dankje! ik ga 't eens proberenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ikke wel, ik heb daar een bus van staan. Krijg je lekker broodkruim van.![]()
Maar geen ramp als je het er niet instopt hoor. Beteje extra bloem en melk (van allebei een eetlepel) kan inderdaad.
Rijstwafels krijg ik nooit weg, ze hadden toen ooit die wafels met een kaas/paprika chemisch laagje, bestaan die nog?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
rijstwafels met kaas en salami.
straks aardbeien![]()
Je moet ook de neutrale nemenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rijstwafels krijg ik nooit weg, ze hadden toen ooit die wafels met een kaas/paprika chemisch laagje, bestaan die nog?
Zelfde als een broodje of the horror beschuitje/cracker met pindakaastis dat meneer Houdjemond het eet..
En?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef Geerd het volgende:
Heuj!!
[ afbeelding ]
Kip zit er in 800 gram 45min over 20 min omdraaien en de aardappeltjes erbij.
Ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En?![]()
Ik kreeg gebakken rijst met boontjes, erwtjes, paprika, omelet en worst.
Toe een minicornetto.
Oh, maar daar heb ik nu wel zin inquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:08 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aardappeltjes moesten eigenlijk apart wist ik wel worden zacht door de kip maarja voor de eerst keer
Smaakte best wel lekker trouwens die aardappels met dat kip vochtquote:
Hoelang ik op het terras zit? Als ik het naar mijn zin heb heeeel lang ( = paar uurtjes = hele middag? ) en als er bekenden langskomen dan wil dat ook overlopen in de vooravond en wordt er meestal door mij besloten met zijn allen ergens te gaan happen. Uiteraard my treat want zo heurtquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:08 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik vragen hoe lang je nou op zo'n terras zit? Aangezien je zo'n flesje champagne/wijn niet zo op hebt om 10 's ochtends neem ik aan.
Jij zit altijd op je mobiel bij vrienden etc??quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:22 schreef emmyemmy het volgende:
Met bekenden eten, hmhm. Maar wel altijd alleen jouw eten op tafel zien
Nee. Ik zeg dat ik op zijn foto's op tafel altijd maar eten voor 1 persoon zie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij zit altijd op je mobiel bij vrienden etc??
Ik had nu gril met oven gedaan 220C, onderste plank zeg maar was bang dat het boven in te hard zou gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:26 schreef Myraela het volgende:
Nooit last van zachte aardappels. Gooi ze altijd bij de kip.
Je post elke dag al je maaltijden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:44 schreef Iwanius het volgende:
Goed lezen is zeker niet aan jou besteedt.Dat blijkt wel toen je het stukje "als" miste. Daarbij gaat het om mij als gastheer en niet zo om hen als ik bezoek heb. Ik maak foto's op dat moment van mijn eten (of de hele tafel soms) maar ik ga niet voor die paar zeurders op FOK! met hun aannames ook foto's van anderen hun gerechten maken. Stelt men ook niet op prijs als ik hen ophoud met eten omdat ik perse voor emmyemmy of wie dan ook een foto van hun gerecht moet maken.
Daarbij ben ik niet getrouwd (maar niet alleen) en is het dus logisch dat je vaak alleen mijn bezigheden ziet gedurende de dag.
Ik ben trotsquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aardappeltjes moesten eigenlijk apart wist ik wel worden zacht door de kip maarja voor de eerst keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |