Ik hoop/neem aan net als in de Giro Mani.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Mani harkte het binnen bij Giro. Ik gun het hem wel, anders heeft hij natuurlijk helemaal nietsquote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Of als je Cavendish, Contador en Froome had..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Dat lijkt me jammer, dan is het spelelement weg dat je van tevoren moet inschatten welke klassementsrenner(s) en sprinter(s) het het allerbeste gaan doen. Je zou eigenlijk 2 reservekopmannen uit je renners moeten kunnen selecteren, die doorstromen als er een kopman uitvalt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.
Misschien willen ze de drempel laag houden voor autisten die alleen aan Tourpooltjes doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er zoiets als teveel budget? Je kan wel erg veel dure renners kopen zo.
Maak jij eens een FOK! poule Stijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de drempel laag houden voor autisten die alleen aan Tourpooltjes doen.
Met zoveel geld heb je een duivels dilemma. Majka of Valverde bijvoorbeeld.
Ik gun je de leuke prijsjes die jouw kant op komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Ok dan doe ik het lekker toch zelf.
http://www.scorito.com/cy(...)20-a5d6-ea221e9056a3
Komt allen!
Die DVD van De Tour van Bauke gaat in de vitrinekast.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun je de leuke prijsjes die jouw kant op komen.
4 juli.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:23 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
Van de partij!
Wanneer is het definitieve deelnemersveld bekend?
Ah ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 juli.
De meeste ploegen zullen een week voor de tour wel bekend zijn, maar er kunnen tot op het laatste moment renners wegvallen natuurlijk.
Ik twijfel nog over de verdeling tussen sprinters en klassementsrenners/klimmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef jasperte het volgende:
Er doen dit jaar zoveel goede mee. Dat het echt moeilijk kiezen wordt
Zijn max 4 sprints waar sprinters punten kunnen winnen. Ik denk dat die keuze vrij makkelijk te maken is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over de verdeling tussen sprinters en klassementsrenners/klimmer.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef franklop het volgende:
al mensen met een volledig astana team?
Voorlopig heb ik Degenkolb meegenomen (afhankelijk of ze Kittel wel of niet meenemen) met Trentin als joker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn max 4 sprints waar sprinters punten kunnen winnen. Ik denk dat die keuze vrij makkelijk te maken is.
Kijk maar naar zijn resultaten van dit jaar. Ik bevestig dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:20 schreef wimderon het volgende:
Spilak is wel een must. Anderen kunnen dit bevestigen neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |