Staat gewoon op de site van gekdom.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:08 schreef JDude het volgende:
Is de HolyMoly van gisteren eigenlijk nog ergens terug te luisteren?
Weet ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was vanochtend om 6 uur al mooi
watquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik het zo hoor zit ik in de verkeerde sector....
Wat een geld gaat er om in dat kanker wereldje zeg
Nou eerst al de miljoenen die mensen doneren aan goede doelen die iets met kanker te maken hebben. Dan hebben we nog de hoeveelheid mensen die kanker krijgen en daar zorg voor nodig hebben. Het onderzoek naar kanker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat
Ik sta trouwens lekker in de zon nu
Jij bent niet goed wijs.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
maar voor de mensen die er mee werken is het een goudmijntje.
Iemand die farmaceutische wetenschappen heeft gestudeerd gaat echt niet voor een hongerloontje werken bij een bedrijf om onderzoek te doen naar nieuwe geneesmiddelen voor welke ziekte dan ook.quote:
Onzin. Er zijn genoeg landen die dat wel doen. Alleen de landen die het niet doen heffen alle vekregen duurzaamheid met hun uitstoot op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geen geld besteden aan een duurzame wereld.![]()
Niet genoeg. Helemaal niet sinds de economische crisis. Natuur/milieu/duurzaamheid wordt gezien als een luxe product (of linkse hobby volgens de VVD) en is een van de dingen waar gelijk de geldkraan op wordt dichtgedraaid als het economisch wat slechter gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg landen die dat wel doen. Alleen de landen die het niet doen heffen alle vekregen duurzaamheid met hun uitstoot op.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hygiene is relevanter dan medische zorg voor de levensverwachting
RIP.quote:
De wc's zijn in Zoeterminder beter dan in Uutje?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vanaf morgen weer live uit zoeterminder
Groetjes terug.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
Groetjes uit Rotterdam die prachtige stad
Staat voor zaterdag op de rol, of misschien vanavond al met wat mazzel.quote:
Ik ben er bijzonder gelukkig mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat voor zaterdag op de rol, of misschien vanavond al met wat mazzel.
Want die steken het in eigen zak.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou eerst al de miljoenen die mensen doneren aan goede doelen die iets met kanker te maken hebben. Dan hebben we nog de hoeveelheid mensen die kanker krijgen en daar zorg voor nodig hebben. Het onderzoek naar kanker.
Kanker is heel vervelend als je het krijgt, maar voor de mensen die er mee werken is het een goudmijntje.
Is ie alleen via torrentkanalen te vinden of ook via online streaming services?quote:
Gisteren was het alleen via torrents.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie alleen via torrentkanalen te vinden of ook via online streaming services?
De torrents die ik zie zijn verwijderdquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gisteren was het alleen via torrents.
Heb eventueel wel een wertransferlink voor je.
Lekker oppervlakkig.quote:
Ja. Er zijn zaken die ik veel belangrijker vind en daar werken mensen gratis voor of ze brengen zelf geld mee.quote:
Hoe komt er dan brood op de plank mevrouw de fundamentalist.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Er zijn zaken die ik veel belangrijker vind en daar werken mensen gratis voor of ze brengen zelf geld mee.
Ik ken mensen die keihard werken om bepaalde belangrijke natuurgebieden uit de handen te houden van mensen die er hotels, vakantieparken e.d. willen bouwen, en dat doen ze gratis. O nee wacht ze brengen hun eigen geld mee. Niemand betaalt hen.
Mensen die echt hart voor hun werk hebben, hoeven hier niet betaald voor te krijgen.
Leven op de vrijgevigheid van andere mensen. En dan bedoel ik geen uitkering ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe komt er dan brood op de plank mevrouw de fundamentalist.
Jezus Christusquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Er zijn zaken die ik veel belangrijker vind en daar werken mensen gratis voor of ze brengen zelf geld mee.
Ik ken mensen die keihard werken om bepaalde belangrijke natuurgebieden uit de handen te houden van mensen die er hotels, vakantieparken e.d. willen bouwen, en dat doen ze gratis. O nee wacht ze brengen hun eigen geld mee. Niemand betaalt hen.
Mensen die echt hart voor hun werk hebben, hoeven hier niet betaald voor te krijgen.
Ik ken mensen die 5 jaar hard gestudeerd hebben om jouw wereld te redden. Moeten die gratis werken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:50 schreef Matip het volgende:
[..]
Jezus Christus![]()
Dus als ik een 4 jarige master Oncology achter de rug heb, daar mijn hart ligt, moet ik voor graties gaan werken?
Je slaat de plank echt volledig mis. Wat is je punt nu precies?quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ken mensen die 5 jaar hard gestudeerd hebben om jouw wereld te redden. Moeten die gratis werken?
Dat gezondheidszorg een kapitalistische industrie is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:53 schreef Matip het volgende:
[..]
Je slaat de plank echt volledig mis. Wat is je punt nu precies?
De farmaceutische industrie en je willekeurige dokter of arts, inderdaad, zijn best goede verdieners ja. Ook een tandarts heeft het niet slecht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gezondheidszorg een kapitalistische industrie is.
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar als je thuiszorg ook onder gezondheidszorg schaart...
Dat bedoelt hij ook.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.
Welke vrijgevigheid.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leven op de vrijgevigheid van andere mensen. En dan bedoel ik geen uitkering ofzo.
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Die verdienen geen druif meer tegenwoordig, en als klap op de vuurpijl krijgt een client ook nog eens de helft minder uren sinds dit jaar waar door je een huis niet eens meer schoon krijgt en ook nog eens flink op loon achteruit gaat.
Weet ik ,ik vul hem aan.quote:
Er zijn ook mensen in de natuursector die goed verdienen...quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
Haten op mensen met banen die goed verdienen.![]()
Had dan zelf voor dat werk gekozen
Dit inderdaad. Gek hé dat iemand die veel voor zijn studie heeft moeten opofferen daar ook naar betaalt krijgt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
Haten op mensen met banen die goed verdienen.![]()
Had dan zelf voor dat werk gekozen
Dat bedoelde ik ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wouter Bos zich vol heeft gefocust op zijn studie om nu overal en nergens miljoenen te kunnen opstrijken?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Gek hé dat iemand die veel voor zijn studie heeft moeten opofferen daar ook naar betaalt krijgt.
We hebben het nu toch over de farmaceutische industrie toch? Vriend van mij studeert aan Erasmus, zou niet willen ruilen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Wouter Bos zich vol heeft gefocust op zijn studie om nu overal en nergens miljoenen te kunnen opstrijken?
Natuurlijk bezit hij bepaalde kwaliteiten waardoor hij het zover heeft gebracht, maar dat is niet alleen maar arbeidsethos.
oh ik dacht dat je opmerking in zn algemeenheid was. Nee dan ben ik het wel met je eens, het is niet alsof die mensen niets doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:13 schreef Matip het volgende:
[..]
We hebben het nu toch over de farmaceutische industrie toch? Vriend van mij studeert aan Erasmus, zou niet willen ruilen.
In zn algemeenheid ben ik het zeker met je/jullie eens.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je opmerking in zn algemeenheid was. Nee dan ben ik het wel met je eens, het is niet alsof die mensen niets doen.
En de opzet is om zoveel mogelijk betaalde arbeidsplaatsen om te zetten naar vrijwillige functies. Ik moet er soms van huilen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.
Het is alleen jammer dat er in de zorg op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Ik zie de directeuren en bestuurders geen loon inleveren zodat er meer thuiszorg kan worden uitgedeeld.
Veel plezier!quote:
Wat een domheid. Je onderschat echt het werk van een topmanager.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in ons economisch systeem. Waar de persoon onder aan de ladder het meeste moet doen en het minste betaald krijgt. Dat heeft niets te maken met in welke sector je zit.
Het is alleen jammer dat er in de zorg op de verkeerde dingen wordt bezuinigd. Ik zie de directeuren en bestuurders geen loon inleveren zodat er meer thuiszorg kan worden uitgedeeld.
Wat zeur je dan:')quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in de natuursector die goed verdienen...
Maar mij boeit het niet hoeveel ik ga verdienen, het gaat mij om het werk dat ik mag doen. Als ik 75 ben, wil ik terug kunnen kijken op een leven waarin ik de wereld geholpen heb. Ik hoef niet terug te kijken op een leven waarin ik een groot huis had en waar ik elk jaar 3x op vakantie kon...
Ergens heb je een punt gemist...quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:19 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Niet haten op deze man. Ongelofelijk aardige kerel.
En als zo'n manager nu aan het eind van de streep kosten reduceert en kwaliteit verbetert? Vind je het dan nog steeds slechts dat hij veel verdient?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt gemist...
Het gaat er niet om wat ik verdien of wat iemand anders verdient. Het gaat erom waar wij als maatschappij geld investeren..
Als het salaris binnen bepaalde grenzen valt wel ja. Tuurlijk hebben leidinggevende recht op een hoger salaris, maar soms wordt het extreem. Directeuren met rare bonussen enzo.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En als zo'n manager nu aan het eind van de streep kosten reduceert en kwaliteit verbetert? Vind je het dan nog steeds slechts dat hij veel verdient?
Uitzonderingen..quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het salaris binnen bepaalde grenzen valt wel ja. Tuurlijk hebben leidinggevende recht op een hoger salaris, maar soms wordt het extreem. Directeuren met rare bonussen enzo.
Daarbij vind ik dat een manager best wel wat mag inleveren als het slechter gaat met het bedrijf. Ik zie vaak bij reorganisatie dat de managers de laatste zijn die ontslagen worden of het salaris in hoeven te leveren. Het geld moet altijd van de werkvloer afkomen.quote:
Wie is dat broekie nu in je UI? Weer een weddenschap verloren?quote:
Ilnur Zakarin, maar hij mag er zo uit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wie is dat broekie nu in je UI? Weer een weddenschap verloren?
Ik vind het verwarrend als je afkortingen gebruikt voor artiesten. Maar ik neem aan dat je the Common Linnets bedoetl?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:12 schreef rubbereend het volgende:
blijft toch een fijne plaat van de CL
ja, ik zal de hele naam gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 juni 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het verwarrend als je afkortingen gebruikt voor artiesten. Maar ik neem aan dat je the Common Linnets bedoetl?
Champions League?quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:12 schreef rubbereend het volgende:
blijft toch een fijne plaat van de CL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |