Ja het smolt gewoon op de tongquote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mmm
Zalm hoeft niet helemaal doorbakken hoor, sterker nog, ietsje rauw in het midden wordt beschouwd als perfect!
Uhmzz nog eens de verpakking gelezen, gekweekte zalm uit Noorwegen,quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mmm
Zalm hoeft niet helemaal doorbakken hoor, sterker nog, ietsje rauw in het midden wordt beschouwd als perfect!
Is deze vraag wel voor mij of voor Minilot?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz nog eens de verpakking gelezen, gekweekte zalm uit Noorwegen,
Heb jij wel echte wilde zalm?
Ohwja verkeerdequote:Op maandag 8 juni 2015 16:35 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Is deze vraag wel voor mij of voor Minilot?
Als het qua budget even kan vraag ik bij de visboer om wilde zalm, en als het echt moet haal ik het bij de supermarkt uit de vriezer. En ook al staat daar dan 'wilde' zalm op, dat geloof ik meestal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door uniekhoorn op 08-06-2015 20:07:18 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Saté kambing, gado gado, vegetarische nasi rames, loempia en samen 8 soorten ijsquote:Op maandag 8 juni 2015 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat had je gisteren uiteindelijk gegeten bij de Tong Tong Fair?
Ik heb een kuipje gekregen. Tis nieuwe aioli van Chovi (die normaal gele kuipjes) en heet 'Salsa la Brava'. Erg lekker!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:46 schreef Prego het volgende:
[..]
hoe pittig gemaakt?
OT: Bier van een producteur hier verderop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |