Of ik zo kleinquote:
Hoe klein ben jij?quote:
quote:
Kloptquote:
Ik rond af hoor. Kan ook 174 zijn. Weet eigenlijk niet eens wat er in m'n paspoort staatquote:
Ik ben toch geen man?quote:
Wie is de 1 in jullie relatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie is de 1 in jullie relatie?HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ken ik inmiddels meerdere vrouwen die langer zijn dan ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh wacht, voor vrouwen is 1m75 wel lang ja.
Da's nog langer toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Miss en ik hebben gewoon modellenlengte.Cali ook een beetje.
De nieuwste zie ikquote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Mijn ego jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je groot waar het telt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef FrauMilena het volgende:
Ah OK. Dan haal ik dat misschien net niet.quote:
Jij had hakken aan!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 1m69 en jij iets kleiner.
Gemiddeld, like always dusquote:
Nu wordt het nog mooierquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben 1m69 en jij iets kleiner.
Okay.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu wordt het nog mooierIk ben 1m70. Dan ben jij 1m71.
Faxie smokkelt er ook altijd cm's bij. Net als Hep.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu wordt het nog mooierIk ben 1m70. Dan ben jij 1m71.
Nee is niet ergquote:
Dat was ikquote:
En dat is?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je groot waar het telt.
Ik probeer me ook altijd helemaal te strekken. Op meerder plekken :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor kleine mannen is die ene centimeter heel belangrijk, straw.
Ik lijk soms met mijn schoenen aan groter te zijn dan jij terwijl de hak maar 6cm is, dat is ook wel gek. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie smokkelt er ook altijd cm's bij. Net als Hep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |