Nou ja. Dat. Als ik het moet lukt het ook niet. Beter dan gewoon eerst even rustig worden met een bekertje melk ofzo en dan slapen. Anders blijf ik het toch maar proberen voor niks :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als ik van mezelf moet slapen, kan ik niet slapen. Dat ik-moet-helemaal-niks backfired dan nogal.
^quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:56 schreef Eyesopenedwide het volgende:
[..]
Moeten is sowieso een woord dat ik altijd probeer te vermijden. De druk doet vaak geen goed inderdaad.
Zodat we het vrouwenvoetbal kunnen checken?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Maar deze nacht gaan we allemaal wel doorhalen toch?
Tuurlijk joh :$quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Zit er wel in denk ik. Of niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, even back ups maken. Voordat de PC echt, maar dan ook écht dood is.
Neuh 😡quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Nee, val nu al bijna in slaap. En moet nog zout afspoelenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:59 schreef FrauMilena het volgende:
Welk slootje heb je gepakt?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, val nu al bijna in slaap. En moet nog zout afspoelen![]()
Na het douchen zal ik me wel beter voelen...
Zo lang nogquote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben sowieso nog 2-3 uur aanwezig.Hopelijk dat ik niet halverwege instort.
Waarom kun je niet gewoon morgen uitgerust verder gaan?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben sowieso nog 2-3 uur aanwezig.Hopelijk dat ik niet halverwege instort.
[..]
Weakling 😘
Ga ik ook, maar ik wacht ergens op. M'n hersenen doen het ook niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon morgen uitgerust verder gaan?
iel.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn neus zit toch verstopt. Let's open those cavities.
Jawel, maar ik denk niet dat ik het volhoud na afgelopen weekquote:
Beetje eng ook wel :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zag vandaag weer filmpjes van mensen die lange dingen opsnoven door hun neusgat en het er bij hun mond uittrokken. Het blijft zo enorm fascinerend.
Wie noem jij kinders. Ik loop kreupel manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |