SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef yats het volgende:
Ik val bijna in slaap. Dat is niet best. Even douchen en dan maar bed denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Awww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je zojuist stuurde een tijdje terug?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
LUISTER NAAR dinges wat ik zojuist stuurde een tijdje terug.
:|
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef yats het volgende:
Ik val bijna in slaap. Dat is niet best. Even douchen en dan maar bed denk ik
Lekker wat slaap inhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!
Olsen Twins waren meer mijn ding.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hooguit omdat ze cupgewijs buiten jouw voorkeursgrenzen valt, maar anders niet hoor.
Toen ze nog in Full House speelden?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Olsen Twins waren meer mijn ding.
Dat verbaast mij dan weer niet. Lindsay Lohan wel.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat je zojuist stuurde een tijdje terug?
Nee, vanaf hun 15de ofzo, toen mijn piemel begon te ontwaken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen ze nog in Full House speelden?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Mijn knuffel ligt al op me te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat dat luktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker wat slaap inhalenTrusten!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Beetje pochen met je DM hosselskills
yats heeft er een concurrent bij, lijkt het.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:
Beetje pochen met je DM hosselskills
Is er te spreken van concurrentie dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yats heeft er een concurrent bij, lijkt het.
Ja vrouwke, ik ga Googlen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zwette ft. Molly - Rush
Luister dan
Hoax, je doet boodschappen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hossel niet, ik date niet, ik kom niet buiten. Klaar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet mijn ding. Al bij de eerste tonen niet
quote:
Dat jongere zusje doet het dan weer niet voor me.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verbaast mij dan weer niet. Lindsay Lohan wel.
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hossel niet, ik date niet, ik kom niet buiten. Klaar.
Heb even Blackmill opgezetquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje op repeat staan en kan er wel fijn op werken.
[..]
Verpest het nou niet voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |