Ik weet er ook niets van. Zeg maar watquote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open. *maakt notities
Soms kan krabben ook prima :$quote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je moet ook niet krabben. Meer strelen/wrijven.
Jawel, al moet ik wel uitkijken dat ie niet oververhit raakt waardoor er misschien dingen van binnen kapot gaanquote:Op zondag 7 juni 2015 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe.
Is hij behalve het geluid nog wel oke?
Daarom.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dat, want ik ben verliefd als een bakvisje.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet er ook niets van. Zeg maar watKan niets bewerkstelligen als het om vrouwelijk genot gaat.
Is wel irritant natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, al moet ik wel uitkijken dat ie niet oververhit raakt waardoor er misschien dingen van binnen kapot gaan
Hij wordt er wel wat slomer van namelijk
Ja daarom. En zo oud is dat ding nou ook nog weer nietquote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is wel irritant natuurlijk.
Maar laptops zijn zo duur.
NEVAHHHH.gifquote:
Ja, hier.quote:
Ik ben altijd nuchter.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nuchter als in down to earth? Ja.
Als in onbeschonken? Het is zaterdag.
Zeggen ze altijd tegen losers.quote:Op zondag 7 juni 2015 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
Meedoen is belangrijker dan winnen.![]()
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:40 schreef FrauMilena het volgende:
noch n schluck, noch n schluck, noch n schluck, yap.
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh. Dan is het niet op jou van toepassing.
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |