Dat jongere zusje doet het dan weer niet voor me.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niet. Lindsay Lohan wel.
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hossel niet, ik date niet, ik kom niet buiten. Klaar.
Heb even Blackmill opgezetquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje op repeat staan en kan er wel fijn op werken.
[..]
Verpest het nou niet voor me.
Verder ben je een echt kattenvrouwtjequote:
Appie.quote:
Hij is lelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hij is een top-advocaat in Amerika in de serie he. Zelfingenomen zijn is 85% van zijn rol.
Ik wilde vragen hoe je dat weet, maar je bedoelt de app zeker. App idd ja. Deur opendoen voor bezorger is wel eng.quote:
Anoniem door het luikje toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wilde vragen hoe je dat weet, maar je bedoelt de app zeker. App idd ja. Deur opendoen voor bezorger is wel eng.
Te schelle hoge tonen, overdreven autotune, niet heel best nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
Niet mijn ding. Al bij de eerste tonen niet
John Rivas - Love Me is ook zoiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te schelle hoge tonen, overdreven autotune, niet heel best nee.
En dan te bedenken dat autotune an sich al overdreven isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te schelle hoge tonen, overdreven autotune, niet heel best nee.
2 keer 1 liter nemen dan hequote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De 2L pakken melk pasten er niet doorheen.
Zal wel een uitdaging zijn, leren met muziek waarvan je IQ daalt, op de achtergrond.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
John Rivas - Love Me is ook zoiets.
Ik werk/leer bijna altijd op dit soort muziek
Haal ik toch weer op in mijn vrije tijd met goede muziek, tsk tsk. Lukt ook niet altijd hoor, maar bij herrieachtige upbeat muziek dwaal ik minder snel af.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een uitdaging zijn, leren met muziek waarvan je IQ daalt, op de achtergrond.
Weer 10 cent dichterbij m'n eerste miljoen.quote:
Hoe ver staat de teller inmiddels?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haal ik toch weer op in mijn vrije tijd met goede muziek, tsk tsk. Lukt ook niet altijd hoor, maar bij herrieachtige upbeat muziek dwaal ik minder snel af.
[..]
Weer 10 cent dichterbij m'n eerste miljoen.
Minder dan in stilte, maar ik word vaak onrustig als ik al een tijdje bezig ben en al die tijd geen muziek heb gehoord. Best problematisch.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je uberhaupt productief zijn met muziek op de achtergrond?
268 centjes.quote:
Jij komt er welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Minder dan in stilte, maar ik word vaak onrustig als ik al een tijdje bezig ben en al die tijd geen muziek heb gehoord. Best problematisch.Daarom zit ik ook weer hier in plaats van beneden zonder muziek (en Fok!)
[..]
268 centjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij komt er welIk heb een maand lang met 2,68 eur moeten leven tho. Skeerrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik weer ademen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |