Ik hoop/neem aan net als in de Giro Mani.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Mani harkte het binnen bij Giro. Ik gun het hem wel, anders heeft hij natuurlijk helemaal nietsquote:Op maandag 8 juni 2015 10:48 schreef DeeBee het volgende:
Wie gaat alle boekjes enzo binnenharken als organisator van de sub-poule?
Of als je Cavendish, Contador en Froome had..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hopen dat ze die kopman-krijgt-dubbele-punten-regel nu eens gaan veranderen, als 1 of meerdere van je kopmannen vroeg uitvallen ben je klaar met het spel(zie vorig jaar etappe 1, Cavendish)
Dat lijkt me jammer, dan is het spelelement weg dat je van tevoren moet inschatten welke klassementsrenner(s) en sprinter(s) het het allerbeste gaan doen. Je zou eigenlijk 2 reservekopmannen uit je renners moeten kunnen selecteren, die doorstromen als er een kopman uitvalt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of dat je gewoon elke dag een andere kopman kunt selecteren uit alle geselecteerde renners ofzo.
Misschien willen ze de drempel laag houden voor autisten die alleen aan Tourpooltjes doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Bestaat er zoiets als teveel budget? Je kan wel erg veel dure renners kopen zo.
Maak jij eens een FOK! poule Stijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de drempel laag houden voor autisten die alleen aan Tourpooltjes doen.
Met zoveel geld heb je een duivels dilemma. Majka of Valverde bijvoorbeeld.
Ik gun je de leuke prijsjes die jouw kant op komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Ok dan doe ik het lekker toch zelf.
http://www.scorito.com/cy(...)20-a5d6-ea221e9056a3
Komt allen!
Die DVD van De Tour van Bauke gaat in de vitrinekast.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gun je de leuke prijsjes die jouw kant op komen.
4 juli.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:23 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
Van de partij!
Wanneer is het definitieve deelnemersveld bekend?
Ah ja, is ook zo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 juli.
De meeste ploegen zullen een week voor de tour wel bekend zijn, maar er kunnen tot op het laatste moment renners wegvallen natuurlijk.
Ik twijfel nog over de verdeling tussen sprinters en klassementsrenners/klimmer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef jasperte het volgende:
Er doen dit jaar zoveel goede mee. Dat het echt moeilijk kiezen wordt
Zijn max 4 sprints waar sprinters punten kunnen winnen. Ik denk dat die keuze vrij makkelijk te maken is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog over de verdeling tussen sprinters en klassementsrenners/klimmer.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef franklop het volgende:
al mensen met een volledig astana team?
Voorlopig heb ik Degenkolb meegenomen (afhankelijk of ze Kittel wel of niet meenemen) met Trentin als joker.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn max 4 sprints waar sprinters punten kunnen winnen. Ik denk dat die keuze vrij makkelijk te maken is.
Kijk maar naar zijn resultaten van dit jaar. Ik bevestig dit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:20 schreef wimderon het volgende:
Spilak is wel een must. Anderen kunnen dit bevestigen neem ik aan.
Heel Nederland moet inderdaad even bijkomen na deze spectaculaire onthullingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mijn team is klaarTopzwaar wat betreft klassementsrenners en licht betreffende sprinters. Harde keuzes konden niet uitblijven en enkele topfavorieten ontbreken dan ook.
Einde persbericht.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Heel Nederland moet inderdaad even bijkomen na deze spectaculaire onthulling
Ik ben altijd beschikbaar als hulplijn Stijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een duivels dilemma om dit lijstje samen te stellen.
Misschien bel ik vanavond naar de hulplijn toe.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben altijd beschikbaar als hulplijn Stijn.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, voor jou zijn de lijnen gesloten.
TUURLIJK CHEESE.
Lijkt me sterk dat je iedereen van 5.000.000 hebtquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:40 schreef cheese. het volgende:
Zo, tis wel goedkoop allemaal haha. Wees gewaarschuwd.
Dat vind ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Costa en Kelderman dan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog 1 dilemma, Van Garderen en Sergio Henao Montoya, of Faria Da Costa en KelderGod/Talansky.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Neem aan dat jullie sowieso Spilak hebben?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog 1 dilemma, Van Garderen en Sergio Henao Montoya, of Faria Da Costa en KelderGod/Talansky.
Is dit een inside joke die ik mis wimderon? Nee natuurlijk heb ik Spilak niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Neem aan dat jullie sowieso Spilak hebben?
Spilak gaat gewoon shinen dit jaar en is dus een must in elke poule. Dat weet jij ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit een inside joke die ik mis wimderon? Nee natuurlijk heb ik Spilak niet.
Nou neem ik hem ook niet meer hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik wens jullie allemaal het beste met Spielak.
Duurt de Tour dit jaar maar 1 week?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spilak gaat gewoon shinen dit jaar en is dus een must in elke poule. Dat weet jij ook.
Dat zal je zelf moeten afwegen hequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:06 schreef Carb het volgende:
Is Van Avermaet nog interessant om mee te nemen in verband met de kans dat die eerder afstapt?
Hij blijft sowieso tot de TTT.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:06 schreef Carb het volgende:
Is Van Avermaet nog interessant om mee te nemen in verband met de kans dat die eerder afstapt?
Heeft die eigenlijk drie kansen. (3. Mur de Huy, 6. Le Havre 8. Mur de Bretagne.) Je vrouw in verwachting, zit je met je gedachten dan ergens anders, of krijg je moraal?quote:
Ik denk niet dat Greg met de besten omhoog kan bij de Mur van Huy.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Carb het volgende:
[..]
Heeft die eigenlijk drie kansen. (3. Mur de Huy, 6. Le Havre 8. Mur de Bretagne.) Je vrouw in verwachting, zit je met je gedachten dan ergens anders, of krijg je moraal?
Je vergeet nog de kasseienrit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Carb het volgende:
[..]
Heeft die eigenlijk drie kansen. (3. Mur de Huy, 6. Le Havre 8. Mur de Bretagne.) Je vrouw in verwachting, zit je met je gedachten dan ergens anders, of krijg je moraal?
Op de steentjes heeft hij toch ook wel een kans!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:22 schreef Carb het volgende:
[..]
Die drie was meer een bovengrens. 'k denk dat ik 'm uit m'n lijst haal.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Greg met de besten omhoog kan bij de Mur van Huy.
quote:
Goede. Dat is etappe 4.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op de steentjes heeft hij toch ook wel een kans!
En gepakt wordt op epo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:24 schreef wimderon het volgende:
Niet weten dat De Neus ongenadig hard uit gaat halen dit jaar
Ik zit vooral te twijfelen wie ik uit de =< 1.000.000 moet pakken. Over de rest ben ik wel uit. Wellicht nog een wat duurdere opofferen natuurlijk, maar verder geen twijfel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb inmiddels, met dank aan ingevingen van mijn buurman, een godenteam samengesteld.
Ik denk dat het voor de lange termijn wel uiteindelijk 'makkelijk' is om de bargains er uit te vissen voor die bedragen of minder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit vooral te twijfelen wie ik uit de =< 1.000.000 moet pakken. Over de rest ben ik wel uit. Wellicht nog een wat duurdere opofferen natuurlijk, maar verder geen twijfel.
Wat bedoel je met dat het op de lange termijn makkelijk is? Ik heb er uiteraard een paar, maar wil er eigenlijk nog een paar meer. Alleen staat er niet echt veel tussen lijkt het.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de lange termijn wel uiteindelijk 'makkelijk' is om de bargains er uit te vissen voor die bedragen of minder.
De Tour duurt drie weken. Alleen de eerste week is gunstig voor de sprinters en alle andere gebekten dan klassementsrenners en co.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat het op de lange termijn makkelijk is? Ik heb er uiteraard een paar, maar wil er eigenlijk nog een paar meer. Alleen staat er niet echt veel tussen lijkt het.
Zie niet zo veel koopjes staan voor de bergen eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Tour duurt drie weken. Alleen de eerste week is gunstig voor de sprinters en alle andere gebekten dan klassementsrenners en co.
Ik zie er eentje tussen staan waar ik om loop te schuddebuiken dat die zo goedkoop is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie niet zo veel koopjes staan voor de bergen eigenlijk
Ik hoef na deze Tour nooit meer te werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten al aan de 52 man voor de pool.
Als iedereen braaf zijn poule invult.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef na deze Tour nooit meer te werken.
Ik heb vier goedkope bergklanten maar mis wel 1 van de grote 3quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie er eentje tussen staan waar ik om loop te schuddebuiken dat die zo goedkoop is.
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vier goedkope bergklanten maar mis wel 1 van de grote 3
Contador niet want giro in de benenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Tja dat had ik ook in eerste instantie gedaan. Maar heb eigenlijk veel vertrouwen in alberto. Ik kan er nog een weekje over nadenken gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |