Fantastisch. 👌quote:Op zondag 7 juni 2015 02:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las net dat je onder je scharrel vandaan kwamDus of je het gezellig had met em.
Ik heb geen scharrelsquote:Op zondag 7 juni 2015 02:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Fantastisch. 👌
Jij hebt die van jou ook even aan de kant gelegd?
Goede omschrijving,al is vervelend soms een understatement.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt maar niet kunt krabben is dat idd wel vervelend.
Je was weer geweldigquote:Op zondag 7 juni 2015 01:20 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben ook even onder m'n scharrel vandaan gekomen om op Fok! te posten. En nu weer terug.
Jij ook een zonnig humeur?quote:
Altijdquote:
Tips om te slapen: rustgevende muziek, probeer aan de goede momenten te denken van de dag. Lees een goed boek in bed.quote:Op zondag 7 juni 2015 07:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goede omschrijving,al is vervelend soms een understatement.
hoe was het gister?quote:
Lekker lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd
Straks lekker ontbijten in het zonnetje met croissantjes, aardbeitjes, koffie en een gekookt eitje
Gezellig, goede metal, fijne sfeer, heerlijk weer, p20 is de shit, en bierquote:
Nicequote:Op zondag 7 juni 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig, goede metal, fijne sfeer, heerlijk weer, p20 is de shit, en bier
quote:Op zondag 7 juni 2015 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig, goede metal, fijne sfeer, heerlijk weer, p20 is de shit, en bier
Nu alleen beetje last van stoflong en nekpijnquote:
Headbangen en teveel peuken. Heb ik ook altijd last van na een goed feestjequote:Op zondag 7 juni 2015 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu alleen beetje last van stoflong en nekpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |