Andermans ego zal je dan niet helpenquote:
De prognose klinkt terminaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is niet ergik weet niet hoe lang ik exact ben. Maar ben langer dan de prognose die de dokter stelde. Dat wel.
Acteurs van Balon Greyjoy, Roose en Ramsey Bolton zijn ook smurfjes.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Emilia Clarke is maar 1.57, schijnbaar.
Wow. Dat zie je niet eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Acteurs van Balon Greyjoy, Roose en Ramsey Bolton zijn ook smurfjes.
Balon is maar 1,50 geloof ik. :$
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er is wel gecheckt of ik genoeg groeihormoon hadMaar voor de rest niets aan de hand haha.
Bummerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andermans ego zal je dan niet helpen
En je testosteron?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er is wel gecheckt of ik genoeg groeihormoon hadMaar voor de rest niets aan de hand haha.
Afwezigheid sterkt het verlangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb je al heel lang niet gezien.
En dan na ~2 maanden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afwezigheid sterkt het verlangen.
Zo klonk het toch?
Ik ben 1,75.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
175cm+ dacht ik?
[..]
1.75, jij? Ook een artje?
Edit: Ik weet alle ins en outs van de onderzoeken niet meer, maar daar is ook op gecheckt, me dunkt. Ik kwam heel laat in de puberteit (lichamelijk dan).quote:
Altijd al gevonden dat hij uit de hoogte deed.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kan net niet tippen aan Air zijn lengte. Scheelt 3 cm
Oh?Verklaart een hoopquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afwezigheid sterkt het verlangen.
Zo klonk het toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan na ~2 maanden.Dan gooi je elkaar het bed in.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daar heb ik antidepressiva voor. Om basale emoties af te vlakken.
Na 2 maanden pas? Dat doe ik al na 1 dag hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Netjes, precies op de grens.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Na 2 maanden pas? Dat doe ik al na 1 dag hoor.
Dat komt gewoon door mijn grote ego, niet door mijn lengte.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:56 schreef aeque het volgende:
Altijd al gevonden dat hij uit de hoogte deed.
Sorry aeque, ik had even je account gekaaptquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Na 2 maanden pas? Dat doe ik al na 1 dag hoor.
Had ik niet zoveel last van vorig jaar. :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rechtermuisknop en andere optie aanklikken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik nu op een link klik, opent het in een nieuw tabblad.
Hoe verhelp ik dit?
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wanneer daten we?quote:
Oh is dat het, dan is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door mijn grote ego, niet door mijn lengte.
Ik neem aan dat Fok! zo gecodeerd is.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijzig voorkeuren -> Overig -> derde vinkje van boven uitzetten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe verhelp ik dit?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Altijd al gevonden dat hij uit de hoogte deed.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wijzig voorkeuren -> Overig -> derde vinkje van boven uitzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |