Ik weet niet hoe groot de drol is die bij Jeroen dwars zit, maar het komt nogal sneu over allemaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje jammer van Jeroen van Inkel dingen op Twitter beweren die niet waar zijn. Volgens mij heeft Stenders wel eens vaker door laten schemeren dat hij op zijn 50e weg wil gaan bij 3FM
Dat is een goedequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag Frank of hij rond deze tijd ook zo'n last heeft van hoi-koorts.
Wij zijn jouw. We werken allemaal onder de artiestennaam Pandaplint.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een goede![]()
![]()
![]()
Al heb ik dan wel het gevoel dat ik met jouw eer loop te strijken
Tssquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij zijn jouw. We werken allemaal onder de artiestennaam Pandaplint.
Dit, -w.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb nu toch een parel van een website gevonden![]()
![]()
http://www.refoweb.nl/vra(...)me-to-church-hozier/
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/popmuziek/
Gewoon doen plintje, wij creatieven zijn dit gewend jeweettog.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een goede![]()
![]()
![]()
Al heb ik dan wel het gevoel dat ik met jouw eer loop te strijken
het is net zoals bij Jimmy Fallon die schrijft ook niet al die schijtlollige grapjes zelfquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag niet naar Hozier luisteren. Doe je het wel bega je een zonde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.
Hij komt nog uit Finland ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.
Weinig... Welkom in de technische industriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beurs
Geen beursbabes dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig... Welkom in de technische industrie
De bouw is al niet veel beter.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig... Welkom in de technische industrie
Wel een paar goed ingehuurde chicks...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen beursbabes dus.
Maar zijn er wel leuke kerels?
Dan blijf ik morgen thuis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een paar goed ingehuurde chicks...
De mannen in de techniek zijn ook niet om over naar huis te schrijven... Behalve wolfje en ik dan
Ik heb denk ik wel een beeld van wat voor volk er op zo'n beurs rondloopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mannen in de techniek zijn ook niet om over naar huis te schrijven... Behalve wolfje en ik dan
HEquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Frank is top. Wilde ooit nog persoonlijk een DVD naar mij gaan brengen, tot hij zag dat ik bij de Sloterplas woon en dat net ff te ver fietsen was wat hem betreft.Dus maar met de postquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een goede vervanger die Frank.
Not
IO is geen techniekquote:
godsamme, begin niet over IO in mn vrije tijd, Ons SAN heeft wat problemen..quote:
#jesuispandaplintquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
godsamme, begin niet over IO in mn vrije tijd, Ons SAN heeft wat problemen..
geen IT-er. Geeft niet.quote:
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de drol is die bij Jeroen dwars zit, maar het komt nogal sneu over allemaal.
Frank zit regelmatig bij DWDD, lijkt me dat hij daarmee meer publiciteit haalt dan Kicken in de laatste 5 jaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...
Coen & Sander was ook best een gok destijds. Wat ik hier nu allemaal lees is gewoon Frank afbranden. Zijn ze bang voor hun eigen marktaandeel?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...
radioheld, en te gast bij de eindexamenstunt van mn oudste zus. Maar ondertussen wordt hij misschien wat oud.quote:
De manier van radio maken van van Inkel heeft mij nooit gelegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
radioheld, en te gast bij de eindexamenstunt van mn oudste zus. Maar ondertussen wordt hij misschien wat oud.
Ik heb van Inkel ook nooit boeiend gevonden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De manier van radio maken van van Inkel heeft mij nooit gelegen.
Welk marktaandeel?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Coen & Sander was ook best een gok destijds. Wat ik hier nu allemaal lees is gewoon Frank afbranden. Zijn ze bang voor hun eigen marktaandeel?
dat topic is niet van onze pino, bronsonquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
KLB / BNN, 20 miljoen subsidie/belastinggeld
Goed topic Pino.
Post #31 in dat topic is helemaal niet verkeerd trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
KLB / BNN, 20 miljoen subsidie/belastinggeld
Goed topic Pino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |