Of ik zo kleinquote:
Hoe klein ben jij?quote:
quote:
Kloptquote:
Ik rond af hoor. Kan ook 174 zijn. Weet eigenlijk niet eens wat er in m'n paspoort staatquote:
Ik ben toch geen man?quote:
Wie is de 1 in jullie relatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie is de 1 in jullie relatie?HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ken ik inmiddels meerdere vrouwen die langer zijn dan ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh wacht, voor vrouwen is 1m75 wel lang ja.
Da's nog langer toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Miss en ik hebben gewoon modellenlengte.Cali ook een beetje.
De nieuwste zie ikquote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn ego jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je groot waar het telt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ah OK. Dan haal ik dat misschien net niet.quote:
Jij had hakken aan!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 1m69 en jij iets kleiner.
Gemiddeld, like always dusquote:
Nu wordt het nog mooierquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 1m69 en jij iets kleiner.
Okay.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu wordt het nog mooierIk ben 1m70. Dan ben jij 1m71.
Faxie smokkelt er ook altijd cm's bij. Net als Hep.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu wordt het nog mooierIk ben 1m70. Dan ben jij 1m71.
Nee is niet ergquote:
Dat was ikquote:
En dat is?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je groot waar het telt.
Ik probeer me ook altijd helemaal te strekken. Op meerder plekken :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor kleine mannen is die ene centimeter heel belangrijk, straw.
Ik lijk soms met mijn schoenen aan groter te zijn dan jij terwijl de hak maar 6cm is, dat is ook wel gek. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie smokkelt er ook altijd cm's bij. Net als Hep.
Deel je ook uit?quote:
Ohwquote:
Dacht van welquote:
Dat heb ik dan weer niet nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik probeer me ook altijd helemaal te strekken. Op meerder plekken :$
Qua hoogte ja, qua alcoholgehalte nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OhwJe kon me redelijk recht aankijken
[..]
Dacht van wel![]()
Nee, qua alcohol zou ik tegenover je moeten gaan zittenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Qua hoogte ja, qua alcoholgehalte niet
Ik vind vrouwen op pumps zo mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Emilia Clarke is maar 1.57, schijnbaar.
Stuur maar op? Ik heb beide nietquote:
Zijn worstenvingers.quote:
Dat is wel raar, ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk soms met mijn schoenen aan groter te zijn dan jij terwijl de hak maar 6cm is, dat is ook wel gek. :$
Andermans ego zal je dan niet helpenquote:
De prognose klinkt terminaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is niet ergik weet niet hoe lang ik exact ben. Maar ben langer dan de prognose die de dokter stelde. Dat wel.
Acteurs van Balon Greyjoy, Roose en Ramsey Bolton zijn ook smurfjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Emilia Clarke is maar 1.57, schijnbaar.
Wow. Dat zie je niet eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Acteurs van Balon Greyjoy, Roose en Ramsey Bolton zijn ook smurfjes.
Balon is maar 1,50 geloof ik. :$
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er is wel gecheckt of ik genoeg groeihormoon hadMaar voor de rest niets aan de hand haha.
Bummerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andermans ego zal je dan niet helpen
En je testosteron?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er is wel gecheckt of ik genoeg groeihormoon hadMaar voor de rest niets aan de hand haha.
Afwezigheid sterkt het verlangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je al heel lang niet gezien.
En dan na ~2 maanden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afwezigheid sterkt het verlangen.
Zo klonk het toch?
Ik ben 1,75.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
175cm+ dacht ik?
[..]
1.75, jij? Ook een artje?
Edit: Ik weet alle ins en outs van de onderzoeken niet meer, maar daar is ook op gecheckt, me dunkt. Ik kwam heel laat in de puberteit (lichamelijk dan).quote:
Altijd al gevonden dat hij uit de hoogte deed.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan net niet tippen aan Air zijn lengte. Scheelt 3 cm
Oh?Verklaart een hoopquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afwezigheid sterkt het verlangen.
Zo klonk het toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan na ~2 maanden.Dan gooi je elkaar het bed in.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar heb ik antidepressiva voor. Om basale emoties af te vlakken.
Na 2 maanden pas? Dat doe ik al na 1 dag hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Netjes, precies op de grens.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Na 2 maanden pas? Dat doe ik al na 1 dag hoor.
Dat komt gewoon door mijn grote ego, niet door mijn lengte.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:56 schreef aeque het volgende:
Altijd al gevonden dat hij uit de hoogte deed.
Sorry aeque, ik had even je account gekaaptquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Na 2 maanden pas? Dat doe ik al na 1 dag hoor.
Had ik niet zoveel last van vorig jaar. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rechtermuisknop en andere optie aanklikken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik nu op een link klik, opent het in een nieuw tabblad.
Hoe verhelp ik dit?
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wanneer daten we?quote:
Oh is dat het, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door mijn grote ego, niet door mijn lengte.
Ik neem aan dat Fok! zo gecodeerd is.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijzig voorkeuren -> Overig -> derde vinkje van boven uitzetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd al gevonden dat hij uit de hoogte deed.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wijzig voorkeuren -> Overig -> derde vinkje van boven uitzetten.
Whutquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:01 schreef aeque het volgende:
Ze hebben hier een buurtfeest, het lijkt serieus een dagprogramma voor verstandelijk gehandicapten.Ochtend en middag plantenbakken maken en planten erin zetten, begin van de avond BBQ en 's avonds muziek maken.
Ho ho, ik wil haar eerst zelf alleen uitwonen meeten.quote:
aeque grijp je kans en neuk haar. Hardquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Daten
Dubbeldaten
Niet elkaar gewoon in bed gooien
Met z'n vieren het bed inquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Daten
Dubbeldaten
Eigen huis en tuin?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:01 schreef aeque het volgende:
Ze hebben hier een buurtfeest, het lijkt serieus een dagprogramma voor verstandelijk gehandicapten.Ochtend en middag plantenbakken maken en planten erin zetten, begin van de avond BBQ en 's avonds muziek maken.
Ja ik woon bovenop een winkelcentrum en ons loopdek etc is helemaal vernieuwd. Dus dat vonden ze wel wat leuk voor de buurtbewoners. Mijn reactie: ehm.... Nee.quote:
Wel eerst een tentje opzetten.quote:
Ik was je voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque grijp je kans en neuk haar. Hard
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ho ho, ik wil haar eerst zelf alleen uitwonen meeten.
Whehehehequote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik woon bovenop een winkelcentrum en ons loopdek etc is helemaal vernieuwd. Dus dat vonden ze wel wat leuk voor de buurtbewoners. Mijn reactie: ehm.... Nee.
Dat kan ook geregeld wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Daten
Dubbeldaten
House of Cards.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef Ballet9 het volgende:
Heeft iemand nog leuke Netflix of popcorn time film tips
Wowquote:
quote:
Waar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daredevil schijnt ook erg goed te zijn.quote:
Bijna 2 wekenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je al heel lang niet gezien.
Tegen mij aan bevalt me beterquote:
The horrorquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ook als je niet mag kijken en ik je alleen opsluit met aeque?Waarom mij opsluiten met aeque? Waarom mag ik niet gewoon gta5 online spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom mij opsluiten met aeque? Waarom mag ik niet gewoon gta5 online spelen?
Klinkt wel erg lang inderdaadquote:
Niet gezien dus? Ga ik daar maar aan beginnen morgen.. ken je sherlock?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daredevil schijnt ook erg goed te zijn.
Wel lange afleveringen, maar ongelooflijk hoe goed die serie is zeg...quote:
Okee ik ga kijken! Ik weet niet waar het over gaat maar ik ga kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wel lange afleveringen, maar ongelooflijk hoe goed die serie is zeg...
Begin 2016 pas nieuw seizoen helaas.
Klassieke Sherlockstijl in een modern jasje..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:09 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Okee ik ga kijken! Ik weet niet waar het over gaat maar ik ga kijken
Harvey Specterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen begint bijna weer geloof ik..
Harvey![]()
Ik wil hem altijd in zijn gezicht slaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Harvey Specter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Harvey Specter![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil hem altijd in zijn gezicht slaan.
Hehe dat wel. Maar neem ook wel aan dat ze beginnen met een recap in 2016.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:12 schreef FrauMilena het volgende:
Sherlock is inderdaad goed ja. Ik ben onderhand wel helemaal 'uit' de serie met die tussenpozen.
Nee, wel van naam maar niet gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:07 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Niet gezien dus? Ga ik daar maar aan beginnen morgen.. ken je sherlock?
Ik heb dat met NCIS. Kan het blijven kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wel lange afleveringen, maar ongelooflijk hoe goed die serie is zeg...
Begin 2016 pas nieuw seizoen helaas.
Daarom heeft hij haar:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word daar gewoon een beetje agressief van. :$
Haar vind ik wel een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom heeft hij haar:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik vroeger Linday Lohan wel aantrekkelijk vond?
Hooguit omdat ze cupgewijs buiten jouw voorkeursgrenzen valt, maar anders niet hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik vroeger Linday Lohan wel aantrekkelijk vond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef yats het volgende:
Ik val bijna in slaap. Dat is niet best. Even douchen en dan maar bed denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zojuist stuurde een tijdje terug?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
LUISTER NAAR dinges wat ik zojuist stuurde een tijdje terug.
:|
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef yats het volgende:
Ik val bijna in slaap. Dat is niet best. Even douchen en dan maar bed denk ik
Lekker wat slaap inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!
Olsen Twins waren meer mijn ding.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit omdat ze cupgewijs buiten jouw voorkeursgrenzen valt, maar anders niet hoor.
Toen ze nog in Full House speelden?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Olsen Twins waren meer mijn ding.
Dat verbaast mij dan weer niet. Lindsay Lohan wel.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat je zojuist stuurde een tijdje terug?
Nee, vanaf hun 15de ofzo, toen mijn piemel begon te ontwaken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen ze nog in Full House speelden?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Mijn knuffel ligt al op me te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dat luktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker wat slaap inhalenTrusten!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beetje pochen met je DM hosselskills
yats heeft er een concurrent bij, lijkt het.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
Beetje pochen met je DM hosselskills
Is er te spreken van concurrentie dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yats heeft er een concurrent bij, lijkt het.
Ja vrouwke, ik ga Googlen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zwette ft. Molly - Rush
Luister dan
Hoax, je doet boodschappen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hossel niet, ik date niet, ik kom niet buiten. Klaar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Al bij de eerste tonen niet
quote:
Dat jongere zusje doet het dan weer niet voor me.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niet. Lindsay Lohan wel.
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hossel niet, ik date niet, ik kom niet buiten. Klaar.
Heb even Blackmill opgezetquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje op repeat staan en kan er wel fijn op werken.
[..]
Verpest het nou niet voor me.
Verder ben je een echt kattenvrouwtjequote:
Appie.quote:
Hij is lelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:14 schreef bamibij het volgende:
[..]
Hij is een top-advocaat in Amerika in de serie he. Zelfingenomen zijn is 85% van zijn rol.
Ik wilde vragen hoe je dat weet, maar je bedoelt de app zeker. App idd ja. Deur opendoen voor bezorger is wel eng.quote:
Anoniem door het luikje toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik wilde vragen hoe je dat weet, maar je bedoelt de app zeker. App idd ja. Deur opendoen voor bezorger is wel eng.
Te schelle hoge tonen, overdreven autotune, niet heel best nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
Niet mijn ding. Al bij de eerste tonen niet
John Rivas - Love Me is ook zoiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te schelle hoge tonen, overdreven autotune, niet heel best nee.
En dan te bedenken dat autotune an sich al overdreven isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Te schelle hoge tonen, overdreven autotune, niet heel best nee.
2 keer 1 liter nemen dan hequote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
De 2L pakken melk pasten er niet doorheen.
Zal wel een uitdaging zijn, leren met muziek waarvan je IQ daalt, op de achtergrond.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:42 schreef FrauMilena het volgende:
John Rivas - Love Me is ook zoiets.
Ik werk/leer bijna altijd op dit soort muziek
Haal ik toch weer op in mijn vrije tijd met goede muziek, tsk tsk. Lukt ook niet altijd hoor, maar bij herrieachtige upbeat muziek dwaal ik minder snel af.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een uitdaging zijn, leren met muziek waarvan je IQ daalt, op de achtergrond.
Weer 10 cent dichterbij m'n eerste miljoen.quote:
Hoe ver staat de teller inmiddels?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Haal ik toch weer op in mijn vrije tijd met goede muziek, tsk tsk. Lukt ook niet altijd hoor, maar bij herrieachtige upbeat muziek dwaal ik minder snel af.
[..]
Weer 10 cent dichterbij m'n eerste miljoen.
Minder dan in stilte, maar ik word vaak onrustig als ik al een tijdje bezig ben en al die tijd geen muziek heb gehoord. Best problematisch.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je uberhaupt productief zijn met muziek op de achtergrond?
268 centjes.quote:
Jij komt er welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Minder dan in stilte, maar ik word vaak onrustig als ik al een tijdje bezig ben en al die tijd geen muziek heb gehoord. Best problematisch.Daarom zit ik ook weer hier in plaats van beneden zonder muziek (en Fok!)
[..]
268 centjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij komt er welIk heb een maand lang met 2,68 eur moeten leven tho. Skeerrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik weer ademen gelukkig.
Ik vind hem zwaar onaantrekkelijk en ik ben een heterovrouw. Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen hem zo aanbidden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben een heteroman, maar nee, hij is niet lelijk
Get to it then!quote:
Ze bestaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dat op FOK!. Het is niet te geloven
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Inderdaad, muziek moet gewoon hard staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je uberhaupt productief zijn met muziek op de achtergrond?
Allemaal lesbisch hier? :pquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn muziek staat hard.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, muziek moet gewoon hard staan.
Als ik op het werk de radio op een acceptabel volume zet, dan kan ik prima werken. Dat, of hard. Helaas heb ik een collega die de radio dan zo zacht draait dat je nét niet kunt verstaan wat er gezegd wordt en muziek dus ook niet echt kunt horen. Zet dat ding dan maar gewoon helemaal uit, dan ga ik wel met een koptelefoon op zitten.quote:
Gelukkig ben ik enorm mannelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben best wel hetero, want ik vind dat plaatjes kijken niet echt telt wat betreft je geaardheid. :$
Ah ja dat schiet dan niet echt op.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik op het werk de radio op een acceptabel volume zet, dan kan ik prima werken. Dat, of hard. Helaas heb ik een collega die de radio dan zo zacht draait dat je nét niet kunt verstaan wat er gezegd wordt en muziek dus ook niet echt kunt horen. Zet dat ding dan maar gewoon helemaal uit, dan ga ik wel met een koptelefoon op zitten.
Daar aan de lader leggen geen optie?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Ballet9 het volgende:
damn ik heb zo een feest en m'n iPhone is net van 80 naar 20 procent gegaan. Kutding moet ik weeeer opladen
Je gaat toch naar feestje, dan raak je zo'n ding toch alleen maar kwijt? :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Ballet9 het volgende:
damn ik heb zo een feest en m'n iPhone is net van 80 naar 20 procent gegaan. Kutding moet ik weeeer opladen
Heb je niet, maar ik zou ook graag bereikbaar willen zijn en een opgeladen telefoon hebben voor de terug weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:22 schreef bamibij het volgende:
waarom heb je je telefoon nodig op een feest?
Ik denk dat ik een van de weinigen ben, alhierquote:
Morgen lekker naar buiten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef FrauMilena het volgende:
Ik voel me zo'n downie. En dat na één dag mezelf opsluiten omdat het nodig is.
Als ik dit afkrijg ja. Denk het niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik dit afkrijg ja. Denk het niet.
In other news, your ass belongs to me now. I'm a fucking psycho killer. [ afbeelding ]Kom niet tof doen a zemmel ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Eerst maar mijn baard scheren morgen en daarna mijn zak.quote:
Je bent wel sexy met baard. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst maar mijn baard scheren morgen en daarna mijn zak.
Driequote:
Ik heb het ook nergens overquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I have no clue what u on about
[ afbeelding ]
Dqoddiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over
Goedenavond :$
Thijsquote:
ayy mattiequote:
dlskabgisdkflms;afnskdfsrgquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ayy mattie
Lkkr hoor die kip :$ de kip mist je
Goed zoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thijs
Ik heb zin in pizza, maar mag nie van mezelf :$
Welke kant gaat dit op?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
dlskabgisdkflms;afnskdfsrg
*pakt touw alvast
Als er een foto komt van Hep die kip eet geraak ik in een zware, uitzichtloze depressiequote:
Als ik eens aandacht van andere vrouwen krijg, zal ik overwegen of het waar isquote:
Waarom is dat goed eigenlijk?quote:
Teveel pizza is niet goed voor jequote:
Omdat Faxie?quote:
Vraag Hepje anders wat hij van je baard vindt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik eens aandacht van andere vrouwen krijg, zal ik overwegen of het waar is
De laatste pizza die ik at was een paar weken geleden. Weenie :$quote:
Dan is het toch goed dat je het zo goed volhoudtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
De laatste pizza die ik at was een paar weken geleden. Weenie :$
Ik vind er weinig goeds aan eigenlijkquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is het toch goed dat je het zo goed volhoudt
Al mag zondigen best
Deze vrouwquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kan pizza eten nu een zonde zijn als het smaakt naar de hemel.
Bulgeboi, wat vind je van mijn baard?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ayy mattie
Lkkr hoor die kip :$ de kip mist je
Misschien ben ik gewoon makkelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, je hebt natuurlijk pizza's en pizza's. Lang niet allemaal hemels.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon makkelijk.
Laat me.
50.000 O+
Pizza's zijn per definitie al hemels/de hemel. De een slechts wat meer dan de ander :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Tsja, je hebt natuurlijk pizza's en pizza's. Lang niet allemaal hemels.
Dat laatste. Katjes moet je niet naar bed brengen, die brengen jou naar bed :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
Zal ik de katjes naar bed brengen of ze nog 2-3 uur op laten zodat ze blij worden als hun baasjes thuiskomen?
Mijn katjes komen niet in mijn kamerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste. Katjes moet je niet naar bed brengen, die brengen jou naar bed :$
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
Over katjes gesproken; ik ga even L's katje voeren. Tot zo ofzo :$
Ik ga alleen voor het bestequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pizza's zijn per definitie al hemels/de hemel. De een slechts wat meer dan de ander :$
Hij antwoordt niet. Ik denk dat hij ervan walgt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vraag Hepje anders wat hij van je baard vindt.
De mijne laat ik altijd beneden. Anders gaan er dingen kapot. Als de jongste wat minder speels wordt mogen ze misschien nog wel eens naar boven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn katjes komen niet in mijn kamer
Ik weet trouwens niet eens of ze nog wakker zijn. Zometeen even kijken en indien ze nog ronddwalen even plezieren met het nieuwe laserlampje dat ik voor ze heb gekocht van de week .
[..]Tot zo
Wow, nu klink je als een vrouw.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij antwoordt niet. Ik denk dat hij ervan walgt.
Bearded lady?quote:
Hier is het meer voor de harenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne laat ik altijd beneden. Anders gaan er dingen kapot. Als de jongste wat minder speels wordt mogen ze misschien nog wel eens naar boven.
Ze zijn helemaal gek van propjes papier of kleine goedkope muisjes
Agreedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Conchita is wel op een gekke manier aantrekkelijk.
Mja haren ook nog inderdaad...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hier is het meer voor de harenHoe oud zijn je katten?
Mooi he?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dan heeft hij wel geluk met z'n vrouwelijke gezicht.
Die foto wel, de rest echterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder alle poespas is het een enorm mooie man zelfs.
Was loos?quote:
Nog steeds goed gezicht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die foto wel, de rest echter
[ afbeelding ]
Ja, snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Z'n zus is misschien mooi.
Van mij hoeven mannelijk niet zo vrouwelijk eruit te zien weetje.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn katjes komen niet in mijn kamer
Ik weet trouwens niet eens of ze nog wakker zijn. Zometeen even kijken en indien ze nog ronddwalen even plezieren met het nieuwe laserlampje dat ik voor ze heb gekocht van de week .
[..]Tot zo
Ik ben een arme sloeber, dus het beste is niet altijd mogelijk :$quote:
Arme sloeber en bestellen. Ikke niet begrijpquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]!
[..]
Ik ben een arme sloeber, dus het beste is niet altijd mogelijk :$
Maar had vanavond bijna een pizza besteld, dus misschien morgen. En die zijn wel hemels
Is er koffie.quote:
Weer verder fappen op jouw sekstapequote:
Dat ik dus niet vaak kan bestellen, maar soms best vind dat ik het mag of heb verdiendquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Arme sloeber en bestellen. Ikke niet begrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |