Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vier goedkope bergklanten maar mis wel 1 van de grote 3
Contador niet want giro in de benenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je rekent Nibali niet tot de grote 4? Froome, Contador en Quintana heb ik wel. Doet toch pijn om Canibali niet te selecteren..
Tja dat had ik ook in eerste instantie gedaan. Maar heb eigenlijk veel vertrouwen in alberto. Ik kan er nog een weekje over nadenken gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Contador zou ik laten zitten. Ik zou altijd Nibali pakken in de wetenschap dat Contador een Giro in de benen heeft.
Twee klassementsrenners als kopman en een sprinter.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:52 schreef Sunri5e het volgende:
Nemen jullie juist sprinters of klimmers als kopmannen?
Dit. Spreidt mooi bij de klassementsrenners. En bij de sprinters verwacht ik niet dat er ineens iemand is die 4 ritten pakt, die ik dan niet heb.quote:Op maandag 29 juni 2015 13:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Twee klassementsrenners als kopman en een sprinter.
+1quote:Op maandag 29 juni 2015 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit. Spreidt mooi bij de klassementsrenners. En bij de sprinters verwacht ik niet dat er ineens iemand is die 4 ritten pakt, die ik dan niet heb.
Pak dan heel Sky minus Rowe en Stannard. Denk dat je dan beter scoort.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ziet er serieus over na te denken alle 9 Movistar renners te nemen, plus de 3 andere topfavorieten, Kristoff, Sagan en voor de rest een paar goedkope sprinters(Demare, Bennett, Cimolai dat soort types).
Budgettair is het geen probleem, en als alles meezit kun je een vracht teampunten scoren voor Quintana(geel, berg, wit) en je hebt ook nog de TTT. Tijdens de Giro won iemand die het hele Astana team elke dag opstelde.
Argumenten om dit niet te doen?
Te veel andere kanshebbers voor TTT sowieso.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik ziet er serieus over na te denken alle 9 Movistar renners te nemen, plus de 3 andere topfavorieten, Kristoff, Sagan en voor de rest een paar goedkope sprinters(Demare, Bennett, Cimolai dat soort types).
Budgettair is het geen probleem, en als alles meezit kun je een vracht teampunten scoren voor Quintana(geel, berg, wit) en je hebt ook nog de TTT. Tijdens de Giro won iemand die het hele Astana team elke dag opstelde.
Argumenten om dit niet te doen?
Of als je de TTT wil winnen pak dan alle renners van de 2 beste ploegen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pak dan heel Sky minus Rowe en Stannard. Denk dat je dan beter scoort.
Je kunt er maar 9 opstellen hè :pquote:Op maandag 29 juni 2015 20:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of als je de TTT wil winnen pak dan alle renners van de 2 beste ploegen.
Dan kan je op laatste moment nog switchenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:40 schreef Principia het volgende:
[..]
Je kunt er maar 9 opstellen hè :p
Ben benieuwd hoeveel etappes gewonnen zullen worden door aanvallers. Het zal een hele zware tour worden als Sky/Saxo elke etappe wil gaan controleren. Persoonlijk ga ik maar voor 2 van de grote 4, met de vele steile laatste kilometers wil ik Valverde én Rodriguez.
Dat was om even te kijken of jullie scherp waren, nu doe ik mee voor het eggie.quote:
Dus, wanneer verwacht je koploper te zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was om even te kijken of jullie scherp waren, nu doe ik mee voor het eggie.
Ik zag net dat er al een 1'tje achter mijn naam stond, dus dat wordt gewoon consolideren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus, wanneer verwacht je koploper te zijn?
Ik sta tweedequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag net dat er al een 1'tje achter mijn naam stond, dus dat wordt gewoon consolideren.
Dat is echt een coin toss, Pinot en Bardet hebben wel een beter track record in het hooggebergte maar Faria Da Costa is dan meer explosiever voor de heuveletappes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef scoritotours het volgende:
Wie zal de meeste punten halen van deze drie: Pinot, Bardet, Rui Costa?
Pinot en Bardet gaan wel wat puntjes pakken voor het wit, maar welke van die 2 is een coin toss ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is echt een coin toss, Pinot en Bardet hebben wel een beter track record in het hooggebergte maar Faria Da Costa is dan meer explosiever voor de heuveletappes.
Ik zou wel iets zwaarder op de klimmers leunen ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef TDK82 het volgende:
Is het slim om deze tour geen sprinttoppers te selecteren maar ipv daarvan klassement en klim mannen? Liefste heb je ze allebei natuurlijk maar daarvoor is geen budget.
Dus bv geen Cav en Greipel maar wel rodriguez en Contador? Wat denken jullie wie de meeste punten haalt in combinatie met de eindklassementen.
ps. Zijn de scorito einduitslagen qua behaalde punten van andere tour jaren nergens meer te vinden?
Ik denk Pinotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:52 schreef scoritotours het volgende:
Wie zal de meeste punten halen van deze drie: Pinot, Bardet, Rui Costa?
tourcoach, cyclingmaster en sportpools hebben een FOK! poule.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere subpoules van FOK! op andere sites?
Linkjes?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
tourcoach, cyclingmaster en sportpools hebben een FOK! poule.
Ja maar naar die subpoules, want op sportpools kon ik hem niet vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreselijk lui dier. GOOGELEN DIE HAP.
http://www.tourcoach.nlquote:
dagje achterop bij Robert?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trouwens, ik zou op Scorito ook even aanmelden voor de Lotto-Djumbo subleague. Die hebben aardige prijsjes.
quote:
Je mag een dagje oppassen op *Anne en Bram.quote:
1e plaats: Bianchi racefiets t.w.v. ¤800quote:
Kunnen ze er eentje van Kudus regelenquote:5e plaats: gesigneerd shirt van je favoriete wielrenner t.w.v. ¤100
quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:12 schreef Mani89 het volgende:
Kan een mod anders misschien even de aanmeldlink in de OP doen?
http://www.scorito.com/cy(...)20-a5d6-ea221e9056a3
[..]
Een wachtwoord of iets heb je voor Scorito toch niet nodig om je voor de subpoule aan te melden?quote:
Nee alleen de link.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een wachtwoord of iets heb je voor Scorito toch niet nodig om je voor de subpoule aan te melden?
Als je hoog staat moet je het tactisch spelen de laatste dagquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Die 5e plaats lijkt me trouwens leuker dan 3 en 4 bij elkaar
Nee kun je ook voor de start van iedere etappe doen. Ook wel handig als er iemand uitvalt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:37 schreef Leonos het volgende:
Wat een gedoe om alles in te vullen, moet ik elke etappe nu al invullen?
Dat is handig en het is ook handig om vooraf alles gelijk al in te vullen. Als je dan een dag vergeet heb je in elk geval een beetje een logische selectie en je kunt het altijd nog wijzigen zolang de etappe nog niet is begonnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee kun je ook voor de start van iedere etappe doen. Ook wel handig als er iemand uitvalt.
dat zeker. Maar je kunt niet achterover leunen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is handig en het is ook handig om vooraf alles gelijk al in te vullen. Als je dan een dag vergeet heb je in elk geval een beetje een logische selectie en je kunt het altijd nog wijzigen zolang de etappe nog niet is begonnen
Goede vraag, ik weet het niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die keuze heb ik gelukkig al eerder gemaakt, maar het is echt verschrikkelijk ja. Ik heb twijfel nu nog over de laatste plaatsen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik word nu iedere ochtend wakker met 'Nibali of Contador' 'Froome of Nibali' 'Contador of Froome.'
Waarom?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:25 schreef Happel het volgende:
Sportpools is leuker en uitdagender. Alleen nog steeds niet tevreden met mijn team.
Die laatste.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die keuze heb ik gelukkig al eerder gemaakt, maar het is echt verschrikkelijk ja. Ik heb twijfel nu nog over de laatste plaatsen.
Arredondo, Sepulveda en Navardauskas/Trentin
of
Yates, Meintjes en Albasini/Van Avermaet
Waarom wat?quote:
Pssst Keldermerckx ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh D Martin is wel teringgoedkoop
effe wisselen
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik word nu iedere ochtend wakker met 'Nibali of Contador' 'Froome of Nibali' 'Contador of Froome.'
Stiekem zat ik weer te twijfelen om Froome te vervangen maar ik ga gewoon standvastig blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
HerkenbaarIk droom elke keer dat Froome valt op de kasseien... En dat Porte ineens gaat presteren.
Ik heb ook alle etappes vast ingevuld en standaard een paar die eigenlijk nergens echt passen. Dan denk ik, ik kan ook gewoon Froome kicken met een paar kneusjes en daar 2 goede van kopen die gegarandeerd punten opleveren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zat ik weer te twijfelen om Froome te vervangen maar ik ga gewoon standvastig blijven.
In before Froome met een rechterbilspierscheuring na de kasseienrit.
Ach, ik heb geen struggles daarvoor eigenlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ook alle etappes vast ingevuld en standaard een paar die eigenlijk nergens echt passen. Dan denk ik, ik kan ook gewoon Froome kicken met een paar kneusjes en daar 2 goede van kopen die gegarandeerd punten opleveren.
Mijn grootste twijfel is Dan Martin of Kelderman en of ik plaats moet maken voor Krek.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen struggles daarvoor eigenlijk.
Een forumwijsheid luidt: ''Kies nooit een Nederlander''.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn grootste twijfel is Dan Martin of Kelderman en of ik plaats moet maken voor Krek.
Alleen wordt Kelderman wel erg onderschat hier. Hij gaat denk ik wel als kortste eindigen van de Nederlanders. Mollema voel ik dat die gaat floppen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een forumwijsheid luidt: ''Kies nooit een Nederlander''.
Beste event van Kelderman is dit jaar de tijdrit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen wordt Kelderman wel erg onderschat hier. Hij gaat denk ik wel als kortste eindigen van de Nederlanders. Mollema voel ik dat die gaat floppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |