Ik hoop/neem aan net als in de Giro Mani.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Mani harkte het binnen bij Giro. Ik gun het hem wel, anders heeft hij natuurlijk helemaal nietsquote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Of als je Cavendish, Contador en Froome had..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Dat lijkt me jammer, dan is het spelelement weg dat je van tevoren moet inschatten welke klassementsrenner(s) en sprinter(s) het het allerbeste gaan doen. Je zou eigenlijk 2 reservekopmannen uit je renners moeten kunnen selecteren, die doorstromen als er een kopman uitvalt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |