Morgen lekker naar buiten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef FrauMilena het volgende:
Ik voel me zo'n downie. En dat na één dag mezelf opsluiten omdat het nodig is.
Als ik dit afkrijg ja. Denk het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik dit afkrijg ja. Denk het niet.
In other news, your ass belongs to me now. I'm a fucking psycho killer. [ afbeelding ]Kom niet tof doen a zemmel ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Eerst maar mijn baard scheren morgen en daarna mijn zak.quote:
Je bent wel sexy met baard. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst maar mijn baard scheren morgen en daarna mijn zak.
Driequote:
Ik heb het ook nergens overquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I have no clue what u on about
[ afbeelding ]
Dqoddiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens over
Goedenavond :$
Thijsquote:
ayy mattiequote:
dlskabgisdkflms;afnskdfsrgquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ayy mattie
Lkkr hoor die kip :$ de kip mist je
Goed zoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thijs
Ik heb zin in pizza, maar mag nie van mezelf :$
Welke kant gaat dit op?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
dlskabgisdkflms;afnskdfsrg
*pakt touw alvast
Als er een foto komt van Hep die kip eet geraak ik in een zware, uitzichtloze depressiequote:
Als ik eens aandacht van andere vrouwen krijg, zal ik overwegen of het waar isquote:
Waarom is dat goed eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |