Als ik dat eerste voorgeschoteld zou krijgen slaat mijn brein op hol.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag als lunch deze combinatie maar weer eens genuttigd en aansluitend volop acclimatiseren. Is tenslotte woensdag(en morgen,donderdag,zetten we er nog een tandje bij gezien de voorspelde hoge temperaturen..)
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij daar foto's van maakt en aan zijn ouders laat zien dan score je wel hoge punten in zelfredzaamheid in de keuken natuurlijk
Zo, klinkt niet verkeerdquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Had gegrilde zeebaars met gembersaus en witte rijst
Elke dag ofwel red-bull ofwel Fernandes mi gado. Zijn jouw tanden nog wel redelijk heel offe?quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:51 schreef Iwanius het volgende:
Vanmiddag als lunch deze combinatie maar weer eens genuttigd en aansluitend volop acclimatiseren. Is tenslotte woensdag(en morgen,donderdag,zetten we er nog een tandje bij gezien de voorspelde hoge temperaturen..)
Ik heb het laten klaarmaken bij een Vietnamees restaurant hoorquote:Op woensdag 3 juni 2015 20:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo, klinkt niet verkeerd
Spaghetti met tomatensaus en koffie, veel water en gembersnoepjes
Ja, ik dacht.... Laat ik eens wat anders doen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het laten klaarmaken bij een Vietnamees restaurant hoor
Koffie in je spaghetti?
Ik heb al mijn tanden nog.Sterk gebit dat ook goed onderhouden wordt. Zelfs geen tandsteen! Nooit!quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:20 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag ofwel red-bull ofwel Fernandes mi gado. Zijn jouw tanden nog wel redelijk heel offe?
Wat een goed idee van je!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:50 schreef Bienelientjee het volgende:
Denk dat ik vandaag eens wat spullen voor Sangria haalZal morgen wel lekker zijn!
Hm, klinkt lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:21 schreef minilot het volgende:
Vanavond van dittum!
http://thewoksoflife.com/2015/06/crab-fried-rice/
ik had deze gisteren opgeslagen, en wil ze eigenlijk zo maken - maar ik heb geen melkpoeder (en te lui om naar de supermarkt te wandelen,quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:17 schreef minilot het volgende:
Ik ben op het moment deze broodjes aan het maken:
http://www.mellownspicy.c(...)rolls-yeasted-bread/
En die eten we ergens vanavond op met aardappel/spinazie/kerriesoep.
Mag ik vragen hoe lang je nou op zo'n terras zit? Aangezien je zo'n flesje champagne/wijn niet zo op hebt om 10 's ochtends neem ik aan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Belooft vandaag een heeeele lange dag te worden (vanwege het mooie weer) dus alvast begonnen met een veredelde brunch terwijl de drank alvast koud staat.}) Tis tenslotte donderdag en de eerste studenten die vrij van hun examens zijn (en op de uitslag wachten) zijn al in de stad gesignaleerd en doen gek...
Ikke wel, ik heb daar een bus van staan. Krijg je lekker broodkruim van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:54 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
ik had deze gisteren opgeslagen, en wil ze eigenlijk zo maken - maar ik heb geen melkpoeder (en te lui om naar de supermarkt te wandelen,). ik weet niet in hoeverre dat 'n probleem is - misschien is een beetje extra bloem en melk ook een idee - heb jij ze met melkpoeder gemaakt?
Lekker hoor ! Goed voor elkaar haha. Ik ben zo'n student maar helaas ben ik pas over een maand vrij van tentamens, verslagen en dergelijkequote:Op donderdag 4 juni 2015 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Belooft vandaag een heeeele lange dag te worden (vanwege het mooie weer) dus alvast begonnen met een veredelde brunch terwijl de drank alvast koud staat.}) Tis tenslotte donderdag en de eerste studenten die vrij van hun examens zijn (en op de uitslag wachten) zijn al in de stad gesignaleerd en doen gek...
dankje! ik ga 't eens proberenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ikke wel, ik heb daar een bus van staan. Krijg je lekker broodkruim van.![]()
Maar geen ramp als je het er niet instopt hoor. Beteje extra bloem en melk (van allebei een eetlepel) kan inderdaad.
Rijstwafels krijg ik nooit weg, ze hadden toen ooit die wafels met een kaas/paprika chemisch laagje, bestaan die nog?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
rijstwafels met kaas en salami.
straks aardbeien![]()
Je moet ook de neutrale nemenquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rijstwafels krijg ik nooit weg, ze hadden toen ooit die wafels met een kaas/paprika chemisch laagje, bestaan die nog?
Zelfde als een broodje of the horror beschuitje/cracker met pindakaastis dat meneer Houdjemond het eet..
En?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:47 schreef Geerd het volgende:
Heuj!!
[ afbeelding ]
Kip zit er in 800 gram 45min over 20 min omdraaien en de aardappeltjes erbij.
Ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En?![]()
Ik kreeg gebakken rijst met boontjes, erwtjes, paprika, omelet en worst.
Toe een minicornetto.
Oh, maar daar heb ik nu wel zin inquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:08 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aardappeltjes moesten eigenlijk apart wist ik wel worden zacht door de kip maarja voor de eerst keer
Smaakte best wel lekker trouwens die aardappels met dat kip vochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |