Ik zou het waarderen als de sextape in kwestie tussen ons blijft.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weer verder fappen op jouw sekstape
Nee, ik ben een verslag aan het typen. Al heel de fucking dag.
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik dus niet vaak kan bestellen, maar soms best vind dat ik het mag of heb verdiend
Ik ookquote:
Het wordt wel weer eens tijd om mezelf te verwennen, no pun. Zal me goeddoenquote:
Oh nou sorry hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als de sextape in kwestie tussen ons blijft.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het wordt wel weer eens tijd om mezelf te verwennen, no pun. Zal me goeddoen
Te laat. Prima beeld, alleen de volgende keer mag t geluid beter afgesteld worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hm, lastig. Morgen is t weer weg?quote:
quote:
Jij sliep. Ga verder met slapen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Te laat. Prima beeld, alleen de volgende keer mag t geluid beter afgesteld worden.
Papa art.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij sliep. Ga verder met slapen.
Ik moet een beetje op de kroost letten. It's all fun and games, maar ruzie met moeder de vrouw wil ik niet.quote:
Het lukt weer niet om in slaap te vallen. Heb je tips om dat te bereiken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij sliep. Ga verder met slapen.
Ja. Geen mobiel of laptop naast je bed. De slaapkamer is om te rusten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Het lukt weer niet om in slaap te vallen. Heb je tips om dat te bereiken?
Je telefoon wegleggen gvd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Het lukt weer niet om in slaap te vallen. Heb je tips om dat te bereiken?
Amenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Geen mobiel of laptop naast je bed. De slaapkamer is om te rusten.
Ohwquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laptop heb ik sowieso niet in de slaapkamer. Mijn mobiel ligt soms ook niet in de buurt. Hoe zet je gedachten uit?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gigantische stoorfactor voor je rust, ook. Blauw lichtquote:
Een ander kan niet voor jou bepalen hoe jij jouw gedachten uitzetquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Laptop heb ik sowieso niet in de slaapkamer. Mijn mobiel ligt soms ook niet in de buurt. Hoe zet je gedachten uit?
Komm wir fahren nach Amsterdam, ich weiss das uns nichts passieren kannquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
Baby nimm meine hand komm wir beide gehen weg von hier![]()
Ik wil je hersenpan wel inslaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Laptop heb ik sowieso niet in de slaapkamer. Mijn mobiel ligt soms ook niet in de buurt. Hoe zet je gedachten uit?
Ik kan niet slapen zonder eerst een flinke portie blauw licht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gigantische stoorfactor voor je rust, ook. Blauw licht
Sie ist abgehauen, nach amsterdam, dieser eine frau, mitm anderen mannquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komm wir fahren nach Amsterdam, ich weiss das uns nichts passieren kann
Ik prefereer shockwaves tussen m'n benen :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder eerst een flinke portie blauw licht.
Ik durf jou niet te meeten, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wil je hersenpan wel inslaan.Gaan ze vanzelf uit.
Je mobiel ligt nu wel in de buurt. Daar ga je al. Dus loop naar beneden. Gooi je mobiel in de hoek. Even pissen, naar je bed en rusten. Slapen komt wel, ga eerst maar liggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:49 schreef yats het volgende:
[..]
Doorgaans neem ik mijn knuppel niet mee naar buiten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf jou niet te meeten, dat weet je toch?
True...nou ja, poging twee. Morgen moet ik naar de heimat (Düsseldorf) en moet ik uitgerust zijn. Truste allenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een ander kan niet voor jou bepalen hoe jij jouw gedachten uitzet
Ook waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Gedachten moeten niet uit gaan, gedachten moeten standaard minder vermoeiend voor je worden.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
True...nou ja, poging twee. Morgen moet ik naar de heimat (Düsseldorf) en moet ik uitgerust zijn. Truste allen
In bed heb ik zelden gedachten. Is gewoon helemaal "leeg". Maar dat komt ook omdat ik de radio altijd aanheb. Dan voorkom je dat je zelf gaat spinnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Gedachten moeten niet uit gaan, gedachten moeten standaard minder vermoeiend voor je worden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook waar.
Volgens mij kunnen gedachten alleen geheel uit wanneer je (hersen)dood bent :$
Oh fuck.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In bed heb ik zelden gedachten. Is gewoon helemaal "leeg".
Welterustenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
True...nou ja, poging twee. Morgen moet ik naar de heimat (Düsseldorf) en moet ik uitgerust zijn. Truste allen
Ik denk meestal aan wel kalmerende dingen zoals pizza's.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In bed heb ik zelden gedachten. Is gewoon helemaal "leeg". Maar dat komt ook omdat ik de radio altijd aanheb. Dan voorkom je dat je zelf gaat spinnen.
Als ik van mezelf moet slapen, kan ik niet slapen. Dat ik-moet-helemaal-niks backfired dan nogal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
Dat hele alles voor jezelf (of een ander) moeten lijkt me eigenlijk wel een van de grootste problemen.
Nou ja, niet zozeer dat moeten, meer de druk die je jezelf oplegt van het moeten
Moeten is sowieso een woord dat ik altijd probeer te vermijden. De druk doet vaak geen goed inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:55 schreef Dqod het volgende:
Dat hele alles voor jezelf (of een ander) moeten lijkt me eigenlijk wel een van de grootste problemen.
Nou ja, niet zozeer dat moeten, meer de druk die je jezelf oplegt van het moeten
Hehehequote:
Nou ja. Dat. Als ik het moet lukt het ook niet. Beter dan gewoon eerst even rustig worden met een bekertje melk ofzo en dan slapen. Anders blijf ik het toch maar proberen voor niks :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik van mezelf moet slapen, kan ik niet slapen. Dat ik-moet-helemaal-niks backfired dan nogal.
^quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:56 schreef Eyesopenedwide het volgende:
[..]
Moeten is sowieso een woord dat ik altijd probeer te vermijden. De druk doet vaak geen goed inderdaad.
Zodat we het vrouwenvoetbal kunnen checken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Maar deze nacht gaan we allemaal wel doorhalen toch?
Tuurlijk joh :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Zit er wel in denk ik. Of niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, even back ups maken. Voordat de PC echt, maar dan ook écht dood is.
Neuh 😡quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Nee, val nu al bijna in slaap. En moet nog zout afspoelenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Welk slootje heb je gepakt?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, val nu al bijna in slaap. En moet nog zout afspoelen![]()
Na het douchen zal ik me wel beter voelen...
Zo lang nogquote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben sowieso nog 2-3 uur aanwezig.Hopelijk dat ik niet halverwege instort.
Waarom kun je niet gewoon morgen uitgerust verder gaan?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben sowieso nog 2-3 uur aanwezig.Hopelijk dat ik niet halverwege instort.
[..]
Weakling 😘
Ga ik ook, maar ik wacht ergens op. M'n hersenen doen het ook niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon morgen uitgerust verder gaan?
iel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn neus zit toch verstopt. Let's open those cavities.
Jawel, maar ik denk niet dat ik het volhoud na afgelopen weekquote:
Beetje eng ook wel :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag vandaag weer filmpjes van mensen die lange dingen opsnoven door hun neusgat en het er bij hun mond uittrokken. Het blijft zo enorm fascinerend.
Wie noem jij kinders. Ik loop kreupel manquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag vandaag weer filmpjes van mensen die lange dingen opsnoven door hun neusgat en het er bij hun mond uittrokken. Het blijft zo enorm fascinerend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Goede slaaphygiëne hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:58 schreef artelligence het volgende:
Ik weet helaas alles van slapeloosheid en gedachten die je wakker houden. Maar wat helpt is in ieder geval geen telefoon in/bij bed. Weg ermee.
Liever niet, moet werken morgen. :$ Anders was ik wel gaan stappen op een gay feestje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Brak op het werk moet kunnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liever niet, moet werken morgen. :$ Anders was ik wel gaan stappen op een gay feestje.
Nee hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. Jammer. Voor niets gebleekt dus.
Dan kun je niet vriendelijk zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Brak op het werk moet kunnen.
Net zo'n zwakkeling als art.
Mwah, ik moet al mijn best doen om de laatste dagen te functioneren, dus dan lijkt het me niet heul handig.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Brak op het werk moet kunnen.
Net zo'n zwakkeling als art.
'Achter een schermpje'... Beetje mijn beroep bagataliserenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat. Hele dag praten met mensen.Achter een schermpje zou nog lukken.
Ja, maar ik kan niet brak doen alsof ik een stel chagrijnige pubers leuk vind. Daar ben ik gewoon niet toe in staat.quote:
Oh daar had ik zo'n schijthekel aan. Deze is gelukkig vrijwel geluidstil.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
Verdomme PC, je bent niet heetDus zet die fans eens af
Grmbl.
Op knallen met een luchtbuks. Werkt altijd :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
Verdomme PC, je bent niet heetDus zet die fans eens af
Grmbl.
oh pubers, zelfs in normale staat is dat een opgave.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet brak doen alsof ik een stel chagrijnige pubers leuk vind. Daar ben ik gewoon niet toe in staat.
Hehe. Als ik in een goede bui ben vind ik de meesten wel schatjes hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
oh pubers, zelfs in normale staat is dat een opgave.
Zitten is gewoon fijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
'Achter een schermpje'... Beetje mijn beroep bagataliseren
Ik hoor het al, je geheugen heeft opfrissing nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, rustigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |