Als ik dat eerste voorgeschoteld zou krijgen slaat mijn brein op hol.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag als lunch deze combinatie maar weer eens genuttigd en aansluitend volop acclimatiseren. Is tenslotte woensdag(en morgen,donderdag,zetten we er nog een tandje bij gezien de voorspelde hoge temperaturen..)
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij daar foto's van maakt en aan zijn ouders laat zien dan score je wel hoge punten in zelfredzaamheid in de keuken natuurlijk
Zo, klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Had gegrilde zeebaars met gembersaus en witte rijst
Elke dag ofwel red-bull ofwel Fernandes mi gado. Zijn jouw tanden nog wel redelijk heel offe?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag als lunch deze combinatie maar weer eens genuttigd en aansluitend volop acclimatiseren. Is tenslotte woensdag(en morgen,donderdag,zetten we er nog een tandje bij gezien de voorspelde hoge temperaturen..)
Ik heb het laten klaarmaken bij een Vietnamees restaurant hoorquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo, klinkt niet verkeerd
Spaghetti met tomatensaus en koffie, veel water en gembersnoepjes
Ja, ik dacht.... Laat ik eens wat anders doen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het laten klaarmaken bij een Vietnamees restaurant hoor
Koffie in je spaghetti?
Ik heb al mijn tanden nog.Sterk gebit dat ook goed onderhouden wordt. Zelfs geen tandsteen! Nooit!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag ofwel red-bull ofwel Fernandes mi gado. Zijn jouw tanden nog wel redelijk heel offe?
Wat een goed idee van je!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Denk dat ik vandaag eens wat spullen voor Sangria haalZal morgen wel lekker zijn!
Hm, klinkt lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:21 schreef minilot het volgende:
Vanavond van dittum!
http://thewoksoflife.com/2015/06/crab-fried-rice/
ik had deze gisteren opgeslagen, en wil ze eigenlijk zo maken - maar ik heb geen melkpoeder (en te lui om naar de supermarkt te wandelen,quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:17 schreef minilot het volgende:
Ik ben op het moment deze broodjes aan het maken:
http://www.mellownspicy.c(...)rolls-yeasted-bread/
En die eten we ergens vanavond op met aardappel/spinazie/kerriesoep.
Mag ik vragen hoe lang je nou op zo'n terras zit? Aangezien je zo'n flesje champagne/wijn niet zo op hebt om 10 's ochtends neem ik aan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Belooft vandaag een heeeele lange dag te worden (vanwege het mooie weer) dus alvast begonnen met een veredelde brunch terwijl de drank alvast koud staat.}) Tis tenslotte donderdag en de eerste studenten die vrij van hun examens zijn (en op de uitslag wachten) zijn al in de stad gesignaleerd en doen gek...
Ikke wel, ik heb daar een bus van staan. Krijg je lekker broodkruim van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:54 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
ik had deze gisteren opgeslagen, en wil ze eigenlijk zo maken - maar ik heb geen melkpoeder (en te lui om naar de supermarkt te wandelen,). ik weet niet in hoeverre dat 'n probleem is - misschien is een beetje extra bloem en melk ook een idee - heb jij ze met melkpoeder gemaakt?
Lekker hoor ! Goed voor elkaar haha. Ik ben zo'n student maar helaas ben ik pas over een maand vrij van tentamens, verslagen en dergelijkequote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Belooft vandaag een heeeele lange dag te worden (vanwege het mooie weer) dus alvast begonnen met een veredelde brunch terwijl de drank alvast koud staat.}) Tis tenslotte donderdag en de eerste studenten die vrij van hun examens zijn (en op de uitslag wachten) zijn al in de stad gesignaleerd en doen gek...
dankje! ik ga 't eens proberenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ikke wel, ik heb daar een bus van staan. Krijg je lekker broodkruim van.![]()
Maar geen ramp als je het er niet instopt hoor. Beteje extra bloem en melk (van allebei een eetlepel) kan inderdaad.
Rijstwafels krijg ik nooit weg, ze hadden toen ooit die wafels met een kaas/paprika chemisch laagje, bestaan die nog?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
rijstwafels met kaas en salami.
straks aardbeien![]()
Je moet ook de neutrale nemenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rijstwafels krijg ik nooit weg, ze hadden toen ooit die wafels met een kaas/paprika chemisch laagje, bestaan die nog?
Zelfde als een broodje of the horror beschuitje/cracker met pindakaastis dat meneer Houdjemond het eet..
En?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef Geerd het volgende:
Heuj!!
[ afbeelding ]
Kip zit er in 800 gram 45min over 20 min omdraaien en de aardappeltjes erbij.
Ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En?![]()
Ik kreeg gebakken rijst met boontjes, erwtjes, paprika, omelet en worst.
Toe een minicornetto.
Oh, maar daar heb ik nu wel zin inquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:08 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aardappeltjes moesten eigenlijk apart wist ik wel worden zacht door de kip maarja voor de eerst keer
Smaakte best wel lekker trouwens die aardappels met dat kip vochtquote:
Hoelang ik op het terras zit? Als ik het naar mijn zin heb heeeel lang ( = paar uurtjes = hele middag? ) en als er bekenden langskomen dan wil dat ook overlopen in de vooravond en wordt er meestal door mij besloten met zijn allen ergens te gaan happen. Uiteraard my treat want zo heurtquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik vragen hoe lang je nou op zo'n terras zit? Aangezien je zo'n flesje champagne/wijn niet zo op hebt om 10 's ochtends neem ik aan.
Jij zit altijd op je mobiel bij vrienden etc??quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:22 schreef emmyemmy het volgende:
Met bekenden eten, hmhm. Maar wel altijd alleen jouw eten op tafel zien
Nee. Ik zeg dat ik op zijn foto's op tafel altijd maar eten voor 1 persoon zie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij zit altijd op je mobiel bij vrienden etc??
Ik had nu gril met oven gedaan 220C, onderste plank zeg maar was bang dat het boven in te hard zou gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:26 schreef Myraela het volgende:
Nooit last van zachte aardappels. Gooi ze altijd bij de kip.
Je post elke dag al je maaltijden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:44 schreef Iwanius het volgende:
Goed lezen is zeker niet aan jou besteedt.Dat blijkt wel toen je het stukje "als" miste. Daarbij gaat het om mij als gastheer en niet zo om hen als ik bezoek heb. Ik maak foto's op dat moment van mijn eten (of de hele tafel soms) maar ik ga niet voor die paar zeurders op FOK! met hun aannames ook foto's van anderen hun gerechten maken. Stelt men ook niet op prijs als ik hen ophoud met eten omdat ik perse voor emmyemmy of wie dan ook een foto van hun gerecht moet maken.
Daarbij ben ik niet getrouwd (maar niet alleen) en is het dus logisch dat je vaak alleen mijn bezigheden ziet gedurende de dag.
Ik ben trotsquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aardappeltjes moesten eigenlijk apart wist ik wel worden zacht door de kip maarja voor de eerst keer
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoelang ik op het terras zit? Als ik het naar mijn zin heb heeeel lang ( = paar uurtjes = hele middag? ) en als er bekenden langskomen dan wil dat ook overlopen in de vooravond en wordt er meestal door mij besloten met zijn allen ergens te gaan happen. Uiteraard my treat want zo heurthet.
On topic.
Na de brunch aansluitend dit als lunch genomen om de trek helemaal te stillen (aspergesoep met brood vult mij niet echt)en de fles daarna verder te legen met wat pafferts. Uurtje of wat geleden dit als avondhap genuttigd(zaaaalig!) en nu alweer een tijdje heerlijk aan het acclimatiseren.Straks ff kijken welke horeca-uitbater ik ga 'lastig vallen' voor de rest van de avond.
![]()
Tis tenslotte een fraaie donderdag! Morgen doen we er een tandje bij want....het wordt nog warmer en het weekend staat dan voor de deur.![]()
![]()
![]()
Lekker hoor! Dot (echte) mayo bij de aardappels, smullenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
en maar zeuren en zeiken wanneer Iwanius iets postquote:
Eerst maar eens een ovenschotel halenquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker hoor! Dot (echte) mayo bij de aardappels, smullen
Veel plezier ermee! Ik verwacht morgen toch wel witlof ham/kaas van je![]()
Ik ga denk dat morgen maken. Of spareribs.
Kippenpoten kun je een stuk goedkoper krijgen, in de supermarkt 2,50 per kilo, bij de turk 14 euro voor 10kg.(~35 poten zijn dat) Komt volgens mij doordat er meer vraag naar kipfilet is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:15 schreef Geerd het volgende:
Anders was het vandaag een mixed grill van thuisbezorgd.nl totaal 14,50,-
Vandaag 2kippenbouten a 3,80 plus aardappels 2?? plus elektriciteit (3100 watt) 1 euro??
Bespaart 7,80 ,- bestel toch wel 2 x per week 15,60, 288/15,60= 18 weken heb ik hem eruit
Theoretisch dan
Werk je ook of heb je een rijke familie die dit financiert? Dat vroeg ik me wel eens af.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoelang ik op het terras zit? Als ik het naar mijn zin heb heeeel lang ( = paar uurtjes = hele middag? ) en als er bekenden langskomen dan wil dat ook overlopen in de vooravond en wordt er meestal door mij besloten met zijn allen ergens te gaan happen. Uiteraard my treat want zo heurthet.
On topic.
Na de brunch aansluitend dit als lunch genomen om de trek helemaal te stillen (aspergesoep met brood vult mij niet echt)en de fles daarna verder te legen met wat pafferts. Uurtje of wat geleden dit als avondhap genuttigd(zaaaalig!) en nu alweer een tijdje heerlijk aan het acclimatiseren.Straks ff kijken welke horeca-uitbater ik ga 'lastig vallen' voor de rest van de avond.
![]()
Tis tenslotte een fraaie donderdag! Morgen doen we er een tandje bij want....het wordt nog warmer en het weekend staat dan voor de deur.![]()
![]()
![]()
Klopt en en ik had het dus over 'bekenden' die weleens langskwamen waardoor ik dus bezoek krijg. Ka ching! vandaag een bekende die mee acclimatiseert!quote:
quote:
Ik moet nog steeds voor m'n centjes werken. Rijke familie? Mocht ik willen...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:07 schreef sirdanilot het volgende:
Werk je ook of heb je een rijke familie die dit financiert? Dat vroeg ik me wel eens af.
Verder vind ik het altijd wel leuke posts hoor van jou, begrijp me niet verkeerd.
Maar wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:05 schreef Iwanius het volgende:
Ik moet nog steeds voor m'n centjes werken. Rijke familie? Mocht ik willen...
Oh wist niet dat je al wat ouder was. Dat verklaart wel, boeit de vele alcohol en het roken ook niet zo meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Heb vroeger altijd heel zunig geleefd en als je spaart heb je wat op oudere leeftijd zoals dat heet.
Verder:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:19 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een salade met citroen kappertjes dressing, bosui, tomaat, paprika, komkommer,tuinkers en gegrilde Chili haloumi erbij eigen gebakken zuurdesem brood met ailoli
Ah tof, succes! Mooie motor trouwens!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:50 schreef Geerd het volgende:
Ze hadden nog wat staan bij de Action
[ afbeelding ]
Zo meteen maar eens een pizza erin eens kijken hoe dat gaat
Dank u!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah tof, succes! Mooie motor trouwens!
Haal je zelf de groenten erbij?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een cola berenburg en een aardbeienschelp an een goede bakkerij
Vanavond gourmetten. Een echte met dat iedereen zo'n bakje vlees krijgt, vooral zonder groenten. Echt iets voor mij
Pizza hoeft niet in een ovenschaalquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:50 schreef Geerd het volgende:
Ze hadden nog wat staan bij de Action
[ afbeelding ]
Zo meteen maar eens een pizza erin eens kijken hoe dat gaat
Ieder een eigen bakje? Wat erg. Ook ieder een eigen hoekje op de gourmetplaat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een cola berenburg en een aardbeienschelp an een goede bakkerij
Vanavond gourmetten. Een echte met dat iedereen zo'n bakje vlees krijgt, vooral zonder groenten. Echt iets voor mij
:p pizza was niet zo volgende keer iets hoger onder het grill elementquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pizza hoeft niet in een ovenschaal
En niet in een ovenschaal. Dan blijft ie zompig.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
:p pizza was niet zo volgende keer iets hoger onder het grill element
geniet erg van je posts keep them comingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Heb vroeger altijd heel zunig geleefd en als je spaart heb je wat op oudere leeftijd zoals dat heet.
Verder:
[ afbeelding ]
Nee had ik ook niet gedaan beetje onhandig getypt iddquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niet in een ovenschaal. Dan blijft ie zompig.
Haha ik had al tomataatjes gegoogledquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hollandse tomatensoep van 2,5 kg Hollandse tomatenmet gepofte tomaatjes en brood met aioli
Is intussen wel bekend dat ik jonger dan Golfer ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
Oh wist niet dat je al wat ouder was. Dat verklaart wel, boeit de vele alcohol en het roken ook niet zo meer.
Dank.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik had al tomataatjes gegoogled
Witlof was lekker! Zo lekker chipitos
Justnuts?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:37 schreef minilot het volgende:
Zaterdagse kantoorknabbel: rozijnen, kokos en hazelnoten
[ afbeelding ]
Dat sowieso! en is een heerlijke comboquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, zelf gemixt. Honderd keer goedkoper
Ik zou ook wel een biertje lusten! Die liggen hier weliswaar op kantoor in de koelkast, maar ik moet nog best even doorwerken, dus maar beter nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:07 schreef CountingStars het volgende:
OT, nu een biertje en straks wat borrelnootjes
Leuk! Robin had een stukje erover vorig jaar: http://www.aziatische-ingredienten.nl/tong-tong-fair-2014/quote:Op zondag 7 juni 2015 10:28 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ontbeten met een plak gister gebakken cake![]()
En vanmiddag gaan we naar de tong tong fair in den haag, iemand tips wat we daar echt niet moeten missen toevallig?
Ook een kom?quote:
Zonder snacks?quote:
Ik zie em iedere keer liggen in de super maar nog niet meegenomen. Is het wat?quote:
Ik vind hem erg lekker, lekker zoet! En roze!quote:Op zondag 7 juni 2015 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zonder snacks?
[..]
Ik zie em iedere keer liggen in de super maar nog niet meegenomen. Is het wat?
Ik neem straks een snickers ijsreep
Ik hou niet van koffie dus die espresso valt sowieso af. Wel jammer opzich want heeft wel pure chocolade.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:11 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik vind hem erg lekker, lekker zoet! En roze!Heb ook de espresso geprobeerd. Die was ook wel te doen, maar de pink is veul lekkerder!
Wat had je gisteren uiteindelijk gegeten bij de Tong Tong Fair?quote:Op maandag 8 juni 2015 12:53 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zachte eigengebakken zuurdesem bolletjes met lekkers erop
Voor zoiets heb ik doorgaans een standaard zelfmaak-'woksausje':quote:Op maandag 8 juni 2015 15:42 schreef mascara-klodder het volgende:
Straks kipfilet, tomaat, paksoi en taugé roerbakken met rijst en pindasaus erbij.
Of heeft iemand anders een beter idee dan die pindasaus? Misschien zo'n woksaus?
Moet nog naar de winkel zo.
dit gaat 'm worden, tnxquote:Op maandag 8 juni 2015 15:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Voor zoiets heb ik doorgaans een standaard zelfmaak-'woksausje':
2 el sojasaus
stukje fijngeraspte gember
teentje fijngeraspte knoflook
1 tl oestersaus
1 tl suiker
1/2 tl sesamolie
1 el Shaoxing rijstwijn (sherry of mirin kan ook)
Gewoon door elkaar roeren en als woksaus gebruiken![]()
Eet smakelijk dan!quote:Op maandag 8 juni 2015 16:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dit gaat 'm worden, tnx
Alleen even oestersaus halen zo.
Enneh, voor extra indikken kun je altijd een lepeltje maïzena tot papje roeren met wat koud water en dat aan het einde in je wok gieten en goed doorrroeren tot de ingedikte saus goed aan je kip en groenten hecht.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dit gaat 'm worden, tnx
Alleen even oestersaus halen zo.
Hee, dat ligt hier ook in de koelkast klaar voor vanavond! Zalmboks!quote:
Mmmquote:Op maandag 8 juni 2015 16:05 schreef Geerd het volgende:
Net op
[ afbeelding ]
![]()
Uhmz stond 12/tot 14 min op maar ik had er 2 had ik beter 20 aan kunnen houden denk ik??
Ja het smolt gewoon op de tongquote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mmm
Zalm hoeft niet helemaal doorbakken hoor, sterker nog, ietsje rauw in het midden wordt beschouwd als perfect!
Uhmzz nog eens de verpakking gelezen, gekweekte zalm uit Noorwegen,quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mmm
Zalm hoeft niet helemaal doorbakken hoor, sterker nog, ietsje rauw in het midden wordt beschouwd als perfect!
Is deze vraag wel voor mij of voor Minilot?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz nog eens de verpakking gelezen, gekweekte zalm uit Noorwegen,
Heb jij wel echte wilde zalm?
Ohwja verkeerdequote:Op maandag 8 juni 2015 16:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Is deze vraag wel voor mij of voor Minilot?
Als het qua budget even kan vraag ik bij de visboer om wilde zalm, en als het echt moet haal ik het bij de supermarkt uit de vriezer. En ook al staat daar dan 'wilde' zalm op, dat geloof ik meestal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door uniekhoorn op 08-06-2015 20:07:18 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Saté kambing, gado gado, vegetarische nasi rames, loempia en samen 8 soorten ijsquote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat had je gisteren uiteindelijk gegeten bij de Tong Tong Fair?
Ik heb een kuipje gekregen. Tis nieuwe aioli van Chovi (die normaal gele kuipjes) en heet 'Salsa la Brava'. Erg lekker!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Prego het volgende:
[..]
hoe pittig gemaakt?
OT: Bier van een producteur hier verderop![]()
Valt toch wel mee? Lichaamsfuncties doen het nog allemaal en ik loop ook nog steeds recht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor de AA (anonieme acclimatiseerders) voor jou Iwanius? Die partij alcohol die jij dagelijks weg werkt is niet te zuinig
je lever geeft pas duidelijke signalen als hij al bijna dood is.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Lichaamsfuncties doen het nog allemaal en ik loop ook nog steeds recht.
Vaak in combi met geen eten vitamine gebrek ontstaan er problemen, gezien de eetlust van iwa zal het allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
je lever geeft pas duidelijke signalen als hij al bijna dood is.
kun je eens iets uitgebreider op het acclimatiseringsproces ingaanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:30 schreef Iwanius het volgende:
Heerlijk huiselijk maal als avondeten.![]()
Morgen en donderdag schijnen 2 schitterende dagen te worden dus dat worden geheid 2 'lange' dagen voor mij
daar heb jij geen verstand van.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak in combi met geen eten vitamine gebrek ontstaan er problemen, gezien de eetlust van iwa zal het allemaal wel meevallen
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je eens iets uitgebreider op het acclimatiseringsproces ingaan
Minstens 200 km hardlopenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Burgerking... 20 kaasballetjes + whopper + long chicken
Dayumm 20 chili cheese nuggetsquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Burgerking... 20 kaasballetjes + whopper + long chicken
Blijf volgen ! U wordt getrakteerd op mooie pics !! Ik vind het iig altijd wel mooi!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd wat hij doet
Uw zoekbewerking - gronkendark - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:40 schreef 0108daniel het volgende:
Straks als ontbijt gronkendark met een stuk ontbijtkoek en melk.
Het komt ook niet uit Nederland.quote:Op woensdag 10 juni 2015 01:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - gronkendark - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Nou vertel
Speciaal voor jou Mortaxx:quote:
Lekker recept! Die ga ik bewaren voor als ik een bbq hebquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:54 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Wij aten gister Thaise saté van de barbecue. Superlekker!
Heb 'm ook opgeslagen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker recept! Die ga ik bewaren voor als ik een bbq heb
Ugggh, ik wil ook wel Schmidt!quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:12 schreef Iwanius het volgende:
Inmiddels terug in Rotterdam en alvorens te gaan acclimatiseren even de lijn doorgetrokken van hedenmorgen met de bubbels/steaktartaar combinatie en wel bij Schmidt met voor de lunch opnieuw deze *burp*verwennerij genuttigd. Daarna richting m'n plek gereden voor het terraswerk en daar in de acclimatiseringsmode.(heerlijke foie gras btw.) gegaan.
Tis tenslotte alweer woensdagmiddag.
Was ie niet lekker?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Skeletor. het volgende:
Goed, het is de zeetong in gorgonzolasaus geworden. Wel de laatste keer voor mij.
Tuurlijk. Dat is vaak het lekkerst mits het wel goeie is natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
Is dat een radartoren of een oublie? Als je hem opeet zou ik toch zeker wel voor een oubliehoorntje gaan.. Die droge eetpapiermeuk is lang zo lekker niet
Nee, saus was te dik en zwaar. Groenten waren gaar, salade om te huilen: droge rauwe wortel en witte kool, enkele blaadjes babyleaf en sneue snippers rode ui. De Crohn vond voornamelijk die geconcentreerde saus niet zo leuk. Blergh! Vanavond weer uit eten en zondag ook, waarschijnlijk weer in deze tentquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was ie niet lekker?
Zo nog wat rijsttoastjes met pittige aïoli
Wat maak/heb je allemaal voor lekkers?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Een Jillz orange
En druk bezig met de voorbereidingen voor de BBQ straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag linzensoep, met allerlei pruttel die goed is voor vegetariërs![]()
Kipfilet gemarineerd in kerrie, kipfilet gemarineerd in smokey BBQ, varkenshaassaté, speklapjes gemarineerd in kerrie, varkensfiletlapjes in paprika-pepermarinade, hamburgers en sashlicks zelfgemaakt ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat maak/heb je allemaal voor lekkers?
Net weer met de afdeling een zak pindapepsils gedeeld. Zo handig, alle samples die we hebben.
Hoe laat gingen wij ook alweer eten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kipfilet gemarineerd in kerrie, kipfilet gemarineerd in smokey BBQ, varkenshaassaté, speklapjes gemarineerd in kerrie, varkensfiletlapjes in paprika-pepermarinade, hamburgers en sashlicks zelfgemaakt ook.
Alleen de merquez heb ik niet zelfgedraaid
Salade en stokbrood met smeersels erbij.
Ze waren slap en uitgedroogdquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Klinkt niet goed nee. En nu moet je er nog 2x heen. Gelukkig is t een Italiaan en hebben die van alles.
Alleen groenten gaar vind ik niet gek. Heb ze ook liever gegaard dan dat geknauw als een konijntje (moet geen papje zijn, dat niet).
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef Azorius het volgende:
LinzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag linzensoep, met allerlei pruttel die goed is voor vegetariërs![]()
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:05 schreef Azorius het volgende:
Zo ziet mijn wc er ook uit na een zaterdag zuipen op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag linzensoep, met allerlei pruttel die goed is voor vegetariërs
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo ziet mijn wc er ook uit na een zaterdag zuipen op zondag
Nou nou, wat complimenteusquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mooi zo!! Patat ijsje en veel waterquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:35 schreef Azorius het volgende:
[..]
Nou nou, wat complimenteus. Smaakt wel goed gelukkig.
Zo ziet snert er ook uit maar is wel lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
steak tartaar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
On topic.
Het is uiteindelijk een bekend oud Rotterdams etablissement geworden voor de lunch en waar we bijna klaar zijn. Dit is/was de drank,Hier wordt het voorgerecht aan tafel bereidt en zo ziet het eruit wanneer bereidt.
Rara waar zitten we?(eitje voor de Rotterdammers onder ons en de rest van het eten volgt later op de dag.)
Ik vond ze er door het metallic-laagje niet zo smakelijk uitzien, een beetje grijzigquote:
Wat is er zo gek aan die vraag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:04 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
On topic.
Het is uiteindelijk een bekend oud Rotterdams etablissement geworden voor de lunch en waar we bijna klaar zijn. Dit is/was de drank,Hier wordt het voorgerecht aan tafel bereidt en zo ziet het eruit wanneer bereidt.
Rara waar zitten we?(eitje voor de Rotterdammers onder ons en de rest van het eten volgt later op de dag.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |