vouwgiraffequote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kan hem zo even niet meer vinden. Maar het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.
De zon ging onder en met een mooie zonsondergang boven de Maas galoppeerde ik met mijn giraffe over de Erasmusbrug. Ik wilde weer naar mijn kamer in Delft dus ik wilde de trein nemen. Op het perron werd ik echter tegengehouden door een conducteur.
"In de spits zijn alleen vouwgiraffes toegestaan meneer!" Daar had ik dus even niet aan gedacht. Dus ik klom van mijn giraffe af en probeerde hem op te vouwen. Nu had ik geen vouwgiraffe dus dat had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk samen met drie conducteurs mijn giraffe op weten te vouwen en kon ik mijn reis richting Delft vervolgen
omg, de aarde is niet meer rondquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Gloeiende
Ik ga denkik Frank nog tof vinden ook, relaxte kerel is het gewoon.
Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar ik heb gewoon met een prettig gevoel geluisterd vanmiddag.
Jenk_DeH?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
Als Pandaplint ooit weer onder moet duiken weten we alvast wat zijn nieuwe username wordt.
Heb vandaag weer niet goed kunnen luisteren maar ik hoorde heel zachtjes Landslide voorbij komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:02 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Gloeiende
Ik ga denkik Frank nog tof vinden ook, relaxte kerel is het gewoon.
Ik wil een sarcastische opmerking maken, maar ik heb gewoon met een prettig gevoel geluisterd vanmiddag.
Je moet je collega opvoeden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb vandaag weer niet goed kunnen luisteren maar ik hoorde heel zachtjes Landslide voorbij komen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:49 schreef Cee het volgende:
Als Pandaplint ooit weer onder moet duiken weten we alvast wat zijn nieuwe username wordt.
Morgen weer aan de bakquote:
Als je niet in Holy Moly zit dan vouw ik je dubbel alsof je een giraffe bent die in de trein gestopt moet worden.quote:
Ik kan niet luisterenquote:
Ben je weer beurs?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren
Hou me ff op de hoogteuiteraard ook of de jingle weer wordt gebruikt
Jup, hele weekquote:
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beursquote:
Megafestatiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
D'r zijn zeker geen lekkere vrouwen op de beurs
twitter:Robstenders twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:04:49@JeroenvanInkel @wilbertmutsaers hij heeft gelijk Jeroen ik mocht echt blijven. Heeft me zelfs nog proberen over te halen. reageer retweet
Daar ben ik nooit geweest.quote:
beetje jammer van Jeroen van Inkel dingen op Twitter beweren die niet waar zijn. Volgens mij heeft Stenders wel eens vaker door laten schemeren dat hij op zijn 50e weg wil gaan bij 3FMquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:11 schreef Sersjee het volgende:
twitter:Robstenders twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 21:04:49@JeroenvanInkel @wilbertmutsaers hij heeft gelijk Jeroen ik mocht echt blijven. Heeft me zelfs nog proberen over te halen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |