quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Miss en ik hebben gewoon modellenlengte.Cali ook een beetje.
Ah OK. Dan haal ik dat misschien net niet.quote:
Jij had hakken aan!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 1m69 en jij iets kleiner.
Gemiddeld, like always dusquote:
Nu wordt het nog mooierquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 1m69 en jij iets kleiner.
Okay.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu wordt het nog mooierIk ben 1m70. Dan ben jij 1m71.
Faxie smokkelt er ook altijd cm's bij. Net als Hep.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu wordt het nog mooierIk ben 1m70. Dan ben jij 1m71.
Nee is niet ergquote:
Dat was ikquote:
En dat is?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je groot waar het telt.
Ik probeer me ook altijd helemaal te strekken. Op meerder plekken :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor kleine mannen is die ene centimeter heel belangrijk, straw.
Ik lijk soms met mijn schoenen aan groter te zijn dan jij terwijl de hak maar 6cm is, dat is ook wel gek. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie smokkelt er ook altijd cm's bij. Net als Hep.
Deel je ook uit?quote:
Ohwquote:
Dacht van welquote:
Dat heb ik dan weer niet nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik probeer me ook altijd helemaal te strekken. Op meerder plekken :$
Qua hoogte ja, qua alcoholgehalte nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
OhwJe kon me redelijk recht aankijken
[..]
Dacht van wel![]()
Nee, qua alcohol zou ik tegenover je moeten gaan zittenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Qua hoogte ja, qua alcoholgehalte niet
Ik vind vrouwen op pumps zo mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Emilia Clarke is maar 1.57, schijnbaar.
Stuur maar op? Ik heb beide nietquote:
Zijn worstenvingers.quote:
Dat is wel raar, ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lijk soms met mijn schoenen aan groter te zijn dan jij terwijl de hak maar 6cm is, dat is ook wel gek. :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |