Ik vind hem zwaar onaantrekkelijk en ik ben een heterovrouw. Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen hem zo aanbidden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben een heteroman, maar nee, hij is niet lelijk
Get to it then!quote:
Ze bestaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dat op FOK!. Het is niet te geloven
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Inderdaad, muziek moet gewoon hard staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je uberhaupt productief zijn met muziek op de achtergrond?
Allemaal lesbisch hier? :pquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn muziek staat hard.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, muziek moet gewoon hard staan.
Als ik op het werk de radio op een acceptabel volume zet, dan kan ik prima werken. Dat, of hard. Helaas heb ik een collega die de radio dan zo zacht draait dat je nét niet kunt verstaan wat er gezegd wordt en muziek dus ook niet echt kunt horen. Zet dat ding dan maar gewoon helemaal uit, dan ga ik wel met een koptelefoon op zitten.quote:
Gelukkig ben ik enorm mannelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben best wel hetero, want ik vind dat plaatjes kijken niet echt telt wat betreft je geaardheid. :$
Ah ja dat schiet dan niet echt op.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik op het werk de radio op een acceptabel volume zet, dan kan ik prima werken. Dat, of hard. Helaas heb ik een collega die de radio dan zo zacht draait dat je nét niet kunt verstaan wat er gezegd wordt en muziek dus ook niet echt kunt horen. Zet dat ding dan maar gewoon helemaal uit, dan ga ik wel met een koptelefoon op zitten.
Daar aan de lader leggen geen optie?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Ballet9 het volgende:
damn ik heb zo een feest en m'n iPhone is net van 80 naar 20 procent gegaan. Kutding moet ik weeeer opladen
Je gaat toch naar feestje, dan raak je zo'n ding toch alleen maar kwijt? :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Ballet9 het volgende:
damn ik heb zo een feest en m'n iPhone is net van 80 naar 20 procent gegaan. Kutding moet ik weeeer opladen
Heb je niet, maar ik zou ook graag bereikbaar willen zijn en een opgeladen telefoon hebben voor de terug weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:22 schreef bamibij het volgende:
waarom heb je je telefoon nodig op een feest?
Ik denk dat ik een van de weinigen ben, alhierquote:
Morgen lekker naar buiten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef FrauMilena het volgende:
Ik voel me zo'n downie. En dat na één dag mezelf opsluiten omdat het nodig is.
Als ik dit afkrijg ja. Denk het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik dit afkrijg ja. Denk het niet.
In other news, your ass belongs to me now. I'm a fucking psycho killer. [ afbeelding ]Kom niet tof doen a zemmel ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Eerst maar mijn baard scheren morgen en daarna mijn zak.quote:
Je bent wel sexy met baard. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst maar mijn baard scheren morgen en daarna mijn zak.
Driequote:
Ik heb het ook nergens overquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I have no clue what u on about
[ afbeelding ]
Dqoddiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over
Goedenavond :$
Thijsquote:
ayy mattiequote:
dlskabgisdkflms;afnskdfsrgquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ayy mattie
Lkkr hoor die kip :$ de kip mist je
Goed zoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thijs
Ik heb zin in pizza, maar mag nie van mezelf :$
Welke kant gaat dit op?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
dlskabgisdkflms;afnskdfsrg
*pakt touw alvast
Als er een foto komt van Hep die kip eet geraak ik in een zware, uitzichtloze depressiequote:
Als ik eens aandacht van andere vrouwen krijg, zal ik overwegen of het waar isquote:
Waarom is dat goed eigenlijk?quote:
Teveel pizza is niet goed voor jequote:
Omdat Faxie?quote:
Vraag Hepje anders wat hij van je baard vindt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik eens aandacht van andere vrouwen krijg, zal ik overwegen of het waar is
De laatste pizza die ik at was een paar weken geleden. Weenie :$quote:
Dan is het toch goed dat je het zo goed volhoudtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
De laatste pizza die ik at was een paar weken geleden. Weenie :$
Ik vind er weinig goeds aan eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het toch goed dat je het zo goed volhoudt
Al mag zondigen best
Deze vrouwquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan pizza eten nu een zonde zijn als het smaakt naar de hemel.
Bulgeboi, wat vind je van mijn baard?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ayy mattie
Lkkr hoor die kip :$ de kip mist je
Misschien ben ik gewoon makkelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, je hebt natuurlijk pizza's en pizza's. Lang niet allemaal hemels.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon makkelijk.
Laat me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Pizza's zijn per definitie al hemels/de hemel. De een slechts wat meer dan de ander :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, je hebt natuurlijk pizza's en pizza's. Lang niet allemaal hemels.
Dat laatste. Katjes moet je niet naar bed brengen, die brengen jou naar bed :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
Zal ik de katjes naar bed brengen of ze nog 2-3 uur op laten zodat ze blij worden als hun baasjes thuiskomen?
Mijn katjes komen niet in mijn kamerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste. Katjes moet je niet naar bed brengen, die brengen jou naar bed :$
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
Over katjes gesproken; ik ga even L's katje voeren. Tot zo ofzo :$
Ik ga alleen voor het bestequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pizza's zijn per definitie al hemels/de hemel. De een slechts wat meer dan de ander :$
Hij antwoordt niet. Ik denk dat hij ervan walgt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag Hepje anders wat hij van je baard vindt.
De mijne laat ik altijd beneden. Anders gaan er dingen kapot. Als de jongste wat minder speels wordt mogen ze misschien nog wel eens naar boven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn katjes komen niet in mijn kamer
Ik weet trouwens niet eens of ze nog wakker zijn. Zometeen even kijken en indien ze nog ronddwalen even plezieren met het nieuwe laserlampje dat ik voor ze heb gekocht van de week .
[..]Tot zo
Wow, nu klink je als een vrouw.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij antwoordt niet. Ik denk dat hij ervan walgt.
Bearded lady?quote:
Hier is het meer voor de harenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne laat ik altijd beneden. Anders gaan er dingen kapot. Als de jongste wat minder speels wordt mogen ze misschien nog wel eens naar boven.
Ze zijn helemaal gek van propjes papier of kleine goedkope muisjes
Agreedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Conchita is wel op een gekke manier aantrekkelijk.
Mja haren ook nog inderdaad...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier is het meer voor de harenHoe oud zijn je katten?
Mooi he?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel geluk met z'n vrouwelijke gezicht.
Die foto wel, de rest echterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder alle poespas is het een enorm mooie man zelfs.
Was loos?quote:
Nog steeds goed gezicht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die foto wel, de rest echter
[ afbeelding ]
Ja, snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Z'n zus is misschien mooi.
Van mij hoeven mannelijk niet zo vrouwelijk eruit te zien weetje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn katjes komen niet in mijn kamer
Ik weet trouwens niet eens of ze nog wakker zijn. Zometeen even kijken en indien ze nog ronddwalen even plezieren met het nieuwe laserlampje dat ik voor ze heb gekocht van de week .
[..]Tot zo
Ik ben een arme sloeber, dus het beste is niet altijd mogelijk :$quote:
Arme sloeber en bestellen. Ikke niet begrijpquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]!
[..]
Ik ben een arme sloeber, dus het beste is niet altijd mogelijk :$
Maar had vanavond bijna een pizza besteld, dus misschien morgen. En die zijn wel hemels
Is er koffie.quote:
Weer verder fappen op jouw sekstapequote:
Dat ik dus niet vaak kan bestellen, maar soms best vind dat ik het mag of heb verdiendquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Arme sloeber en bestellen. Ikke niet begrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |