dit niet te doen?
Te veel andere kanshebbers voor TTT sowieso.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ziet er serieus over na te denken alle 9 Movistar renners te nemen, plus de 3 andere topfavorieten, Kristoff, Sagan en voor de rest een paar goedkope sprinters(Demare, Bennett, Cimolai dat soort types).
Budgettair is het geen probleem, en als alles meezit kun je een vracht teampunten scoren voor Quintana(geel, berg, wit) en je hebt ook nog de TTT. Tijdens de Giro won iemand die het hele Astana team elke dag opstelde.
Argumenten om dit niet te doen?
Of als je de TTT wil winnen pak dan alle renners van de 2 beste ploegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pak dan heel Sky minus Rowe en Stannard. Denk dat je dan beter scoort.
Je kunt er maar 9 opstellen hè :pquote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of als je de TTT wil winnen pak dan alle renners van de 2 beste ploegen.
Dan kan je op laatste moment nog switchenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Je kunt er maar 9 opstellen hè :p
Ben benieuwd hoeveel etappes gewonnen zullen worden door aanvallers. Het zal een hele zware tour worden als Sky/Saxo elke etappe wil gaan controleren. Persoonlijk ga ik maar voor 2 van de grote 4, met de vele steile laatste kilometers wil ik Valverde én Rodriguez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |