Ik vind hem zwaar onaantrekkelijk en ik ben een heterovrouw. Ik heb nooit begrepen waarom vrouwen hem zo aanbidden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ben een heteroman, maar nee, hij is niet lelijk
Get to it then!quote:
Ze bestaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dat op FOK!. Het is niet te geloven
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Inderdaad, muziek moet gewoon hard staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe kun je uberhaupt productief zijn met muziek op de achtergrond?
Allemaal lesbisch hier? :pquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef bamibij het volgende:
[..]
Mijn muziek staat hard.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, muziek moet gewoon hard staan.
Als ik op het werk de radio op een acceptabel volume zet, dan kan ik prima werken. Dat, of hard. Helaas heb ik een collega die de radio dan zo zacht draait dat je nét niet kunt verstaan wat er gezegd wordt en muziek dus ook niet echt kunt horen. Zet dat ding dan maar gewoon helemaal uit, dan ga ik wel met een koptelefoon op zitten.quote:
Gelukkig ben ik enorm mannelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben best wel hetero, want ik vind dat plaatjes kijken niet echt telt wat betreft je geaardheid. :$
Ah ja dat schiet dan niet echt op.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik op het werk de radio op een acceptabel volume zet, dan kan ik prima werken. Dat, of hard. Helaas heb ik een collega die de radio dan zo zacht draait dat je nét niet kunt verstaan wat er gezegd wordt en muziek dus ook niet echt kunt horen. Zet dat ding dan maar gewoon helemaal uit, dan ga ik wel met een koptelefoon op zitten.
Daar aan de lader leggen geen optie?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Ballet9 het volgende:
damn ik heb zo een feest en m'n iPhone is net van 80 naar 20 procent gegaan. Kutding moet ik weeeer opladen
Je gaat toch naar feestje, dan raak je zo'n ding toch alleen maar kwijt? :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Ballet9 het volgende:
damn ik heb zo een feest en m'n iPhone is net van 80 naar 20 procent gegaan. Kutding moet ik weeeer opladen
Heb je niet, maar ik zou ook graag bereikbaar willen zijn en een opgeladen telefoon hebben voor de terug weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:22 schreef bamibij het volgende:
waarom heb je je telefoon nodig op een feest?
Ik denk dat ik een van de weinigen ben, alhierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |