Heb de leukste al gepost denk ik:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg. Heb je nog meer leuke dromen
Die heb ik gemist volgens mij. Vertel hem nog eensquote:
OMG.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb de leukste al gepost denk ik:
- Bruno Mars op z'n kinderfiets
- Ik met mijn giraffe in de trein
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik gemist volgens mij. Vertel hem nog eens
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.
De zon ging onder en met een mooie zonsondergang boven de Maas galoppeerde ik met mijn giraffe over de Erasmusbrug. Ik wilde weer naar mijn kamer in Delft dus ik wilde de trein nemen. Op het perron werd ik echter tegengehouden door een conducteur.
"In de spits zijn alleen vouwgiraffes toegestaan meneer!" Daar had ik dus even niet aan gedacht. Dus ik klom van mijn giraffe af en probeerde hem op te vouwen. Nu had ik geen vouwgiraffe dus dat had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk samen met drie conducteurs mijn giraffe op weten te vouwen en kon ik mijn reis richting Delft vervolgen
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.
De zon ging onder en met een mooie zonsondergang boven de Maas galoppeerde ik met mijn giraffe over de Erasmusbrug. Ik wilde weer naar mijn kamer in Delft dus ik wilde de trein nemen. Op het perron werd ik echter tegengehouden door een conducteur.
"In de spits zijn alleen vouwgiraffes toegestaan meneer!" Daar had ik dus even niet aan gedacht. Dus ik klom van mijn giraffe af en probeerde hem op te vouwen. Nu had ik geen vouwgiraffe dus dat had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk samen met drie conducteurs mijn giraffe op weten te vouwen en kon ik mijn reis richting Delft vervolgen
Mijn kleine neefje is ook dol op dit verhaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit met tranen in m'n ogen dit te lezen. Ik moet me inhouden om niet keihard te lachen hier.
Er staat niets over giraffen in mijn dromenboek.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn kleine neefje is ook dol op dit verhaal
Mijn hemel. Wat neem jij plint?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
gelukkig zit ik hier alleenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
vouwgiraffequote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
omg, de aarde is niet meer rondquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Gloeiende
Ik ga denkik Frank nog tof vinden ook, relaxte kerel is het gewoon.
Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar ik heb gewoon met een prettig gevoel geluisterd vanmiddag.
Jenk_DeH?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
Als Pandaplint ooit weer onder moet duiken weten we alvast wat zijn nieuwe username wordt.
Heb vandaag weer niet goed kunnen luisteren maar ik hoorde heel zachtjes Landslide voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Gloeiende
Ik ga denkik Frank nog tof vinden ook, relaxte kerel is het gewoon.
Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar ik heb gewoon met een prettig gevoel geluisterd vanmiddag.
Je moet je collega opvoeden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb vandaag weer niet goed kunnen luisteren maar ik hoorde heel zachtjes Landslide voorbij komen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
Als Pandaplint ooit weer onder moet duiken weten we alvast wat zijn nieuwe username wordt.
Morgen weer aan de bakquote:
Als je niet in Holy Moly zit dan vouw ik je dubbel alsof je een giraffe bent die in de trein gestopt moet worden.quote:
Ik kan niet luisterenquote:
Ben je weer beurs?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren
Hou me ff op de hoogteuiteraard ook of de jingle weer wordt gebruikt
Jup, hele weekquote:
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beursquote:
Megafestatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beurs
twitter:Robstenders twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:04:49@JeroenvanInkel @wilbertmutsaers hij heeft gelijk Jeroen ik mocht echt blijven. Heeft me zelfs nog proberen over te halen. reageer retweet
Daar ben ik nooit geweest.quote:
beetje jammer van Jeroen van Inkel dingen op Twitter beweren die niet waar zijn. Volgens mij heeft Stenders wel eens vaker door laten schemeren dat hij op zijn 50e weg wil gaan bij 3FMquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:11 schreef Sersjee het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:04:49@JeroenvanInkel @wilbertmutsaers hij heeft gelijk Jeroen ik mocht echt blijven. Heeft me zelfs nog proberen over te halen. reageer retweet
Ik weet niet hoe groot de drol is die bij Jeroen dwars zit, maar het komt nogal sneu over allemaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje jammer van Jeroen van Inkel dingen op Twitter beweren die niet waar zijn. Volgens mij heeft Stenders wel eens vaker door laten schemeren dat hij op zijn 50e weg wil gaan bij 3FM
Dat is een goedequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag Frank of hij rond deze tijd ook zo'n last heeft van hoi-koorts.
Wij zijn jouw. We werken allemaal onder de artiestennaam Pandaplint.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een goede![]()
![]()
![]()
Al heb ik dan wel het gevoel dat ik met jouw eer loop te strijken
Tssquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij zijn jouw. We werken allemaal onder de artiestennaam Pandaplint.
Dit, -w.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb nu toch een parel van een website gevonden![]()
![]()
http://www.refoweb.nl/vra(...)me-to-church-hozier/
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/popmuziek/
Gewoon doen plintje, wij creatieven zijn dit gewend jeweettog.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een goede![]()
![]()
![]()
Al heb ik dan wel het gevoel dat ik met jouw eer loop te strijken
het is net zoals bij Jimmy Fallon die schrijft ook niet al die schijtlollige grapjes zelfquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag niet naar Hozier luisteren. Doe je het wel bega je een zonde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.
Hij komt nog uit Finland ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.
Weinig... Welkom in de technische industriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beurs
Geen beursbabes dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig... Welkom in de technische industrie
De bouw is al niet veel beter.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig... Welkom in de technische industrie
Wel een paar goed ingehuurde chicks...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen beursbabes dus.
Maar zijn er wel leuke kerels?
Dan blijf ik morgen thuis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een paar goed ingehuurde chicks...
De mannen in de techniek zijn ook niet om over naar huis te schrijven... Behalve wolfje en ik dan
Ik heb denk ik wel een beeld van wat voor volk er op zo'n beurs rondloopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mannen in de techniek zijn ook niet om over naar huis te schrijven... Behalve wolfje en ik dan
HEquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Frank is top. Wilde ooit nog persoonlijk een DVD naar mij gaan brengen, tot hij zag dat ik bij de Sloterplas woon en dat net ff te ver fietsen was wat hem betreft.Dus maar met de postquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een goede vervanger die Frank.
Not
IO is geen techniekquote:
godsamme, begin niet over IO in mn vrije tijd, Ons SAN heeft wat problemen..quote:
#jesuispandaplintquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
godsamme, begin niet over IO in mn vrije tijd, Ons SAN heeft wat problemen..
geen IT-er. Geeft niet.quote:
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de drol is die bij Jeroen dwars zit, maar het komt nogal sneu over allemaal.
Frank zit regelmatig bij DWDD, lijkt me dat hij daarmee meer publiciteit haalt dan Kicken in de laatste 5 jaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...
Coen & Sander was ook best een gok destijds. Wat ik hier nu allemaal lees is gewoon Frank afbranden. Zijn ze bang voor hun eigen marktaandeel?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...
radioheld, en te gast bij de eindexamenstunt van mn oudste zus. Maar ondertussen wordt hij misschien wat oud.quote:
De manier van radio maken van van Inkel heeft mij nooit gelegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
radioheld, en te gast bij de eindexamenstunt van mn oudste zus. Maar ondertussen wordt hij misschien wat oud.
Ik heb van Inkel ook nooit boeiend gevonden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De manier van radio maken van van Inkel heeft mij nooit gelegen.
Welk marktaandeel?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Coen & Sander was ook best een gok destijds. Wat ik hier nu allemaal lees is gewoon Frank afbranden. Zijn ze bang voor hun eigen marktaandeel?
dat topic is niet van onze pino, bronsonquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
KLB / BNN, 20 miljoen subsidie/belastinggeld
Goed topic Pino.
Post #31 in dat topic is helemaal niet verkeerd trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed topic Pino.
Pino0quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Goed topic Pino.
Of die reclame met die alcoholiste die met haar vrienden appartementen wil bouwen in een oude fabriekquote:
Wat is het probleem daarmee?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of die reclame met die alcoholiste die met haar vrienden appartementen wil bouwen in een oude fabriek![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
Aah, was het vergeten. Hopelijk ben ik nog op tijd
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
Aah, was het vergeten. Hopelijk ben ik nog op tijd
quote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:06:36@gerardekdom @effeekdom @pieterkok Voor @Frank3FM Heb je rond deze tijd ook zo'n last van hoi-koorts? #holymoly reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:06:36@gerardekdom @effeekdom @pieterkok Voor @Frank3FM Heb je rond deze tijd ook zo'n last van hoi-koorts? #holymoly reageer retweet
twitter:Gerwiim twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:38:50Och heden de dag dat @Pandaplint een jingle krijgt op 3FM... reageer retweet
Credits gaan volledig naar Ceequote:
gefrustreerd muchquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Panda heeft al haterstwitter:Gerwiim twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:38:50Och heden de dag dat @Pandaplint een jingle krijgt op 3FM... reageer retweet
Je bent pas echt een grote als je haters hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Panda heeft al haterstwitter:Gerwiim twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:38:50Och heden de dag dat @Pandaplint een jingle krijgt op 3FM... reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:NLRolf twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:44:56@Gerwiim niet haten op @Pandaplint want hij is een baasen jij bent een newb van 15Suck it!!!!1 reageer retweet
Verdomme Rolfquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:44:56@Gerwiim niet haten op @Pandaplint want hij is een baasen jij bent een newb van 15Suck it!!!!1 reageer retweet
Arnhemquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:44:56@Gerwiim niet haten op @Pandaplint want hij is een baasen jij bent een newb van 15Suck it!!!!1 reageer retweet
Rolf spreekt alleen waarheden hier.quote:
Daar zit ik helemaal niet, maar dat maakt twitter.com er vanquote:
https://twitter.com/settings/security en danquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar zit ik helemaal niet, maar dat maakt twitter.com er van
Al heel lang
en ik weet niet hoe ik dat kan fixen
uitvinkenquote:Tweet location: Add a location to my Tweets
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://twitter.com/settings/security en dan
[..]
uitvinken
quote:
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
'Prison Break krijgt nieuw seizoen'
Het beste nieuws in tijden
seizoen 1 en op zich ook nog wel seizoen 2 zijn erg puik.quote:
Ik ben het eens. Vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
'Vrouwen in jeans veroorzaken aardbevingen'
Vrouwen
Topshowquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Woehoe ik mag vanavond en morgen werken
Nadat ik 2 weken geleden te horen kreeg dat er geen werk meer voor mij is, ben ik al best wel veel aan het werkquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Topshow
Ik werk morgen en overmorgen ook.
En dan maandag tot vrijdag ook weer.
Repeat.
![]()
dat zal het verschil zijn. Ik wel. Van Inkel solo heb ik ook nooit boeiend gevonden, maar met Curry was hij vernieuwend voor de radio. Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb van Inkel ook nooit boeiend gevonden.
Al heb ik de tijd van Stenders en van Inkel nooit meegekregen.
ik ookquote:
quote:
Groot gelijk. Ik denk dat we hier dan op het dakterras gaan zittenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook
En vrijdag ga ik thuiswerken. Ergens op het terras
op kantoor wordt er verbouwd, dus thuiswerken is een verademing nu. Maar op kantoor is ook een dakterras. Eens even aan de systeembeheerders vragen hoe de Wifi dekking daar is, zou wel eens druk kunnen worden daarquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik denk dat we hier dan op het dakterras gaan zitten
Anouk geloof ikquote:
Heb je ook een titel? Dan kan ik het grijs draaien op youtube/spotify.quote:
Heet Plage geloof ik? Gaat denk ik over Scheveningen, is ook Den Haag tenslotte.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je ook een titel? Dan kan ik het grijs draaien op youtube/spotify.
Ah bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heet Plage geloof ik? Gaat denk ik over Scheveningen, is ook Den Haag tenslotte.
Uhuh. Geniaalquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
Even teruggekeken, die reacties van de DJ's op m'n jingleLouter liefde
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
Even teruggekeken, die reacties van de DJ's op m'n jingleLouter liefde
Jammer. Mijn zoetgevooisde stem zou een goede toevoeging geweest zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh. Geniaal
Maar nu denkt half NL dat de stem van de jingle de stem van Pandaplint is.
Tja daarvoor moet je bij je jingle maker zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer. Mijn zoetgevooisde stem zou een goede toevoeging geweest zijn
Meteoroloog deze man. Rolf Weerwolf.quote:
Moet je er eens op een zondag naar toe surfenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb nu toch een parel van een website gevonden![]()
![]()
http://www.refoweb.nl/vra(...)me-to-church-hozier/
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/popmuziek/
Heb ik veel aan in de jaarbeurshallenquote:
Het was vanochtend om 6 uur al mooiquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik veel aan in de jaarbeurshallen
Staat gewoon op de site van gekdom.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:08 schreef JDude het volgende:
Is de HolyMoly van gisteren eigenlijk nog ergens terug te luisteren?
Weet ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was vanochtend om 6 uur al mooi
watquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik het zo hoor zit ik in de verkeerde sector....
Wat een geld gaat er om in dat kanker wereldje zeg
Nou eerst al de miljoenen die mensen doneren aan goede doelen die iets met kanker te maken hebben. Dan hebben we nog de hoeveelheid mensen die kanker krijgen en daar zorg voor nodig hebben. Het onderzoek naar kanker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat
Ik sta trouwens lekker in de zon nu
Jij bent niet goed wijs.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
maar voor de mensen die er mee werken is het een goudmijntje.
Iemand die farmaceutische wetenschappen heeft gestudeerd gaat echt niet voor een hongerloontje werken bij een bedrijf om onderzoek te doen naar nieuwe geneesmiddelen voor welke ziekte dan ook.quote:
Onzin. Er zijn genoeg landen die dat wel doen. Alleen de landen die het niet doen heffen alle vekregen duurzaamheid met hun uitstoot op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geen geld besteden aan een duurzame wereld.![]()
Niet genoeg. Helemaal niet sinds de economische crisis. Natuur/milieu/duurzaamheid wordt gezien als een luxe product (of linkse hobby volgens de VVD) en is een van de dingen waar gelijk de geldkraan op wordt dichtgedraaid als het economisch wat slechter gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg landen die dat wel doen. Alleen de landen die het niet doen heffen alle vekregen duurzaamheid met hun uitstoot op.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hygiene is relevanter dan medische zorg voor de levensverwachting
RIP.quote:
De wc's zijn in Zoeterminder beter dan in Uutje?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vanaf morgen weer live uit zoeterminder
Groetjes terug.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
Groetjes uit Rotterdam die prachtige stad
Staat voor zaterdag op de rol, of misschien vanavond al met wat mazzel.quote:
Ik ben er bijzonder gelukkig mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat voor zaterdag op de rol, of misschien vanavond al met wat mazzel.
Want die steken het in eigen zak.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou eerst al de miljoenen die mensen doneren aan goede doelen die iets met kanker te maken hebben. Dan hebben we nog de hoeveelheid mensen die kanker krijgen en daar zorg voor nodig hebben. Het onderzoek naar kanker.
Kanker is heel vervelend als je het krijgt, maar voor de mensen die er mee werken is het een goudmijntje.
Is ie alleen via torrentkanalen te vinden of ook via online streaming services?quote:
Gisteren was het alleen via torrents.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie alleen via torrentkanalen te vinden of ook via online streaming services?
De torrents die ik zie zijn verwijderdquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gisteren was het alleen via torrents.
Heb eventueel wel een wertransferlink voor je.
Lekker oppervlakkig.quote:
Ja. Er zijn zaken die ik veel belangrijker vind en daar werken mensen gratis voor of ze brengen zelf geld mee.quote:
Hoe komt er dan brood op de plank mevrouw de fundamentalist.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Er zijn zaken die ik veel belangrijker vind en daar werken mensen gratis voor of ze brengen zelf geld mee.
Ik ken mensen die keihard werken om bepaalde belangrijke natuurgebieden uit de handen te houden van mensen die er hotels, vakantieparken e.d. willen bouwen, en dat doen ze gratis. O nee wacht ze brengen hun eigen geld mee. Niemand betaalt hen.
Mensen die echt hart voor hun werk hebben, hoeven hier niet betaald voor te krijgen.
Leven op de vrijgevigheid van andere mensen. En dan bedoel ik geen uitkering ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe komt er dan brood op de plank mevrouw de fundamentalist.
Jezus Christusquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Er zijn zaken die ik veel belangrijker vind en daar werken mensen gratis voor of ze brengen zelf geld mee.
Ik ken mensen die keihard werken om bepaalde belangrijke natuurgebieden uit de handen te houden van mensen die er hotels, vakantieparken e.d. willen bouwen, en dat doen ze gratis. O nee wacht ze brengen hun eigen geld mee. Niemand betaalt hen.
Mensen die echt hart voor hun werk hebben, hoeven hier niet betaald voor te krijgen.
Ik ken mensen die 5 jaar hard gestudeerd hebben om jouw wereld te redden. Moeten die gratis werken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Jezus Christus![]()
Dus als ik een 4 jarige master Oncology achter de rug heb, daar mijn hart ligt, moet ik voor graties gaan werken?
Je slaat de plank echt volledig mis. Wat is je punt nu precies?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken mensen die 5 jaar hard gestudeerd hebben om jouw wereld te redden. Moeten die gratis werken?
Dat gezondheidszorg een kapitalistische industrie is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Je slaat de plank echt volledig mis. Wat is je punt nu precies?
De farmaceutische industrie en je willekeurige dokter of arts, inderdaad, zijn best goede verdieners ja. Ook een tandarts heeft het niet slecht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gezondheidszorg een kapitalistische industrie is.
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als je thuiszorg ook onder gezondheidszorg schaart...
Dat bedoelt hij ook.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.
Welke vrijgevigheid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leven op de vrijgevigheid van andere mensen. En dan bedoel ik geen uitkering ofzo.
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.
Weet ik ,ik vul hem aan.quote:
Er zijn ook mensen in de natuursector die goed verdienen...quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
Haten op mensen met banen die goed verdienen.![]()
Had dan zelf voor dat werk gekozen
Dit inderdaad. Gek hé dat iemand die veel voor zijn studie heeft moeten opofferen daar ook naar betaalt krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
Haten op mensen met banen die goed verdienen.![]()
Had dan zelf voor dat werk gekozen
Dat bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wouter Bos zich vol heeft gefocust op zijn studie om nu overal en nergens miljoenen te kunnen opstrijken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gek hé dat iemand die veel voor zijn studie heeft moeten opofferen daar ook naar betaalt krijgt.
We hebben het nu toch over de farmaceutische industrie toch? Vriend van mij studeert aan Erasmus, zou niet willen ruilen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wouter Bos zich vol heeft gefocust op zijn studie om nu overal en nergens miljoenen te kunnen opstrijken?
Natuurlijk bezit hij bepaalde kwaliteiten waardoor hij het zover heeft gebracht, maar dat is niet alleen maar arbeidsethos.
oh ik dacht dat je opmerking in zn algemeenheid was. Nee dan ben ik het wel met je eens, het is niet alsof die mensen niets doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over de farmaceutische industrie toch? Vriend van mij studeert aan Erasmus, zou niet willen ruilen.
In zn algemeenheid ben ik het zeker met je/jullie eens.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je opmerking in zn algemeenheid was. Nee dan ben ik het wel met je eens, het is niet alsof die mensen niets doen.
En de opzet is om zoveel mogelijk betaalde arbeidsplaatsen om te zetten naar vrijwillige functies. Ik moet er soms van huilen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.
Het is alleen jammer dat er in de zorg op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Ik zie de directeuren en bestuurders geen loon inleveren zodat er meer thuiszorg kan worden uitgedeeld.
Veel plezier!quote:
Wat een domheid. Je onderschat echt het werk van een topmanager.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.
Het is alleen jammer dat er in de zorg op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Ik zie de directeuren en bestuurders geen loon inleveren zodat er meer thuiszorg kan worden uitgedeeld.
Wat zeur je dan:')quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in de natuursector die goed verdienen...
Maar mij boeit het niet hoeveel ik ga verdienen, het gaat mij om het werk dat ik mag doen. Als ik 75 ben, wil ik terug kunnen kijken op een leven waarin ik de wereld geholpen heb. Ik hoef niet terug te kijken op een leven waarin ik een groot huis had en waar ik elk jaar 3x op vakantie kon...
Ergens heb je een punt gemist...quote:
Broer van Kanye?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Niet haten op deze man. Ongelofelijk aardige kerel.
En als zo'n manager nu aan het eind van de streep kosten reduceert en kwaliteit verbetert? Vind je het dan nog steeds slechts dat hij veel verdient?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt gemist...
Het gaat er niet om wat ik verdien of wat iemand anders verdient. Het gaat erom waar wij als maatschappij geld investeren..
Als het salaris binnen bepaalde grenzen valt wel ja. Tuurlijk hebben leidinggevende recht op een hoger salaris, maar soms wordt het extreem. Directeuren met rare bonussen enzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En als zo'n manager nu aan het eind van de streep kosten reduceert en kwaliteit verbetert? Vind je het dan nog steeds slechts dat hij veel verdient?
Uitzonderingen..quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het salaris binnen bepaalde grenzen valt wel ja. Tuurlijk hebben leidinggevende recht op een hoger salaris, maar soms wordt het extreem. Directeuren met rare bonussen enzo.
Daarbij vind ik dat een manager best wel wat mag inleveren als het slechter gaat met het bedrijf. Ik zie vaak bij reorganisatie dat de managers de laatste zijn die ontslagen worden of het salaris in hoeven te leveren. Het geld moet altijd van de werkvloer afkomen.quote:
Wie is dat broekie nu in je UI? Weer een weddenschap verloren?quote:
Ilnur Zakarin, maar hij mag er zo uit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wie is dat broekie nu in je UI? Weer een weddenschap verloren?
Ik vind het verwarrend als je afkortingen gebruikt voor artiesten. Maar ik neem aan dat je the Common Linnets bedoetl?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:12 schreef rubbereend het volgende:
blijft toch een fijne plaat van de CL
ja, ik zal de hele naam gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het verwarrend als je afkortingen gebruikt voor artiesten. Maar ik neem aan dat je the Common Linnets bedoetl?
Champions League?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:12 schreef rubbereend het volgende:
blijft toch een fijne plaat van de CL
CherryLipsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |