Staat gewoon op de site van gekdom.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:08 schreef JDude het volgende:
Is de HolyMoly van gisteren eigenlijk nog ergens terug te luisteren?
Weet ikquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het was vanochtend om 6 uur al mooi
watquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik het zo hoor zit ik in de verkeerde sector....
Wat een geld gaat er om in dat kanker wereldje zeg
Nou eerst al de miljoenen die mensen doneren aan goede doelen die iets met kanker te maken hebben. Dan hebben we nog de hoeveelheid mensen die kanker krijgen en daar zorg voor nodig hebben. Het onderzoek naar kanker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat
Ik sta trouwens lekker in de zon nu
Jij bent niet goed wijs.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
maar voor de mensen die er mee werken is het een goudmijntje.
Iemand die farmaceutische wetenschappen heeft gestudeerd gaat echt niet voor een hongerloontje werken bij een bedrijf om onderzoek te doen naar nieuwe geneesmiddelen voor welke ziekte dan ook.quote:
Onzin. Er zijn genoeg landen die dat wel doen. Alleen de landen die het niet doen heffen alle vekregen duurzaamheid met hun uitstoot op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar geen geld besteden aan een duurzame wereld.![]()
Niet genoeg. Helemaal niet sinds de economische crisis. Natuur/milieu/duurzaamheid wordt gezien als een luxe product (of linkse hobby volgens de VVD) en is een van de dingen waar gelijk de geldkraan op wordt dichtgedraaid als het economisch wat slechter gaat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg landen die dat wel doen. Alleen de landen die het niet doen heffen alle vekregen duurzaamheid met hun uitstoot op.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hygiene is relevanter dan medische zorg voor de levensverwachting
RIP.quote:
De wc's zijn in Zoeterminder beter dan in Uutje?quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Vanaf morgen weer live uit zoeterminder
Groetjes terug.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
Groetjes uit Rotterdam die prachtige stad
Staat voor zaterdag op de rol, of misschien vanavond al met wat mazzel.quote:
Ik ben er bijzonder gelukkig mee.quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat voor zaterdag op de rol, of misschien vanavond al met wat mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |