quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:19 schreef Zo-is-dat het volgende:
Een salade met citroen kappertjes dressing, bosui, tomaat, paprika, komkommer,tuinkers en gegrilde Chili haloumi erbij eigen gebakken zuurdesem brood met ailoli
Ah tof, succes! Mooie motor trouwens!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:50 schreef Geerd het volgende:
Ze hadden nog wat staan bij de Action
[ afbeelding ]
Zo meteen maar eens een pizza erin eens kijken hoe dat gaat
Dank u!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah tof, succes! Mooie motor trouwens!
Haal je zelf de groenten erbij?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een cola berenburg en een aardbeienschelp an een goede bakkerij
Vanavond gourmetten. Een echte met dat iedereen zo'n bakje vlees krijgt, vooral zonder groenten. Echt iets voor mij
Pizza hoeft niet in een ovenschaalquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:50 schreef Geerd het volgende:
Ze hadden nog wat staan bij de Action
[ afbeelding ]
Zo meteen maar eens een pizza erin eens kijken hoe dat gaat
Ieder een eigen bakje? Wat erg. Ook ieder een eigen hoekje op de gourmetplaat?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net een cola berenburg en een aardbeienschelp an een goede bakkerij
Vanavond gourmetten. Een echte met dat iedereen zo'n bakje vlees krijgt, vooral zonder groenten. Echt iets voor mij
:p pizza was niet zo volgende keer iets hoger onder het grill elementquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pizza hoeft niet in een ovenschaal
En niet in een ovenschaal. Dan blijft ie zompig.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
:p pizza was niet zo volgende keer iets hoger onder het grill element
geniet erg van je posts keep them comingquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:09 schreef Iwanius het volgende:
Heb vroeger altijd heel zunig geleefd en als je spaart heb je wat op oudere leeftijd zoals dat heet.
Verder:
[ afbeelding ]
Nee had ik ook niet gedaan beetje onhandig getypt iddquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
En niet in een ovenschaal. Dan blijft ie zompig.
Haha ik had al tomataatjes gegoogledquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Hollandse tomatensoep van 2,5 kg Hollandse tomatenmet gepofte tomaatjes en brood met aioli
Is intussen wel bekend dat ik jonger dan Golfer ben.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
Oh wist niet dat je al wat ouder was. Dat verklaart wel, boeit de vele alcohol en het roken ook niet zo meer.
Dank.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik had al tomataatjes gegoogled
Witlof was lekker! Zo lekker chipitos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |