Laat ik het zo zeggen; als ik een vampier was en hem zou bijten zou ik met een half uurtje stomdronken zijnquote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2015 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen; als ik een vampier was en hem zou bijten zou ik met een half uurtje stomdronken zijn
Moet je daar al van blozen?
Oh jeequote:Op zondag 7 juni 2015 10:19 schreef Californium het volgende:
[..]
JaIk krijg niet zovaak complimenten
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee
maar nu ben ik eigenlijk nieuwsgierig of je eruit ziet als mijn franse collega
Goed idee. Paar weken geleden zag ik dat ie ook in Grunn komtquote:Op zondag 7 juni 2015 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Ronald Goedemondt komt in ZwolleEven een reminder in agenda gezet voor de kaartverkoop.
Zwart golvend haar tot haar billen, benen waar geen eind aan komt en een gezicht dat me doet denken aan een jonge Sophie Marceauquote:
Ik droomde dat ik een negermeisje was, en mijn ouders een varkentjesopvangtehuis hadden.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over gevederde neger aliens en genetisch gemanipuleerde varkens gedroomd.
Lucky youquote:Op zondag 7 juni 2015 10:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed idee. Paar weken geleden zag ik dat ie ook in Grunn komt
Edit: goede timing trouwens want zie dat de kaartverkoop over 3 dagen begint
JAquote:
Het is zondagochtend en ik woon in Zeist.quote:
Smooth.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom maar langs. Heb er nog genoeg liggen.
Is dat ook zo'n dood gat op zondag dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zondagochtend en ik woon in Zeist.
[..]
Smooth.
Om 12 uur gaan er een paar supermarkten open, voor een uurtje of 4.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n dood gat op zondag dan?
over een dik uurtje een pak halen en in de pan gooien, als je het wil, kan hetquote:Op zondag 7 juni 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om 12 uur gaan er een paar supermarkten open, voor een uurtje of 4.
Snackbars gaan pas na 4 uur open.
Ik moet nog paar kilootjes lozen, ik denk dat ik het hou bij de komkommer met sambal vandaag. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 10:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
over een dik uurtje een pak halen en in de pan gooien, als je het wil, kan het
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |