die wings von kentucky das macht die plautze so luckyyyyyyyquote:Op zondag 7 juni 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Burger King viel tegen vandaag. Ik probeerde eens iets anders, zo'n long chicken, maar die was wel erg zout vond ik.
Mohquote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Het is zaterdagavond half 1 en ik ben niet uit, ik heb geen drankjes onder handbereik, ik zit alleen maar te staren naar grafiekjes. Kutleven, echt waar.
Minions zijn niet cool?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind die krengen zo gigantisch ongrappig....
Okequote:Op zondag 7 juni 2015 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
die wings von kentucky das macht die plautze so luckyyyyyyy
Op Minions hatenquote:
"We have liftoff."quote:Op zondag 7 juni 2015 00:47 schreef Dqod het volgende:
Fwuup-fwuup---VROAAAAAAAAAAAPPP
Aldus mijn laptop
Back ups maken. Wel op blijven letten.quote:
Het is toch zaterdag? Ik neem het er een keertje lekker van nu ik niet om 10 uur met Kaneeltje in bed hoef te gaan liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I'm gett'n high :$quote:
Een feestje? Bij mij is het inderdaad altijd feest maar ik ben gewoon thuis.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Back ups maken. Wel op blijven letten.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch zaterdag? Ik neem het er een keertje lekker van nu ik niet om 10 uur met Kaneeltje in bed hoef te gaan liggen.Ik kan in m'n bed liggen wanneer ik maar wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan in m'n bed liggen wanneer ik maar wil
Ik ook, dus ik ben er de hele dag al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |