Heb de leukste al gepost denk ik:quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg. Heb je nog meer leuke dromen
Die heb ik gemist volgens mij. Vertel hem nog eensquote:
OMG.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Heb de leukste al gepost denk ik:
- Bruno Mars op z'n kinderfiets
- Ik met mijn giraffe in de trein
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die heb ik gemist volgens mij. Vertel hem nog eens
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.
De zon ging onder en met een mooie zonsondergang boven de Maas galoppeerde ik met mijn giraffe over de Erasmusbrug. Ik wilde weer naar mijn kamer in Delft dus ik wilde de trein nemen. Op het perron werd ik echter tegengehouden door een conducteur.
"In de spits zijn alleen vouwgiraffes toegestaan meneer!" Daar had ik dus even niet aan gedacht. Dus ik klom van mijn giraffe af en probeerde hem op te vouwen. Nu had ik geen vouwgiraffe dus dat had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk samen met drie conducteurs mijn giraffe op weten te vouwen en kon ik mijn reis richting Delft vervolgen
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.
De zon ging onder en met een mooie zonsondergang boven de Maas galoppeerde ik met mijn giraffe over de Erasmusbrug. Ik wilde weer naar mijn kamer in Delft dus ik wilde de trein nemen. Op het perron werd ik echter tegengehouden door een conducteur.
"In de spits zijn alleen vouwgiraffes toegestaan meneer!" Daar had ik dus even niet aan gedacht. Dus ik klom van mijn giraffe af en probeerde hem op te vouwen. Nu had ik geen vouwgiraffe dus dat had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk samen met drie conducteurs mijn giraffe op weten te vouwen en kon ik mijn reis richting Delft vervolgen
Mijn kleine neefje is ook dol op dit verhaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit met tranen in m'n ogen dit te lezen. Ik moet me inhouden om niet keihard te lachen hier.
Er staat niets over giraffen in mijn dromenboek.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mijn kleine neefje is ook dol op dit verhaal
Mijn hemel. Wat neem jij plint?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
gelukkig zit ik hier alleenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
vouwgiraffequote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
omg, de aarde is niet meer rondquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Gloeiende
Ik ga denkik Frank nog tof vinden ook, relaxte kerel is het gewoon.
Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar ik heb gewoon met een prettig gevoel geluisterd vanmiddag.
Jenk_DeH?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
Als Pandaplint ooit weer onder moet duiken weten we alvast wat zijn nieuwe username wordt.
Heb vandaag weer niet goed kunnen luisteren maar ik hoorde heel zachtjes Landslide voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Gloeiende
Ik ga denkik Frank nog tof vinden ook, relaxte kerel is het gewoon.
Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar ik heb gewoon met een prettig gevoel geluisterd vanmiddag.
Je moet je collega opvoeden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb vandaag weer niet goed kunnen luisteren maar ik hoorde heel zachtjes Landslide voorbij komen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
Als Pandaplint ooit weer onder moet duiken weten we alvast wat zijn nieuwe username wordt.
Morgen weer aan de bakquote:
Als je niet in Holy Moly zit dan vouw ik je dubbel alsof je een giraffe bent die in de trein gestopt moet worden.quote:
Ik kan niet luisterenquote:
Ben je weer beurs?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren
Hou me ff op de hoogteuiteraard ook of de jingle weer wordt gebruikt
Jup, hele weekquote:
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beursquote:
Megafestatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beurs
twitter:Robstenders twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:04:49@JeroenvanInkel @wilbertmutsaers hij heeft gelijk Jeroen ik mocht echt blijven. Heeft me zelfs nog proberen over te halen. reageer retweet
Daar ben ik nooit geweest.quote:
beetje jammer van Jeroen van Inkel dingen op Twitter beweren die niet waar zijn. Volgens mij heeft Stenders wel eens vaker door laten schemeren dat hij op zijn 50e weg wil gaan bij 3FMquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:11 schreef Sersjee het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:04:49@JeroenvanInkel @wilbertmutsaers hij heeft gelijk Jeroen ik mocht echt blijven. Heeft me zelfs nog proberen over te halen. reageer retweet
Ik weet niet hoe groot de drol is die bij Jeroen dwars zit, maar het komt nogal sneu over allemaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje jammer van Jeroen van Inkel dingen op Twitter beweren die niet waar zijn. Volgens mij heeft Stenders wel eens vaker door laten schemeren dat hij op zijn 50e weg wil gaan bij 3FM
Dat is een goedequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag Frank of hij rond deze tijd ook zo'n last heeft van hoi-koorts.
Wij zijn jouw. We werken allemaal onder de artiestennaam Pandaplint.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een goede![]()
![]()
![]()
Al heb ik dan wel het gevoel dat ik met jouw eer loop te strijken
Tssquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij zijn jouw. We werken allemaal onder de artiestennaam Pandaplint.
Dit, -w.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb nu toch een parel van een website gevonden![]()
![]()
http://www.refoweb.nl/vra(...)me-to-church-hozier/
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/popmuziek/
Gewoon doen plintje, wij creatieven zijn dit gewend jeweettog.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een goede![]()
![]()
![]()
Al heb ik dan wel het gevoel dat ik met jouw eer loop te strijken
het is net zoals bij Jimmy Fallon die schrijft ook niet al die schijtlollige grapjes zelfquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag niet naar Hozier luisteren. Doe je het wel bega je een zonde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.
Hij komt nog uit Finland ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb je een samenvatting van die eerste. Godverdomme wat een lap tekst.
Weinig... Welkom in de technische industriequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beurs
Geen beursbabes dus.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig... Welkom in de technische industrie
De bouw is al niet veel beter.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weinig... Welkom in de technische industrie
Wel een paar goed ingehuurde chicks...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen beursbabes dus.
Maar zijn er wel leuke kerels?
Dan blijf ik morgen thuis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een paar goed ingehuurde chicks...
De mannen in de techniek zijn ook niet om over naar huis te schrijven... Behalve wolfje en ik dan
Ik heb denk ik wel een beeld van wat voor volk er op zo'n beurs rondloopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De mannen in de techniek zijn ook niet om over naar huis te schrijven... Behalve wolfje en ik dan
HEquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Frank is top. Wilde ooit nog persoonlijk een DVD naar mij gaan brengen, tot hij zag dat ik bij de Sloterplas woon en dat net ff te ver fietsen was wat hem betreft.Dus maar met de postquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
Echt een goede vervanger die Frank.
Not
IO is geen techniekquote:
godsamme, begin niet over IO in mn vrije tijd, Ons SAN heeft wat problemen..quote:
#jesuispandaplintquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
godsamme, begin niet over IO in mn vrije tijd, Ons SAN heeft wat problemen..
geen IT-er. Geeft niet.quote:
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de drol is die bij Jeroen dwars zit, maar het komt nogal sneu over allemaal.
Frank zit regelmatig bij DWDD, lijkt me dat hij daarmee meer publiciteit haalt dan Kicken in de laatste 5 jaarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...
Coen & Sander was ook best een gok destijds. Wat ik hier nu allemaal lees is gewoon Frank afbranden. Zijn ze bang voor hun eigen marktaandeel?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opzich wel opvallend hoe vaak die Veronica-medewerkers lopen te zeuren, is het niet Erik de Zwart met z'n "R2 en 3FM zijn te commercieel, geef ze maar aan mij", dan is het wel Kicken die negatief doet en nu dus Van Inkel...
radioheld, en te gast bij de eindexamenstunt van mn oudste zus. Maar ondertussen wordt hij misschien wat oud.quote:
De manier van radio maken van van Inkel heeft mij nooit gelegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
radioheld, en te gast bij de eindexamenstunt van mn oudste zus. Maar ondertussen wordt hij misschien wat oud.
Ik heb van Inkel ook nooit boeiend gevonden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De manier van radio maken van van Inkel heeft mij nooit gelegen.
Welk marktaandeel?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Coen & Sander was ook best een gok destijds. Wat ik hier nu allemaal lees is gewoon Frank afbranden. Zijn ze bang voor hun eigen marktaandeel?
dat topic is niet van onze pino, bronsonquote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
KLB / BNN, 20 miljoen subsidie/belastinggeld
Goed topic Pino.
Post #31 in dat topic is helemaal niet verkeerd trouwens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
KLB / BNN, 20 miljoen subsidie/belastinggeld
Goed topic Pino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |