Wat voor betere renners zijn er naast D. Martin dan nog beschikbaar voor 2 miljoen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste event van Kelderman is dit jaar de tijdrit.
Nibali is het grote vraagteken... Vooral ook omdat ie vorig jaar geen concurrentie had van de andere drie. Maar vloog ondertussen wel de berg op gezien de tijden. Zeg het maar...quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem zat ik weer te twijfelen om Froome te vervangen maar ik ga gewoon standvastig blijven.
In before Froome met een rechterbilspierscheuring na de kasseienrit.
Porte, Barguil, Kreuziger, Navarro, Talansky.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat voor betere renners zijn er naast D. Martin dan nog beschikbaar voor 2 miljoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat op het laatst gebeurd heeft ie wel al heel veel punten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen komt er gegarandeerd weer een fase dat hij ongenadig hard door zijn hoeven zakt. Ach.
#HOPEquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als dat op het laatst gebeurd heeft ie wel al heel veel punten.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Porte, Barguil, Kreuziger, Navarro, Talansky.Met knechten van toppers ben ik bang dat ze redelijk vroeg op de berg zichzelf al helemaal op moeten rijden, alleen de laatste wil nog wel eens erbij blijven. Maar bij Kreuziger en Porte is het allebei niet duidelijk dat ze de laatste zullen zijn, met Majka en König in de gelederen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat Barguil dit seizoen tot nu toe heeft laten zien is zeker niet indrukwekkender dan van Kelderman. Blijft over Talansky, maar ik heb D. Martin ook al. Ik denk niet dat ze allebei hoog gaan eindigen, dus ik gok op Martin.
Daarbij is Porte vooral heel goed in hard bergop rijden, maar als ie zelf moet aanvallen geeft ie vaak niet thuis, veel meer een volger a la Evans. Dan kun je beter Poels hebbenquote:Alleen komt er gegarandeerd weer een fase dat hij ongenadig hard door zijn hoeven zakt. Ach.
Poels staat lager in de pikorde dan Porte en Konig die beiden top 5 in etappes kunnen halen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daarbij is Porte vooral heel goed in hard bergop rijden, maar als ie zelf moet aanvallen geeft ie vaak niet thuis, veel meer een volger a la Evans. Dan kun je beter Poels hebben
Valv.Piti > Quintana. Dit wordt het jaar van Pitiquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb in mijn pooltjes nergens een Konig, Porte, Majka of Fuglsang. Alleen Valv.Piti
Top 20 per etappequote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef VASND het volgende:
Oke godver. Bedenk me net pas dat alleen de top 5 in elke rit scoort (+ top 5 van de klassementen). Dat is gewoon puur gokken voor nr 5zeker als er meer aankomen is het maar niet wie zin heeft om te sprinten.
quote:Per etappe stel je 9 renners op, met deze renners kun je iedere etappe punten verdienen.
Na iedere etappe krijgen de eerste 20 renners in de uitslag punten. De winnaar van de etappe krijgt 50 punten, de nummer 2 krijgt 44 punten etc.
Heldquote:
Albasini, Gerrans, Barguil, Rolland, Vuillermoz, Boasson Hagen, Dan Martin etc etc.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:50 schreef tourscorito het volgende:
Wie zouden jullie kopen nog voor 5 miljoen?? De toppers heb ik al.. Wil nu graag nog een paar die ook een etappe kunnen winnen.. Weet iemand wat spelers voor mij??
Krek, Tim Wellens, S. Yates, A. Yates, Meintjes, Voeckler, T.Martin.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Albasini, Gerrans, Barguil, Rolland, Vuillermoz, Boasson Hagen, Dan Martin etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |