Ja ik woon bovenop een winkelcentrum en ons loopdek etc is helemaal vernieuwd. Dus dat vonden ze wel wat leuk voor de buurtbewoners. Mijn reactie: ehm.... Nee.quote:
Wel eerst een tentje opzetten.quote:
Ik was je voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
aeque grijp je kans en neuk haar. Hard
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ho ho, ik wil haar eerst zelf alleen uitwonen meeten.
Whehehehequote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ik woon bovenop een winkelcentrum en ons loopdek etc is helemaal vernieuwd. Dus dat vonden ze wel wat leuk voor de buurtbewoners. Mijn reactie: ehm.... Nee.
Dat kan ook geregeld wordenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Daten
Dubbeldaten
Niet elkaar gewoon in bed gooien
House of Cards.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:03 schreef Ballet9 het volgende:
Heeft iemand nog leuke Netflix of popcorn time film tips
Wowquote:
quote:
Waar?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daredevil schijnt ook erg goed te zijn.quote:
Bijna 2 wekenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je al heel lang niet gezien.
Tegen mij aan bevalt me beterquote:
The horrorquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ook als je niet mag kijken en ik je alleen opsluit met aeque?Waarom mij opsluiten met aeque? Waarom mag ik niet gewoon gta5 online spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom mij opsluiten met aeque? Waarom mag ik niet gewoon gta5 online spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |