Dit inderdaad. Gek hé dat iemand die veel voor zijn studie heeft moeten opofferen daar ook naar betaalt krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
Haten op mensen met banen die goed verdienen.![]()
Had dan zelf voor dat werk gekozen
Dat bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.
Jij denkt dat Wouter Bos zich vol heeft gefocust op zijn studie om nu overal en nergens miljoenen te kunnen opstrijken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gek hé dat iemand die veel voor zijn studie heeft moeten opofferen daar ook naar betaalt krijgt.
We hebben het nu toch over de farmaceutische industrie toch? Vriend van mij studeert aan Erasmus, zou niet willen ruilen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wouter Bos zich vol heeft gefocust op zijn studie om nu overal en nergens miljoenen te kunnen opstrijken?
Natuurlijk bezit hij bepaalde kwaliteiten waardoor hij het zover heeft gebracht, maar dat is niet alleen maar arbeidsethos.
oh ik dacht dat je opmerking in zn algemeenheid was. Nee dan ben ik het wel met je eens, het is niet alsof die mensen niets doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over de farmaceutische industrie toch? Vriend van mij studeert aan Erasmus, zou niet willen ruilen.
In zn algemeenheid ben ik het zeker met je/jullie eens.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je opmerking in zn algemeenheid was. Nee dan ben ik het wel met je eens, het is niet alsof die mensen niets doen.
En de opzet is om zoveel mogelijk betaalde arbeidsplaatsen om te zetten naar vrijwillige functies. Ik moet er soms van huilen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.
Het is alleen jammer dat er in de zorg op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Ik zie de directeuren en bestuurders geen loon inleveren zodat er meer thuiszorg kan worden uitgedeeld.
Veel plezier!quote:
Wat een domheid. Je onderschat echt het werk van een topmanager.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.
Het is alleen jammer dat er in de zorg op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Ik zie de directeuren en bestuurders geen loon inleveren zodat er meer thuiszorg kan worden uitgedeeld.
Wat zeur je dan:')quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in de natuursector die goed verdienen...
Maar mij boeit het niet hoeveel ik ga verdienen, het gaat mij om het werk dat ik mag doen. Als ik 75 ben, wil ik terug kunnen kijken op een leven waarin ik de wereld geholpen heb. Ik hoef niet terug te kijken op een leven waarin ik een groot huis had en waar ik elk jaar 3x op vakantie kon...
Ergens heb je een punt gemist...quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Niet haten op deze man. Ongelofelijk aardige kerel.
En als zo'n manager nu aan het eind van de streep kosten reduceert en kwaliteit verbetert? Vind je het dan nog steeds slechts dat hij veel verdient?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt gemist...
Het gaat er niet om wat ik verdien of wat iemand anders verdient. Het gaat erom waar wij als maatschappij geld investeren..
Als het salaris binnen bepaalde grenzen valt wel ja. Tuurlijk hebben leidinggevende recht op een hoger salaris, maar soms wordt het extreem. Directeuren met rare bonussen enzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En als zo'n manager nu aan het eind van de streep kosten reduceert en kwaliteit verbetert? Vind je het dan nog steeds slechts dat hij veel verdient?
Uitzonderingen..quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het salaris binnen bepaalde grenzen valt wel ja. Tuurlijk hebben leidinggevende recht op een hoger salaris, maar soms wordt het extreem. Directeuren met rare bonussen enzo.
Daarbij vind ik dat een manager best wel wat mag inleveren als het slechter gaat met het bedrijf. Ik zie vaak bij reorganisatie dat de managers de laatste zijn die ontslagen worden of het salaris in hoeven te leveren. Het geld moet altijd van de werkvloer afkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |