Godverquote:Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
VIELLEICHT BLEIBT DANN DIESE LIEBE AM LEBEN DIE VOR EIN PAAR JAHREN NOCH SO MAGISCH WAR
Zo geil als je op die manier praat.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
VIELLEICHT BLEIBT DANN DIESE LIEBE AM LEBEN DIE VOR EIN PAAR JAHREN NOCH SO MAGISCH WAR
Tief op met je Duits.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEGEN DIE MAUER! Spritzanlagen!quote:Op zondag 7 juni 2015 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo geil als je op die manier praat.
Werd idd wel licht vochtig ja :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo geil als je op die manier praat.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh daar had ik zo'n schijthekel aan. Deze is gelukkig vrijwel geluidstil.
Nog even doorzetten
Hij werd stil na een BSOD en toen wilde ik een wapen pakken.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op knallen met een luchtbuks. Werkt altijd :$
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe, maar daar ga ik voorlopig geen geld voor hebbenquote:Op zondag 7 juni 2015 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Hij werd stil na een BSOD en toen wilde ik een wapen pakken.
Ik ben zo blij als ik mijn nieuwe pc heb
Daarvoor moet ik eerst de druk opvoeren :$quote:
De nieuwe zit onder mijn budget wat ik ervoor uitgetrokken heb. Scheelt iets meer dan 100 euro en dan is ie op de toekomst gebouwd. Upgrades kunnen er dan nog makkelijk inquote:Op zondag 7 juni 2015 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook wel toe aan een nieuwe, maar daar ga ik voorlopig geen geld voor hebben
Of ik moet die fan alsnog zien te fixen maar ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time to go to bed denk ik![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef artelligence het volgende:
[..]*pakt laatste trein naar AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time to go to bed denk ik
Kusje erop, nolesboquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag opvallend opgewonden. Het begint nu wel storend te worden.
Opgewonden als geagiteerd? Of heel erg vrolijk? Of gewoon botergeil?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben vandaag opvallend opgewonden. Het begint nu wel storend te worden.
Doe dan.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*pakt laatste trein naar Amsterdam
Klinkt goed. Klein bietje jaloers ook welquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De nieuwe zit onder mijn budget wat ik ervoor uitgetrokken heb. Scheelt iets meer dan 100 euro en dan is ie op de toekomst gebouwd. Upgrades kunnen er dan nog makkelijk in
Ben niet in Amsterdamquote:Op zondag 7 juni 2015 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*pakt laatste trein naar Amsterdam
Laatste, volgens mij heb ik ontdekt hoe het voelt als ik ovuleer. :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Opgewonden als geagiteerd? Of heel erg vrolijk? Of gewoon botergeil?
Ah goede tijden zijn dat.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatste, volgens mij heb ik ontdekt hoe het voelt als ik ovuleer. :$
Zou best kunnen hoor. Heel soms is het bij mij ook heel erg duidelijkquote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nergens voor nodigquote:
Noooooooo *stapt slaapdronken in auto*quote:Op zondag 7 juni 2015 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kut, zit ik in de verkeerde trein.
Als ik je het geluid liet horen van mijn laptop zou je snappen dat het weldegelijk ergens voor nodig isquote:
Mogg..Goedenavondquote:
Ohwquote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je het geluid liet horen van mijn laptop zou je snappen dat het weldegelijk ergens voor nodig is
Wil je wel graag levend en in een stuk, dus duik maar snel weer in bed.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Noooooooo *stapt slaapdronken in auto*
Hele dag aan seks denken en niet meer rationeel kunnen denken als je mensen met baby's tegenkomt in de supermarkt, van mij mag het wel weer even afgelopen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah goede tijden zijn dat.
Ik mis ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlak naast Schiphol wonen is er niks bijquote:
In meerdere stukken is vaker van me genieten. Als een snackje.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je wel graag levend en in een stuk, dus duik maar snel weer in bed.
Ik heb m'n momenten :$quote:
Dit klinkt meer als zo'n oud vliegtuigje. Rotherrie.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een laptop willen die klinkt als een airbus.
Dat geluid.
Als je jeuk hebt maar niet kunt krabben is dat idd wel vervelend.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hele dag aan seks denken en niet meer rationeel kunnen denken als je mensen met baby's tegenkomt in de supermarkt, van mij mag het wel weer even afgelopen zijn.
Je bent schattig als je in verkleinwoorden praat.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
In meerdere stukken is vaker van me genieten. Als een snackje.
Soms valt het celibaat mij zwaar.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt maar niet kunt krabben is dat idd wel vervelend.
Whahahaquote:
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je jeuk hebt maar niet kunt krabben is dat idd wel vervelend.
Hehe.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als zo'n oud vliegtuigje. Rotherrie.
Blitzkriegassociaties, bijna
Ik ben een verkleinwoord met beentjesquote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent schattig als je in verkleinwoorden praat.
Er gaat een wereld voor me open. *maakt notitiesquote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.
Mensje.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben een verkleinwoord met beentjes
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent schattig als je in verkleinwoorden praat.
quote:"Mag ik een kopje thee met een klontje suiker en een lepeltje?"
"May I have a cup of tea with a sugar cube and a spoon?"
Alternatively:
"Mag ik een kop thee met een klont suiker en een lepel?"
"Can I have a big cup of tea with a clump of sugar and a ladle?"
Ik weet er ook niets van. Zeg maar watquote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open. *maakt notities
Soms kan krabben ook prima :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.
Jawel, al moet ik wel uitkijken dat ie niet oververhit raakt waardoor er misschien dingen van binnen kapot gaanquote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe.
Is hij behalve het geluid nog wel oke?
Daarom.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat, want ik ben verliefd als een bakvisje.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet er ook niets van. Zeg maar watKan niets bewerkstelligen als het om vrouwelijk genot gaat.
Is wel irritant natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, al moet ik wel uitkijken dat ie niet oververhit raakt waardoor er misschien dingen van binnen kapot gaan
Hij wordt er wel wat slomer van namelijk
Ja daarom. En zo oud is dat ding nou ook nog weer nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel irritant natuurlijk.
Maar laptops zijn zo duur.
NEVAHHHH.gifquote:
Ja, hier.quote:
Ik ben altijd nuchter.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nuchter als in down to earth? Ja.
Als in onbeschonken? Het is zaterdag.
Zeggen ze altijd tegen losers.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:40 schreef FrauMilena het volgende:
noch n schluck, noch n schluck, noch n schluck, yap.
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. Dan is het niet op jou van toepassing.
Trusten!
Burger King viel tegen vandaag. Ik probeerde eens iets anders, zo'n long chicken, maar die was wel erg zout vond ik.quote:
die wings von kentucky das macht die plautze so luckyyyyyyyquote:Op zondag 7 juni 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Burger King viel tegen vandaag. Ik probeerde eens iets anders, zo'n long chicken, maar die was wel erg zout vond ik.
Mohquote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zaterdagavond half 1 en ik ben niet uit, ik heb geen drankjes onder handbereik, ik zit alleen maar te staren naar grafiekjes. Kutleven, echt waar.
Minions zijn niet cool?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die krengen zo gigantisch ongrappig....
Okequote:Op zondag 7 juni 2015 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
die wings von kentucky das macht die plautze so luckyyyyyyy
Op Minions hatenquote:
"We have liftoff."quote:Op zondag 7 juni 2015 00:47 schreef Dqod het volgende:
Fwuup-fwuup---VROAAAAAAAAAAAPPP
Aldus mijn laptop
Back ups maken. Wel op blijven letten.quote:
Het is toch zaterdag? Ik neem het er een keertje lekker van nu ik niet om 10 uur met Kaneeltje in bed hoef te gaan liggen.quote:
Because I'm gett'n high :$quote:
Een feestje? Bij mij is het inderdaad altijd feest maar ik ben gewoon thuis.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Back ups maken. Wel op blijven letten.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch zaterdag? Ik neem het er een keertje lekker van nu ik niet om 10 uur met Kaneeltje in bed hoef te gaan liggen.Ik kan in m'n bed liggen wanneer ik maar wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan in m'n bed liggen wanneer ik maar wil
Ik ook, dus ik ben er de hele dag al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |