Ik zou het waarderen als de sextape in kwestie tussen ons blijft.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer verder fappen op jouw sekstape
Nee, ik ben een verslag aan het typen. Al heel de fucking dag.
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik dus niet vaak kan bestellen, maar soms best vind dat ik het mag of heb verdiend
Ik ookquote:
Het wordt wel weer eens tijd om mezelf te verwennen, no pun. Zal me goeddoenquote:
Oh nou sorry hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als de sextape in kwestie tussen ons blijft.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd om mezelf te verwennen, no pun. Zal me goeddoen
Te laat. Prima beeld, alleen de volgende keer mag t geluid beter afgesteld worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hm, lastig. Morgen is t weer weg?quote:
quote:
Jij sliep. Ga verder met slapen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Te laat. Prima beeld, alleen de volgende keer mag t geluid beter afgesteld worden.
Papa art.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij sliep. Ga verder met slapen.
Ik moet een beetje op de kroost letten. It's all fun and games, maar ruzie met moeder de vrouw wil ik niet.quote:
Het lukt weer niet om in slaap te vallen. Heb je tips om dat te bereiken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij sliep. Ga verder met slapen.
Ja. Geen mobiel of laptop naast je bed. De slaapkamer is om te rusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Het lukt weer niet om in slaap te vallen. Heb je tips om dat te bereiken?
Je telefoon wegleggen gvd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Het lukt weer niet om in slaap te vallen. Heb je tips om dat te bereiken?
Amenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Geen mobiel of laptop naast je bed. De slaapkamer is om te rusten.
Ohwquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laptop heb ik sowieso niet in de slaapkamer. Mijn mobiel ligt soms ook niet in de buurt. Hoe zet je gedachten uit?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gigantische stoorfactor voor je rust, ook. Blauw lichtquote:
Een ander kan niet voor jou bepalen hoe jij jouw gedachten uitzetquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Laptop heb ik sowieso niet in de slaapkamer. Mijn mobiel ligt soms ook niet in de buurt. Hoe zet je gedachten uit?
Komm wir fahren nach Amsterdam, ich weiss das uns nichts passieren kannquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
Baby nimm meine hand komm wir beide gehen weg von hier![]()
Ik wil je hersenpan wel inslaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Laptop heb ik sowieso niet in de slaapkamer. Mijn mobiel ligt soms ook niet in de buurt. Hoe zet je gedachten uit?
Ik kan niet slapen zonder eerst een flinke portie blauw licht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gigantische stoorfactor voor je rust, ook. Blauw licht
Sie ist abgehauen, nach amsterdam, dieser eine frau, mitm anderen mannquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komm wir fahren nach Amsterdam, ich weiss das uns nichts passieren kann
Ik prefereer shockwaves tussen m'n benen :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder eerst een flinke portie blauw licht.
Ik durf jou niet te meeten, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil je hersenpan wel inslaan.Gaan ze vanzelf uit.
Je mobiel ligt nu wel in de buurt. Daar ga je al. Dus loop naar beneden. Gooi je mobiel in de hoek. Even pissen, naar je bed en rusten. Slapen komt wel, ga eerst maar liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Doorgaans neem ik mijn knuppel niet mee naar buiten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf jou niet te meeten, dat weet je toch?
True...nou ja, poging twee. Morgen moet ik naar de heimat (Düsseldorf) en moet ik uitgerust zijn. Truste allenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een ander kan niet voor jou bepalen hoe jij jouw gedachten uitzet
Ook waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Gedachten moeten niet uit gaan, gedachten moeten standaard minder vermoeiend voor je worden.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
True...nou ja, poging twee. Morgen moet ik naar de heimat (Düsseldorf) en moet ik uitgerust zijn. Truste allen
In bed heb ik zelden gedachten. Is gewoon helemaal "leeg". Maar dat komt ook omdat ik de radio altijd aanheb. Dan voorkom je dat je zelf gaat spinnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Gedachten moeten niet uit gaan, gedachten moeten standaard minder vermoeiend voor je worden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook waar.
Volgens mij kunnen gedachten alleen geheel uit wanneer je (hersen)dood bent :$
Oh fuck.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In bed heb ik zelden gedachten. Is gewoon helemaal "leeg".
Welterustenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
True...nou ja, poging twee. Morgen moet ik naar de heimat (Düsseldorf) en moet ik uitgerust zijn. Truste allen
Ik denk meestal aan wel kalmerende dingen zoals pizza's.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In bed heb ik zelden gedachten. Is gewoon helemaal "leeg". Maar dat komt ook omdat ik de radio altijd aanheb. Dan voorkom je dat je zelf gaat spinnen.
Als ik van mezelf moet slapen, kan ik niet slapen. Dat ik-moet-helemaal-niks backfired dan nogal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
Dat hele alles voor jezelf (of een ander) moeten lijkt me eigenlijk wel een van de grootste problemen.
Nou ja, niet zozeer dat moeten, meer de druk die je jezelf oplegt van het moeten
Moeten is sowieso een woord dat ik altijd probeer te vermijden. De druk doet vaak geen goed inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
Dat hele alles voor jezelf (of een ander) moeten lijkt me eigenlijk wel een van de grootste problemen.
Nou ja, niet zozeer dat moeten, meer de druk die je jezelf oplegt van het moeten
Hehehequote:
Nou ja. Dat. Als ik het moet lukt het ook niet. Beter dan gewoon eerst even rustig worden met een bekertje melk ofzo en dan slapen. Anders blijf ik het toch maar proberen voor niks :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik van mezelf moet slapen, kan ik niet slapen. Dat ik-moet-helemaal-niks backfired dan nogal.
^quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:56 schreef Eyesopenedwide het volgende:
[..]
Moeten is sowieso een woord dat ik altijd probeer te vermijden. De druk doet vaak geen goed inderdaad.
Zodat we het vrouwenvoetbal kunnen checken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Maar deze nacht gaan we allemaal wel doorhalen toch?
Tuurlijk joh :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Zit er wel in denk ik. Of niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, even back ups maken. Voordat de PC echt, maar dan ook écht dood is.
Neuh 😡quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Nee, val nu al bijna in slaap. En moet nog zout afspoelenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Welk slootje heb je gepakt?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, val nu al bijna in slaap. En moet nog zout afspoelen![]()
Na het douchen zal ik me wel beter voelen...
Zo lang nogquote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben sowieso nog 2-3 uur aanwezig.Hopelijk dat ik niet halverwege instort.
Waarom kun je niet gewoon morgen uitgerust verder gaan?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben sowieso nog 2-3 uur aanwezig.Hopelijk dat ik niet halverwege instort.
[..]
Weakling 😘
Ga ik ook, maar ik wacht ergens op. M'n hersenen doen het ook niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon morgen uitgerust verder gaan?
iel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn neus zit toch verstopt. Let's open those cavities.
Jawel, maar ik denk niet dat ik het volhoud na afgelopen weekquote:
Beetje eng ook wel :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag vandaag weer filmpjes van mensen die lange dingen opsnoven door hun neusgat en het er bij hun mond uittrokken. Het blijft zo enorm fascinerend.
Wie noem jij kinders. Ik loop kreupel manquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag vandaag weer filmpjes van mensen die lange dingen opsnoven door hun neusgat en het er bij hun mond uittrokken. Het blijft zo enorm fascinerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Goede slaaphygiëne hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:58 schreef artelligence het volgende:
Ik weet helaas alles van slapeloosheid en gedachten die je wakker houden. Maar wat helpt is in ieder geval geen telefoon in/bij bed. Weg ermee.
Liever niet, moet werken morgen. :$ Anders was ik wel gaan stappen op een gay feestje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Brak op het werk moet kunnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liever niet, moet werken morgen. :$ Anders was ik wel gaan stappen op een gay feestje.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. Jammer. Voor niets gebleekt dus.
Dan kun je niet vriendelijk zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Brak op het werk moet kunnen.
Net zo'n zwakkeling als art.
Mwah, ik moet al mijn best doen om de laatste dagen te functioneren, dus dan lijkt het me niet heul handig.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Brak op het werk moet kunnen.
Net zo'n zwakkeling als art.
'Achter een schermpje'... Beetje mijn beroep bagataliserenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat. Hele dag praten met mensen.Achter een schermpje zou nog lukken.
Ja, maar ik kan niet brak doen alsof ik een stel chagrijnige pubers leuk vind. Daar ben ik gewoon niet toe in staat.quote:
Oh daar had ik zo'n schijthekel aan. Deze is gelukkig vrijwel geluidstil.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
Verdomme PC, je bent niet heetDus zet die fans eens af
Grmbl.
Op knallen met een luchtbuks. Werkt altijd :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
Verdomme PC, je bent niet heetDus zet die fans eens af
Grmbl.
oh pubers, zelfs in normale staat is dat een opgave.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet brak doen alsof ik een stel chagrijnige pubers leuk vind. Daar ben ik gewoon niet toe in staat.
Hehe. Als ik in een goede bui ben vind ik de meesten wel schatjes hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
oh pubers, zelfs in normale staat is dat een opgave.
Zitten is gewoon fijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
'Achter een schermpje'... Beetje mijn beroep bagataliseren
Ik hoor het al, je geheugen heeft opfrissing nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, rustigquote:
Godverquote:Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
VIELLEICHT BLEIBT DANN DIESE LIEBE AM LEBEN DIE VOR EIN PAAR JAHREN NOCH SO MAGISCH WAR
Zo geil als je op die manier praat.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
VIELLEICHT BLEIBT DANN DIESE LIEBE AM LEBEN DIE VOR EIN PAAR JAHREN NOCH SO MAGISCH WAR
Tief op met je Duits.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
GEGEN DIE MAUER! Spritzanlagen!quote:Op zondag 7 juni 2015 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo geil als je op die manier praat.
Werd idd wel licht vochtig ja :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo geil als je op die manier praat.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh daar had ik zo'n schijthekel aan. Deze is gelukkig vrijwel geluidstil.
Nog even doorzetten
Hij werd stil na een BSOD en toen wilde ik een wapen pakken.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op knallen met een luchtbuks. Werkt altijd :$
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe, maar daar ga ik voorlopig geen geld voor hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Hij werd stil na een BSOD en toen wilde ik een wapen pakken.
Ik ben zo blij als ik mijn nieuwe pc heb
Daarvoor moet ik eerst de druk opvoeren :$quote:
De nieuwe zit onder mijn budget wat ik ervoor uitgetrokken heb. Scheelt iets meer dan 100 euro en dan is ie op de toekomst gebouwd. Upgrades kunnen er dan nog makkelijk inquote:Op zondag 7 juni 2015 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe, maar daar ga ik voorlopig geen geld voor hebben
Of ik moet die fan alsnog zien te fixen maar ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time to go to bed denk ik![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef artelligence het volgende:
[..]*pakt laatste trein naar AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time to go to bed denk ik
Kusje erop, nolesboquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag opvallend opgewonden. Het begint nu wel storend te worden.
Opgewonden als geagiteerd? Of heel erg vrolijk? Of gewoon botergeil?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag opvallend opgewonden. Het begint nu wel storend te worden.
Doe dan.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*pakt laatste trein naar Amsterdam
Klinkt goed. Klein bietje jaloers ook welquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De nieuwe zit onder mijn budget wat ik ervoor uitgetrokken heb. Scheelt iets meer dan 100 euro en dan is ie op de toekomst gebouwd. Upgrades kunnen er dan nog makkelijk in
Ben niet in Amsterdamquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*pakt laatste trein naar Amsterdam
Laatste, volgens mij heb ik ontdekt hoe het voelt als ik ovuleer. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Opgewonden als geagiteerd? Of heel erg vrolijk? Of gewoon botergeil?
Ah goede tijden zijn dat.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatste, volgens mij heb ik ontdekt hoe het voelt als ik ovuleer. :$
Zou best kunnen hoor. Heel soms is het bij mij ook heel erg duidelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nergens voor nodigquote:
Noooooooo *stapt slaapdronken in auto*quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kut, zit ik in de verkeerde trein.
Als ik je het geluid liet horen van mijn laptop zou je snappen dat het weldegelijk ergens voor nodig isquote:
Mogg..Goedenavondquote:
Ohwquote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je het geluid liet horen van mijn laptop zou je snappen dat het weldegelijk ergens voor nodig is
Wil je wel graag levend en in een stuk, dus duik maar snel weer in bed.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Noooooooo *stapt slaapdronken in auto*
Hele dag aan seks denken en niet meer rationeel kunnen denken als je mensen met baby's tegenkomt in de supermarkt, van mij mag het wel weer even afgelopen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah goede tijden zijn dat.
Ik mis ze.
Vlak naast Schiphol wonen is er niks bijquote:
In meerdere stukken is vaker van me genieten. Als een snackje.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je wel graag levend en in een stuk, dus duik maar snel weer in bed.
Ik heb m'n momenten :$quote:
Dit klinkt meer als zo'n oud vliegtuigje. Rotherrie.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een laptop willen die klinkt als een airbus.
Dat geluid.
Als je jeuk hebt maar niet kunt krabben is dat idd wel vervelend.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele dag aan seks denken en niet meer rationeel kunnen denken als je mensen met baby's tegenkomt in de supermarkt, van mij mag het wel weer even afgelopen zijn.
Je bent schattig als je in verkleinwoorden praat.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
In meerdere stukken is vaker van me genieten. Als een snackje.
Soms valt het celibaat mij zwaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt maar niet kunt krabben is dat idd wel vervelend.
Whahahaquote:
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als zo'n oud vliegtuigje. Rotherrie.
Blitzkriegassociaties, bijna
Ik ben een verkleinwoord met beentjesquote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent schattig als je in verkleinwoorden praat.
Er gaat een wereld voor me open. *maakt notitiesquote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.
Mensje.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een verkleinwoord met beentjes
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent schattig als je in verkleinwoorden praat.
quote:"Mag ik een kopje thee met een klontje suiker en een lepeltje?"
"May I have a cup of tea with a sugar cube and a spoon?"
Alternatively:
"Mag ik een kop thee met een klont suiker en een lepel?"
"Can I have a big cup of tea with a clump of sugar and a ladle?"
Ik weet er ook niets van. Zeg maar watquote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open. *maakt notities
Soms kan krabben ook prima :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.
Jawel, al moet ik wel uitkijken dat ie niet oververhit raakt waardoor er misschien dingen van binnen kapot gaanquote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe.
Is hij behalve het geluid nog wel oke?
Daarom.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat, want ik ben verliefd als een bakvisje.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet er ook niets van. Zeg maar watKan niets bewerkstelligen als het om vrouwelijk genot gaat.
Is wel irritant natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, al moet ik wel uitkijken dat ie niet oververhit raakt waardoor er misschien dingen van binnen kapot gaan
Hij wordt er wel wat slomer van namelijk
Ja daarom. En zo oud is dat ding nou ook nog weer nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel irritant natuurlijk.
Maar laptops zijn zo duur.
NEVAHHHH.gifquote:
Ja, hier.quote:
Ik ben altijd nuchter.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nuchter als in down to earth? Ja.
Als in onbeschonken? Het is zaterdag.
Zeggen ze altijd tegen losers.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:40 schreef FrauMilena het volgende:
noch n schluck, noch n schluck, noch n schluck, yap.
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. Dan is het niet op jou van toepassing.
Trusten!
Burger King viel tegen vandaag. Ik probeerde eens iets anders, zo'n long chicken, maar die was wel erg zout vond ik.quote:
die wings von kentucky das macht die plautze so luckyyyyyyyquote:Op zondag 7 juni 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Burger King viel tegen vandaag. Ik probeerde eens iets anders, zo'n long chicken, maar die was wel erg zout vond ik.
Mohquote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zaterdagavond half 1 en ik ben niet uit, ik heb geen drankjes onder handbereik, ik zit alleen maar te staren naar grafiekjes. Kutleven, echt waar.
Minions zijn niet cool?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die krengen zo gigantisch ongrappig....
Okequote:Op zondag 7 juni 2015 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
die wings von kentucky das macht die plautze so luckyyyyyyy
Op Minions hatenquote:
"We have liftoff."quote:Op zondag 7 juni 2015 00:47 schreef Dqod het volgende:
Fwuup-fwuup---VROAAAAAAAAAAAPPP
Aldus mijn laptop
Back ups maken. Wel op blijven letten.quote:
Het is toch zaterdag? Ik neem het er een keertje lekker van nu ik niet om 10 uur met Kaneeltje in bed hoef te gaan liggen.quote:
Because I'm gett'n high :$quote:
Een feestje? Bij mij is het inderdaad altijd feest maar ik ben gewoon thuis.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Back ups maken. Wel op blijven letten.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch zaterdag? Ik neem het er een keertje lekker van nu ik niet om 10 uur met Kaneeltje in bed hoef te gaan liggen.Ik kan in m'n bed liggen wanneer ik maar wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan in m'n bed liggen wanneer ik maar wil
Ik ook, dus ik ben er de hele dag al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ben er de hele dag al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is de korsakov zeker?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:56 schreef bamibij het volgende:
Al die namen kan ik niet uit elkaar houden hoor op mijn leeftijd
Gewoon onthouden dat ik de leukste ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:56 schreef bamibij het volgende:
Al die namen kan ik niet uit elkaar houden hoor op mijn leeftijd
Al begin ik wel een beetje bang te worden van het geluid. Zo koud en dreigendquote:
Een wit weduwetje deze keer. Morgen weer moonflower halenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon onthouden dat ik de leukste ben.
Goed voor je egoquote:Op zondag 7 juni 2015 00:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon onthouden dat ik de leukste ben.
Als iemand dit kan, ben jij het.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:59 schreef Dqod het volgende:
Al begin ik wel een beetje bang te worden van het geluid. Zo koud en dreigend
You and me both.quote:
Zoveel vertrouwenquote:
Zou sharen :$quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 7 juni 2015 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag niet echt gegeten. Alleen dropjes, cashewnoten en watermeloen.
Trustenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:05 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik naar bed, omdat teveel geluid. Kanniemeerhandelenie :$
Kusjes, dag allen![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:05 schreef Dqod het volgende:
Maar nu ga ik naar bed, omdat teveel geluid. Kanniemeerhandelenie :$
Kusjes, dag allen![]()
Je kan ook gewoon de stop eruit trekken hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 01:13 schreef UitStraling het volgende:
Ketszat nu, veel seks gehad, ze slaapt vast nu.......nog even warme en intieme delen voelen en kroelen bij haar en dan in coma pleuren, de moord ermee, dagdag
Ik snap echt niet dat jullie geen porno hebben in deze tijd van makkelijkheid. ik ga aan t werk, doeiquote:Op zondag 7 juni 2015 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de stop eruit trekken hoor
quote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben ook even onder m'n scharrel vandaan gekomen om op Fok! te posten. En nu weer terug.
Ja, je komt maar terug liggenquote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben ook even onder m'n scharrel vandaan gekomen om op Fok! te posten. En nu weer terug.
Fantastisch. 👌quote:Op zondag 7 juni 2015 02:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las net dat je onder je scharrel vandaan kwamDus of je het gezellig had met em.
Ik heb geen scharrelsquote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fantastisch. 👌
Jij hebt die van jou ook even aan de kant gelegd?
Goede omschrijving,al is vervelend soms een understatement.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je was weer geweldigquote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef FrauMilena het volgende:
Jij ook een zonnig humeur?quote:
Altijdquote:
Tips om te slapen: rustgevende muziek, probeer aan de goede momenten te denken van de dag. Lees een goed boek in bed.quote:Op zondag 7 juni 2015 07:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goede omschrijving,al is vervelend soms een understatement.
hoe was het gister?quote:
Lekker lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd
Straks lekker ontbijten in het zonnetje met croissantjes, aardbeitjes, koffie en een gekookt eitje
Gezellig, goede metal, fijne sfeer, heerlijk weer, p20 is de shit, en bierquote:
Nicequote:Op zondag 7 juni 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig, goede metal, fijne sfeer, heerlijk weer, p20 is de shit, en bier
quote:Op zondag 7 juni 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig, goede metal, fijne sfeer, heerlijk weer, p20 is de shit, en bier
Nu alleen beetje last van stoflong en nekpijnquote:
Headbangen en teveel peuken. Heb ik ook altijd last van na een goed feestjequote:Op zondag 7 juni 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu alleen beetje last van stoflong en nekpijn
Ja dit ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Headbangen en teveel peuken. Heb ik ook altijd last van na een goed feestje!
Was top dagquote:
was je met iemand mee?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
En, ook al houd ik niet van Slipknot, die gasten zetten wel een strak optreden neer, respect.
Sowieso de hele dag met een vriend, en hebben nog wat optredens met wat andere maten gekeken die daar weer met hun vrienden waren, beetje groepjes ditdat.quote:
Toen was het sparerib tijd, omdat we allemaal niet zo'n fan van Epica zijnquote:Op zondag 7 juni 2015 09:33 schreef Californium het volgende:
Heb je Epica ook nog gezien?
Nog tips van bands die ik moet kennen?
Dees was er niet bijquote:Op zondag 7 juni 2015 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen was het sparerib tijd, omdat we allemaal niet zo'n fan van Epica zijn![]()
Clutch en Red Fang, heerlijk shit
Stoflong? U werkt in den mijnbouw?quote:Op zondag 7 juni 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu alleen beetje last van stoflong en nekpijn
Was vrijdag avond naar Roosje met dr geweest, preparty, ook zo'n vrouwenmetalbandje waar ze helemaal fan van was, Stream of Pasion, was ook gezelligquote:Op zondag 7 juni 2015 09:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Dees was er niet bij
Clutch kan ik nog niet… Eff kieke
Nicequote:Op zondag 7 juni 2015 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was vrijdag avond naar Roosje met dr geweest, preparty, ook zo'n vrouwenmetalbandje waar ze helemaal fan van was, Stream of Pasion, was ook gezellig
Omdat je er waarschijnlijk teveel alcohol in gegoten hebt?quote:
Veel maar ook goedkope bocht, geen goede combiquote:Op zondag 7 juni 2015 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je er waarschijnlijk teveel alcohol in gegoten hebt?
Tssk tssk. If I'd ever get shot, it better be a silver fucking bullet. If I'd get hit by a car, it better be an Aston fucking Martin. Ergo; als je jezelf toch de vernieling in helpt, doe het met stijl. Noblesse oblige en meer van dat soort dingen en zulks.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel maar ook goedkope bocht, geen goede combi
Ik voel niks, maar dat is omdat ze cocktails serveerden met 80% ijs.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel maar ook goedkope bocht, geen goede combi
Laphroaigquote:Op zondag 7 juni 2015 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk. If I'd ever get shot, it better be a silver fucking bullet. If I'd get hit by a car, it better be an Aston fucking Martin. Ergo; als je jezelf toch de vernieling in helpt, doe het met stijl. Noblesse oblige en meer van dat soort dingen en zulks.
[ afbeelding ]
My kind of woman.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 09:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk. If I'd ever get shot, it better be a silver fucking bullet. If I'd get hit by a car, it better be an Aston fucking Martin. Ergo; als je jezelf toch de vernieling in helpt, doe het met stijl. Noblesse oblige en meer van dat soort dingen en zulks.
[ afbeelding ]
Vrouwen die er dashing uit zien op een vroege zondagochtend zijn meestal niet mijn types ben ik bang.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Damn, my french colleague looks ravishingly good today
Merci beaucoup :$quote:Op zondag 7 juni 2015 10:06 schreef Barbusse het volgende:
Damn, my french colleague looks ravishingly good today
Will do, thxs!quote:Op zondag 7 juni 2015 09:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Tips om te slapen: rustgevende muziek, probeer aan de goede momenten te denken van de dag. Lees een goed boek in bed.
Desalniettemin een beter uitzicht dan mijn andere collega, hij ziet eruit als de trays tequila shots die hij gisteren ongetwijfeld achterover heeft lopen slaanquote:Op zondag 7 juni 2015 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen die er dashing uit zien op een vroege zondagochtend zijn meestal niet mijn types ben ik bang.
De rein, cherie.quote:
Aanlonkelijk?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Desalniettemin een beter uitzicht dan mijn andere collega, hij ziet eruit als de trays tequila shots die hij gisteren ongetwijfeld achterover heeft lopen slaan
quote:[..]
De rein, cherie.
Laat ik het zo zeggen; als ik een vampier was en hem zou bijten zou ik met een half uurtje stomdronken zijnquote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2015 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; als ik een vampier was en hem zou bijten zou ik met een half uurtje stomdronken zijn
Moet je daar al van blozen?
Oh jeequote:Op zondag 7 juni 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
JaIk krijg niet zovaak complimenten
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee
maar nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig of je eruit ziet als mijn franse collega
Goed idee. Paar weken geleden zag ik dat ie ook in Grunn komtquote:Op zondag 7 juni 2015 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ronald Goedemondt komt in ZwolleEven een reminder in agenda gezet voor de kaartverkoop.
Zwart golvend haar tot haar billen, benen waar geen eind aan komt en een gezicht dat me doet denken aan een jonge Sophie Marceauquote:
Ik droomde dat ik een negermeisje was, en mijn ouders een varkentjesopvangtehuis hadden.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over gevederde neger aliens en genetisch gemanipuleerde varkens gedroomd.
Lucky youquote:Op zondag 7 juni 2015 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed idee. Paar weken geleden zag ik dat ie ook in Grunn komt
Edit: goede timing trouwens want zie dat de kaartverkoop over 3 dagen begint
JAquote:
Het is zondagochtend en ik woon in Zeist.quote:
Smooth.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom maar langs. Heb er nog genoeg liggen.
Is dat ook zo'n dood gat op zondag dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zondagochtend en ik woon in Zeist.
[..]
Smooth.
Om 12 uur gaan er een paar supermarkten open, voor een uurtje of 4.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n dood gat op zondag dan?
over een dik uurtje een pak halen en in de pan gooien, als je het wil, kan hetquote:Op zondag 7 juni 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om 12 uur gaan er een paar supermarkten open, voor een uurtje of 4.
Snackbars gaan pas na 4 uur open.
Ik moet nog paar kilootjes lozen, ik denk dat ik het hou bij de komkommer met sambal vandaag. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
over een dik uurtje een pak halen en in de pan gooien, als je het wil, kan het
quote:
Is jouw geluk zo afhankelijk van externe factoren?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb snackjes nodig om niet ongelukkig te worden, ik hou van de hele dag door kunnen eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |